- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heerlijk dagje!Klinkt goed gozert! Ik ben ook lekker vrijLekker beetje opruimen, goed eten en knallen in de gym straks @ Rug, Tri & Calves.
Njoy je vrije dagje![]()
zeker fijn bro!Lekker man ff 's ochtends de frisse lucht opzoeken op je vrije dag
En natuurlijk weer een killer training mate.
blijkbaar niet marvin want ga kapot met deze gewichten krijg ze met moeite de lucht in maar nu doe ik deze oefeningen ook bijna nooit!Die incline dumbbell presses moet jij toch wel zwaarder kunnen Hendrie?

dankje koen! ik meet altijd me taille met een meetlint en ik meet me nek en dan me gewicht en daarna vul ik dat in op een site dus echt betrouwbaar is het niet maar als je altijd zo meet klopt je vet% misschien niet helemaal maar je kunt wel je vooruitgang bij houdenMooie transformatie is te zien in je fysiek dit jaar!
Meet jezelf je bf op trouwens, ik kwam een paar dagen terug uit op 16% en vervolgens 13% terwijl ik anderhalve maand daarvoor op 9,6% uitkwam. Ik snap er niks van, of hun meten fout of ik hou gewoon onderhuids vocht vast op bepaalde plekken.
Heb de aders op me quads/onderbuik al..
Hoeveel punt meter meet je altijd op ook? 4 punts?
Geniet van je dag ouwe voetbal fanaat
dankje maatje!je taille is echt sick gast!! goed bezig! en 9.2% is ook super!
yes eindelijk maar alleen smorgens nog maar hoor! rest van de dag zijn ze er niet zo!
jip marvin! gaat lekker en ik ben blij dat ik me taille weer onder me controlle heb! maar we zijn er nog niet hoor ik wil nog veel dieper! 6% moet een keer lukken! dus nog een hele lange weg te gaan!Damn goed gedaan Hendrie! Je abs zijn er volledig door! Je doorzettingsvermogen betaald zich nu echt uit! Ik denk dat ik er ook maar eens aan moet geloven!
goeie prestatie man! heb niet je hele log gelezen maar je was steeds alles net niet aant doen dan weer cutten dan weer soort van bulken..Nu ben je echt door aant zetten en bammm sicke taille met zware blokken om jaloers op te worden...niceee..zou mooi zijn als je beetje half / eind zomer je gewenste vp hebt bereikt en dan jaartje zwaar bulken ofni