hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet smakelijk maatje. Hebben ze er ook garnalen? My favorite. Toen we naar de Wok gingen heb ik een half kgtje ervan gegeten.![]()

dat kan ik ook, al moet ik ze pellen
Holy shit! ik moet ook weer eens gaan wokken!was lekker hoor en heb het redelijk netjes gehouden geen sausjes ofzo
5pangafilet
3zalmfilet
2scholfilet
2kippepoten
8kipnuggerts
1gehaktbal
1bord groente
6stukjes kibbeling

zeker aanraderHoly shit! ik moet ook weer eens gaan wokken!
Vandaag nog wat moois op de planning?
vandaag zeker wat moois gedaan weer!jazeker onbeperk eiwiten eten nomnom!Zo, dat moet lekker zijn geweest; lekker veel eiwitten ook. Nomnomnom.![]()
Zo lekkere meting en een goede training; kan me voorstellen dat je met maar 15 sec rustpauze een behoorlijke burn had.![]()
tanks jongens al voel ik mezelf nog niet zo droog heel raar eigelijk lijkt of ik net ga beginnen aan me cut! maar goed! heb mezelf net wel getrakteerd op een lekker visje van de visboer best stuk kabeljauw en stuk zalm! nomnomnom!
vanmiddag 20minuten gelopen ging lekker!morgen junkdagje nomnom,

aaah ben zo blij dat ik dat nog 1dag in de week kan doen en toch nog taille vermindering heb zolang ik dat nog heb laat ik het zo als ik niet meer verder kom stop ik ermee!
hehe las het al jah!Ouwe junk![]()
Lekker hoor! Ik morgen weer strikt verder, vandaag genoeg gejunked![]()

dankje sep!