- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tanks bro! die probeer ik wat extra te geven ja!Kickass volume man, dat komt wel goed met je rugbreedte (dikke lats)![]()
tanks bro! klopt je ziet het steeds iets beter nu me taille wat kleiner word! maar we zijn er nog niet he! ja klopt weining kcal en heel weining kh gehad vandaag zit ik ook alleen nog maar met onbeit aan kh verder nog niet en nog steeds niet gejunktDat je gisteren nog kon rennen met het voedingsschema wat je hanteerde, alleen eiwitten en vetten (op je ontbijt na)
Je kan goed zien dat je flinke wijdte krijgt in je UB man![]()

nu 3dagen lang minder alleen havermout in me ontbeit als kh gehad verder niet kan het wel zien sta wat leger lijkt het buik staat minder bol ook morgen me gewone schema weer daar zitte wel weer wat kh in hahah ja das nog erger!ik was juist zo trots op mezelf dat ik voor het eerst in me leven een weekend niet gejunkt hebt dam wat was dat moeilijk zeg!Ik vind dat je nog netjes hebt gegeten voor een dagje strand hoor Hendrie! Bij mij leek het van het weekend of ik een abbonement op junkfood toko's had..
Je buik staat er trouwens goed bij op de foto's! Het harde werk betaald zich uit!
dank u

jah het was echt een hel voor mij hoor! zondag wel weer wat lekkers hoor 2weken en dan 1dag junk proberen!
gaat lekker ja mindset is mega goed ben erg sterk om dingen af te slaan en om te trainen motivatie knalt het dak uit dus ja ben erg tevreden voeding geen idee of het goed is want daar ben ik nooit zo goed in of het nu wel of niet goed is maar gaat lekker jah!je gaat lekker hendrie..volgens my is je voeding, training en mindset op dit moment echt super..goeie taille en lynen..wanneer ga je bulken![]()
dankje marvin!Damn, sterk die reverse barbell curls!
Succes vandaag met borst en triceps!![]()
dankje rob!