XXL Nutrition

cut logje

70kg is wel nice hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
voeding vanaf morgen

06:15 100gram havermout 50gram whey 1banaan
07:00 50gram havermout 2eieren 3ei eiwiten
09:15 3boterhamen 150gram kip 1appel halve komkomer
12:30 3boterhamen 150gram kip 50gram havermout 2eieren 3ei eiwiten
14:30 50gram havermout 2eieren 3ei eiwiten 450gram kwark
16:00 1banaan 25gram whey
16:30 training
17:30 25gram whey 30gram dextrose
18:00 avond eten 200gram aardappels 100gram groente 250gram rundergehakt
20:00 handje ongezoute chasew noten
21:30 40gram caseine

geen idee wat de macro's zijn

Looking good :)

goeie voeding maar waarom zoveel carbs?

• #3.045
Zou het teveel zijn? Wat zou je veranderen?

Ik weet niet, gezien eerdere foto's enzo veronderstelde ik dat je lichaambouws endo en ? is.. en wat endo's betreft moet je oppassen met je kh inname dat je niet te snel vet aanzet.

Tenzij ik het mis heb met je bouw.

• #3.047
Hen een.endo bouw ja klopt maar wat kan ik veranderen dan?

Je zou het kunnen proberen gewoon en erop letten dat je bf niet te snel oploopt, dmv cardio in je trainingen tehouden. Even aankijken ;) zou er gewoon mee beginnen

• #3.049
Ben wel bang voor vet:-)

Ikzelf reageer heel goed op veel kh's, maar weet niet of dit voor endo's hetzelfde is.

• #3.051
Proberen dus hoeveel zou dir wezen dan? Enige idee?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 20:50 ----------

Ikzelf reageer heel goed op veel kh's, maar weet niet of dit voor endo's hetzelfde is.

Proberen dus elke,weet meet ik maar goed spiegel is ook belangrijk kijk wel effe verhoog kwa kh nu 1boterham.1banaan 100gram havermout ter opzichte van wat ik nu 2weken at en toen viel ik af

Ik zou nu niet direct dingen gaan wijzigen Hendrie. Je hebt carbs ook nodig om te groeien. Hou gewoon zoals je nu doet je taille in de gaten of laat je vetpercentage meten en stel daar een maximum aan, zodat je iets aan jee voeding moet doen als je er in de buurt komt of overheen gaat.

Ik begrijp je vetvrees wel hoor Hendrie, heb ik ook last van en dat staat nogaleens je gains in de weg! Maar juist nu, nu je echt wil gaan groeien zou ik niet terug gaan in carbs.

Misschien is het wel handig om je onderhoud eens te berekenen (of te schatten aan de hand van het cutten) en daar ongeveer 20-30% boven gaan zitten voor bulk. Let wel op, dat als je zwaarder wordt (VVM) ook je onderhoud hoger wordt.

Onderhoud is meestal BWx30 dus 81x30=2430 + training 400=2830 en daar moet je dan boven gaan zitten. 400 erboven x 7 dagen zou ong een 0,5-1kg per week groei zijn.:) Is wel afhankelijk van je metaboliek btw.

• #3.054
Ik zou nu niet direct dingen gaan wijzigen Hendrie. Je hebt carbs ook nodig om te groeien. Hou gewoon zoals je nu doet je taille in de gaten of laat je vetpercentage meten en stel daar een maximum aan, zodat je iets aan jee voeding moet doen als je er in de buurt komt of overheen gaat.

Ik begrijp je vetvrees wel hoor Hendrie, heb ik ook last van en dat staat nogaleens je gains in de weg! Maar juist nu, nu je echt wil gaan groeien zou ik niet terug gaan in carbs.

Misschien is het wel handig om je onderhoud eens te berekenen (of te schatten aan de hand van het cutten) en daar ongeveer 20-30% boven gaan zitten voor bulk. Let wel op, dat als je zwaarder wordt (VVM) ook je onderhoud hoger wordt.
mijn onderhoudt licht geloof ik op 3200kcal had daan een keer voor me uitgerekend maar ga dit schema ook volgen en dan zie ik wel wat de schaal,spiegel,meetlint aangeveven

Onderhoud is meestal BWx30 dus 81x30=2430 + training 400=2830 en daar moet je dan boven gaan zitten. 400 erboven x 7 dagen zou ong een 0,5-1kg per week groei zijn.:) Is wel afhankelijk van je metaboliek btw.
daan hier vant forum had me onderhoudt toen uitgerekend op 3200kcal dar klopte volgens mij aardig op hoeveel of ik nu zit geen idee eigelijk tel ik ze nooit maar missschien toch maar is doen

Ok, ik heb vroeger geleerd dat mensen met een kantoorbaan BWx28 nodig hebben en met zwaar werk BWx32, maar kan best veranderd zijn, maar ik ga er iig van uit.;) Anders blijf ik vreten.:D

• #3.056
  • #3.057
ben niet zo goed in uitrekenen maar heb zoveel mogelijk geprobeerd vast nog wel iets vergeten maar goed kwam op dit uit

kcal 4443
eiwiten 460
kh 325
vetten 125

vasr nog wel wat vergeten

Vanmorgen lekker ff geknald gozer! :cool:
Goed op weg met je schema zie ik, 4500 is netjes om mee te beginnen! Probeer het grootste deel kh's zoveel mogelijk in de ochtend en na de training binnen te krijgen :)

Als je merkt dat je te hard gaint(vet), doe je toch gewoon wat meer cardio. Kan je hetzelfde blijven eten, maar blijf je toch droger. Is maar net hoeveel je er voor over hebt.

• #3.060
Vanmorgen lekker ff geknald gozer! :cool:
Goed op weg met je schema zie ik, 4500 is netjes om mee te beginnen! Probeer het grootste deel kh's zoveel mogelijk in de ochtend en na de training binnen te krijgen :)
yes vanmorgen lekker borst,tricpes,schouders gepakt samen! was leuk keer samen trainen en zat er zelf ook aan te denken om misschien maaltijd 3/4 om te ruilen
Als je merkt dat je te hard gaint(vet), doe je toch gewoon wat meer cardio. Kan je hetzelfde blijven eten, maar blijf je toch droger. Is maar net hoeveel je er voor over hebt.
klopt blijf zoiezo cardio doen dat heb ik altijd al gedaan!

Terug
Naar boven