hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Biceps
ben ook erg benieuwd!Okay, ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
Waar heb je deze info vandaan gehaald?
dankje! was ook tevreden over me meting! en pomp die zat er wel in jah puuuf!Gratz met je laatste meting 9,9%
Schema ziet er pittig uit (5x) zal zeker goed zijn voor een megapomp als je de max. sets/reps gaat doen.
voelde erg lekker aan merk met het hoge volume van de hele training dat ik een spier echt uittel en dat die ook echt op is dat was met de armen in iedergeval zo ben benieuwd hoe het op de grote oefeningen gaat benen/borst/rug/schouders en vondt wel is fijn om me armen ook weer is te training en aandacht te geven morgen nu cardio dag en woensdag benen!Zo zeg, sterke barbell curl.
Wat is je eerste indruk van deze training
dankje! was zeker lekker! vandaag trouwens ook

ik ook voelde hem vandaag nog goed in de armen!Mooie trainingen en planning Hendrie! Ben benieuwd hoe de FST-7 bevalt!
dankje rob!
yes das wel lekker!
dat zou toch wel is een keer moeten komen ja want er zitte nu toch echt nog steeds vet rolletjes en dat wille we niet he!Nette voedingsschema zo op het eerste gezicht.
Goed dat je alle zuivel eruit gehaald hebt, bij mij scheelde dat qua vochtretentie redelijk veel.
Misschien dat we dan es je sixpack te zien krijgen![]()
meting vorige week
gewicht 83.2
taille 77
nek 37.5
vet% 10.7
deze week
gewicht 82
taille 76.5
nek 37.5
vet% 9.9
niet mij inhalen hedat zal wel niet zo snel gebeuren dacht ik zo toch? en je hebt ook en pak meer massa!nog even heb je dezelfde taille als mijniet mij inhalen he
tanks mate volume moet ik erg aan wenen!