Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankje ging ook erg lekkerSterke training hoor, zowel deads, bors en MP's zien er goed uit![]()

eindelijk

dankje man! volgende week de 130voor het eerst proberen zie er nu al na uit!kom maar op!Ik zie dat je ook de arnold press doet, vind dat persoonlijk een killer oefening
Squat is netjes als je dit volume draait met ATG
Zoals marvin al zei, sterke training met volume op de MP/BOR en een mooie repout op je DL
Wat is je repout voor volgende week op de DL ?

nee geen fotos meer gepoost eerst weer beetje tevreden worden over me body maar komen vanzelf wel weer trainingen gaan lekker jah! leuk dat je terug bent!hendrieee..hoest nou? heb net alleen even je laatste pagina gelezen..ziet er veel belovend uit..heavy gewichten en met de benen gaat het ook goed zo te zien..heb je toevallig recent nog foto gepost? zo ja welke pagina
tanks maatje!
yes eindelijk!!
klopt! op na die 100 dat zou super zijn!Lekker SQPR. Je incline bench is sterker als je SQ. Maar als je genoeg doorzet heb je binnenkort 100kg SQ op je naam staan. Nu zit je 1rm denk ik op 90kg.![]()
yeah man! ging lekker!Top die 3x80 SQ man, benieuwd wat je meting morgen zal doen.

ik wou hem je heel graag poosten maar ik heb nog steeds geen abs op 10% helaas zie ze soms wel maar bijna nooit dus zal toch echt nog veel dieper moeten gaanby de 10% bf verwacht ik minimaal 1 beach boy super duse abs foto.. een taille van 77cm is ook echt sick..
nou denk dat ik er vanavond wel 1tje maak danhaha jonge maak ni uit wel of geen abs op 10%..10% is sowieso mooi BF en foto waardig.. 161 pagina log met meer views dan inwoners van steden maar met 3 fotos ofsokommop eh hendrie

yes ga de goeie kant op man!Zo lekkere training, squat gaat goed omhoog.
Lichaamsmeting is ook goed, dus je gaat lekker man.
nou denk dat ik er vanavond wel 1tje maak dan
yes ga de goeie kant op man!