MuscleMeat

cut logje

tja, op de ene lijk je je borst ook wat aan te spannen en op de andere weer niet
moeilijk vergelijkbaar zo ;)

en niet teveel cardio doen kerel ;)

Ziet er goed uit hendrie! Maar ben het er wel mee eens, je doet zoveel cardio! Ik snap wel dat je shredded wilt staan voor de zomer, maar imo moet je echt een keer een langere tijd flink gaan clean bulken. Dan maar even richting een wat hoger VP Maar door die extra massa ga je zeker een stuk sterker worden en meer en sneller vvm aanzetten.

Jammer dat je rep-out op de BP niet ging, dus je stopt nu weer ff met Wendler ?
Welk schema ga je nu dan hanteren ?

Er is zeker wel vooruitgang te zien hoor Hendrie. Iets meer traps ook IMO. En wat hiewr boven gezegd wordt is natuurlijk wel waar..om er echt wat massa op te zetten zul je een clean bulk toch wel even moeten doorzetten! Gewoon een beetje experimenteren, dan hoeft je vetpercentage echt niet drastisch toe te nemen. Iets hoger zal die natuurlijk wel worden.

Je kunt ook eens na denken over wat EzraVb deed (dat overweeg ik ook): 2 weken bulk (~3500) en dan 1 week cut (2100-2200) om dan van de 'rebound' gebruik te kunnen maken.

Wat je training betreft denk ik dat de stap van 110kg bench naar 125kg iets teveel van het goede was. Niet dat 125kg niet haalbaar was, maar vind een jump van 15kg in die gewichtsklasse best veel.

Vandaag nog een mooie training op de planning?

haha hendrie jonge ik lees ongeveer 163 paginas lang dat je geen blokjes heb op 10% zie ik gewoon blokken, lijnen en definitie :D je moet ons niet voor de gek houde eh..

maar relaxe progressie voor 2 maanden..durf ook gewoon hoger in kcals te gaan wanneer je lange clean bulk begint..echt vet word je van slechte junk bulk dieeten zonder ritme...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.246
Nee jij bent alweer een stap verder. Ik had een oudere foto in gedachten :-)
oke kan gebeuren
Dan vind ik je laatste foto echt beter...veel meer hoe zeg je dat...buffer.
Staat je beter man.
oke tanks sep!

tja, op de ene lijk je je borst ook wat aan te spannen en op de andere weer niet
moeilijk vergelijkbaar zo ;)

en niet teveel cardio doen kerel ;)
klopt posses zijn ruk!

Ziet er goed uit hendrie! Maar ben het er wel mee eens, je doet zoveel cardio! Ik snap wel dat je shredded wilt staan voor de zomer, maar imo moet je echt een keer een langere tijd flink gaan clean bulken. Dan maar even richting een wat hoger VP Maar door die extra massa ga je zeker een stuk sterker worden en meer en sneller vvm aanzetten.
ik weet het ik weet het maar ben echt bang voor vet volgens mij!

Jammer dat je rep-out op de BP niet ging, dus je stopt nu weer ff met Wendler ?
Welk schema ga je nu dan hanteren ?
zit te denken aan FST-7 maar effe inlezen nog kijk wel effe

Er is zeker wel vooruitgang te zien hoor Hendrie. Iets meer traps ook IMO. En wat hiewr boven gezegd wordt is natuurlijk wel waar..om er echt wat massa op te zetten zul je een clean bulk toch wel even moeten doorzetten! Gewoon een beetje experimenteren, dan hoeft je vetpercentage echt niet drastisch toe te nemen. Iets hoger zal die natuurlijk wel worden.

Je kunt ook eens na denken over wat EzraVb deed (dat overweeg ik ook): 2 weken bulk (~3500) en dan 1 week cut (2100-2200) om dan van de 'rebound' gebruik te kunnen maken.

Wat je training betreft denk ik dat de stap van 110kg bench naar 125kg iets teveel van het goede was. Niet dat 125kg niet haalbaar was, maar vind een jump van 15kg in die gewichtsklasse best veel.

Vandaag nog een mooie training op de planning?
dat lijkt me misschien ook wel wat ja 2weken bulken 1week cut is effe over inlezen! stap is misschien te groot maar 120pakte ik wel 2x dus dacht dat ik 125 wel 1x kon maar helaas!

haha hendrie jonge ik lees ongeveer 163 paginas lang dat je geen blokjes heb op 10% zie ik gewoon blokken, lijnen en definitie :D je moet ons niet voor de gek houde eh..

maar relaxe progressie voor 2 maanden..durf ook gewoon hoger in kcals te gaan wanneer je lange clean bulk begint..echt vet word je van slechte junk bulk dieeten zonder ritme...
tanks bro maar heb niet echt blokken he zijn heel licht zichtbaar meer niet! nog lang niet genoeg:D

zojuist een extra training iets van fullbody ook:D

superset pull ups/opdrukken
DB curl dropsetjes!
superset schoulderpress/opdrukken
triceps extensions dropsetjes
latpulldown machine
peck deck machine
DB hammer curl dropsetje
20minuten HITT

Lekkere extra training. Lekkerrrr.:)

• #3.249
had weining tijd en dat komt je training nooit echt ten goede

DL

5x50
5x70
3x80
5x100
3x110
1x130PR

BOR

10x60
8x70
8x70
8x70

MP

10x40
8x50
8x50
7x50

leg curl

8x40
8x40
8x35

zittend side raises

8x9
8x9
8x9
8x9

leg raises

3x10

knieraises 6x10

• #3.250
Vavaond uit eten.hopelijk kan ik me bedwingen in de kh

waar ga je eten? en ik heb juist altijd de beste trainingen als ik net te weinig tijd heb omdat ik dan niet rust, niet praat en aan 1 stuk doorknal :D..

• #3.252
waar ga je eten? en ik heb juist altijd de beste trainingen als ik net te weinig tijd heb omdat ik dan niet rust, niet praat en aan 1 stuk doorknal :D..
ga na zon zaak waar je alles kan eten ook wel zon vreetschuur genoemd:D maar je kan er ook dingen laten bakken biefstuk/vis/kalkoen/kip maar er zijn natuurlijk ook de verleidelijke kippepoten drumstick patat nasi bamie kipsnitsels noem maar op!

haha oww naja gewoon heel bord groente nemen met vis..die ochtend erna als je wakker word voel je je goed

• #3.254
Ja heel goed, maar vis/kip/rund genoeg daar :D

• #3.258
Eet smakelijk maatje. Hebben ze er ook garnalen? My favorite. Toen we naar de Wok gingen heb ik een half kgtje ervan gegeten.:)

• #3.260
Eet smakelijk maatje. Hebben ze er ook garnalen? My favorite. Toen we naar de Wok gingen heb ik een half kgtje ervan gegeten.:)

Zulle,ze,vast wel hebben maar ben er niet zo gek op maar zal vabavond wel effe me maaltijd plaatsen

Terug
Naar boven