hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat wel lekker ja en.ja fly creatinekuur ga je hard op hoor baal alleen.beetje dat me taile ook hard gaat das,wat minder dus misschien.iets meer cardio toevoegen

Denk allebei!netjes Hendrie...zit je aan de creatine ofsooo?of zeekies?

Ik zou er nu gewoon even goede massa op knallen en proberen je trainingen zo intens mogelijk te houden en je voeding zo clean mogelijk!..Gaat wel lekker ja en.ja fly creatinekuur ga je hard op hoor baal alleen.beetje dat me taile ook hard gaat das,wat minder dus misschien.iets meer cardio toevoegen

Denk allebei!
Succes vandaag Hendrie!
---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 11:10 ----------
Ik zou er nu gewoon even goede massa op knallen en proberen je trainingen zo intens mogelijk te houden en je voeding zo clean mogelijk!..
Cardio komt straks wel weer![]()

Sterk Hendrie! Het is goed te zien dat je je voeding heb bijgesteld! Je laat een 'steady' progressie zien!
Mooie PR ook! Op naar de 100kg op reps!![]()
dankje gasten ja gaat lekker kwa SQ zit ik altijd net onder parallel en zo train ik eigelijk altijd morgen bench pakke kijken of die 120 lukt vandaag beetje slecht gegeten geen honger hoop morgen een beetere dag straks nog uurtje cardio pakkeGratz op je SQ bro, houdt je techniek/diepte wel in de gaten.
Ik wissel zelf nog wel eens, met lagere gewichten doe ik dan alles ATG en de laatste setjes parallel of net daar onder.
Daarvoor deed ik alles parallel of net daar onder en toen ik dus die 100 kg ging pakken zakte ik als het ware door m'n heupen heen en kwam ik moeilijker omhoog.
Ik weet niet of iemand anders dat ook meegemaakt heeft, maar door bij m'n opwarming ATG toe te passen merk ik wel dat dit bij zwaardere gewichten niet meer voor gekomen is.
dankje ging lekker!
Yeah bro!! NiceMorgen heb ik weer borst, voelde me gisteren bere sterk dus hoop dat ik ook ff flink kan knallen! Al is die 120 nog ver weg voor mij helaas
![]()
goede borsttraining weer Hendrie, je blijft gemotiveerd!!!![]()
dankje jongens! was zeker lekker!