Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikzelf reageer heel goed op veel kh's, maar weet niet of dit voor endo's hetzelfde is.
mijn onderhoudt licht geloof ik op 3200kcal had daan een keer voor me uitgerekend maar ga dit schema ook volgen en dan zie ik wel wat de schaal,spiegel,meetlint aangevevenIk zou nu niet direct dingen gaan wijzigen Hendrie. Je hebt carbs ook nodig om te groeien. Hou gewoon zoals je nu doet je taille in de gaten of laat je vetpercentage meten en stel daar een maximum aan, zodat je iets aan jee voeding moet doen als je er in de buurt komt of overheen gaat.
Ik begrijp je vetvrees wel hoor Hendrie, heb ik ook last van en dat staat nogaleens je gains in de weg! Maar juist nu, nu je echt wil gaan groeien zou ik niet terug gaan in carbs.
Misschien is het wel handig om je onderhoud eens te berekenen (of te schatten aan de hand van het cutten) en daar ongeveer 20-30% boven gaan zitten voor bulk. Let wel op, dat als je zwaarder wordt (VVM) ook je onderhoud hoger wordt.
daan hier vant forum had me onderhoudt toen uitgerekend op 3200kcal dar klopte volgens mij aardig op hoeveel of ik nu zit geen idee eigelijk tel ik ze nooit maar missschien toch maar is doenOnderhoud is meestal BWx30 dus 81x30=2430 + training 400=2830 en daar moet je dan boven gaan zitten. 400 erboven x 7 dagen zou ong een 0,5-1kg per week groei zijn.Is wel afhankelijk van je metaboliek btw.
oke man! kijk het wel effe aan!Ok, ik heb vroeger geleerd dat mensen met een kantoorbaan BWx28 nodig hebben en met zwaar werk BWx32, maar kan best veranderd zijn, maar ik ga er iig van uit.Anders blijf ik vreten.
![]()
yes vanmorgen lekker borst,tricpes,schouders gepakt samen! was leuk keer samen trainen en zat er zelf ook aan te denken om misschien maaltijd 3/4 om te ruilenVanmorgen lekker ff geknald gozer!![]()
Goed op weg met je schema zie ik, 4500 is netjes om mee te beginnen! Probeer het grootste deel kh's zoveel mogelijk in de ochtend en na de training binnen te krijgen![]()
klopt blijf zoiezo cardio doen dat heb ik altijd al gedaan!Als je merkt dat je te hard gaint(vet), doe je toch gewoon wat meer cardio. Kan je hetzelfde blijven eten, maar blijf je toch droger. Is maar net hoeveel je er voor over hebt.