Fitness Seller

cut logje

man man man, wat ben jij goed bezig kerel

En jaja, eens je onder de 100gr kh gaat per dag, gedurende lange tijd, gebeuren er rare
dingen met een mens :) Heb je nog geen last van tintelende vingers? Slecht zicht?

Ik zie toch wel buikspieren. Gaat goed maatje.:)

Idd wat Tyle zegt is misschien een beter idee, ga trouwens zelf ook vanaf volgende week 4 dagen low carb - 1 dag refeed doen tot aan de zomervakantie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.344
Goede vooruit gang hier zeg, je staat mooi droog henri.
In hoeveel tijd heb je dit nu bereikt?
dankje sep! ben u weer terug 5weken aan het cutten

Mooie training Hendri! Dat zo'n ernstige junk zo zou uitpakken had ik wel een beetje kunnen voorspellen..zeker na zoveel dagen low carb!

Ik zie trouwens nagenoeg geen carbs na je training, heb je daar een reden voor want dit is samen met het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag!:D
nee is niet echt een reden voor ik weet dat het belangrijk is en neem eigelijk elke avond wel 50gram aardappels of rijst maar had gisteren niks in huis dus vandaar:D

ipv 13 dagen low carb beter max 5 maar beter 4 of 3 en dan een cleane high carbdag en laag in vetten...ik heb ook wel is gehad van die vieze steken en toch gwn door blyven vreten..je maag kan zulke hoeveelheden slechte carbs en vetten niet meer handelen dan...13 dagen low carb gaat je lichaam denk ook in starvation mode en dat wil je echt niet hebben
oke dus niet meer doen dus! dan moet ik de zondag gewoon echte goeie refreed houden en misschien de woensdag ook nog? dan maandag en dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag low carbs?

En jaja, eens je onder de 100gr kh gaat per dag, gedurende lange tijd, gebeuren er rare
dingen met een mens :) Heb je nog geen last van tintelende vingers? Slecht zicht?
haha nee daar nog geen last van wel dat duizeligheid jah klopt! had ik behoorlijk laaste dagen!
Ik zie toch wel buikspieren. Gaat goed maatje.:)
dankje dumba! yeah buikspieren!:D

Idd wat Tyle zegt is misschien een beter idee, ga trouwens zelf ook vanaf volgende week 4 dagen low carb - 1 dag refeed doen tot aan de zomervakantie.
ja lijkt me misschien dan ook maar beter als iedereen dat zegt!

vandaag cardio dagje! 60minuten cardio interval!

Gaat goed hier mooie taille ook:) wat weeg je nu op het moment?

75cm taille is echt heel netjes.:)

• #3.351

robke kan je uitleggen hoe die symptomen komen door low carb...ik voldoe aan al je kenmerken :D ben wel is vaker low carb gegaan maar heb daar nu pas "last" van. bvd

• #3.353
zoals het dus zo vaak gaat gaat het hier ook net als je super lekker bezig bent en bijna in super zomer shape komt komt er wel weer wat tussen en word je stil gezet! BAM! einde van trainen
vanaf dinsdagmorgen half5 onzettende stekende pijn in me buik alweer net zoals zondag dus na dokter geweest en het bleek dus niet door me onbenullige junkdag te komen van zondag maar nee ik heb galstenen dus word ik eind volgende week of misschien begin van die week daarop geopereerd en word mijn hele gal eruit gehaald daarna mag ik 4weken niet tillen of werken of trainen noem maar op! k*t k*t k*t net nu het zo lekker gaat

dat meen je niet kerel... omg wat k*t zeg!! beterschap!!!!!!

damn, wat is dat zuur seg !

• #3.356
Das ff schrikken man, sterkte toegewenst voor de operatie.
Ik snap dat je in de stress schiet i.v.m. het werk wat je tot nu verzet hebt om te komen waar je nu bent, maar je gezondheid gaat in deze toch voor.
Zorg dat je eerst goed hersteld voordat je weer begint met krachttraining.
Voeding zou ik clean houden, maar i.v.m. met eventuele inname voor pijnbestrijding niet low doen zoals je nu hebt gedaan.
Je kan vragen of je wel wat medium cardio mag doen voor de operatie en misschien en week na de operatie, maar dat zou ik eerst aan de arts vragen.

• #3.358
Das ff schrikken man, sterkte toegewenst voor de operatie.
Ik snap dat je in de stress schiet i.v.m. het werk wat je tot nu verzet hebt om te komen waar je nu bent, maar je gezondheid gaat in deze toch voor.
Zorg dat je eerst goed hersteld voordat je weer begint met krachttraining.
Voeding zou ik clean houden, maar i.v.m. met eventuele inname voor pijnbestrijding niet low doen zoals je nu hebt gedaan.
Je kan vragen of je wel wat medium cardio mag doen voor de operatie en misschien en week na de operatie, maar dat zou ik eerst aan de arts vragen.
kwa krachttraining heb ik al gevraagt dat zou wel weekje of 5/6 kunne duuren maar goed dat moeten we effe zien! misschien kan ik wel wat rustige cardio doen iets eerder maar geen idee kwa voeding is het nu een beetje elke dag dit

50gram havermout
50gram whey
1banaan

30gram noten
halve komkomer

2boterhamen
75gram kip
halve komkomer

75gram kip
appel/sinasappel

200gram groente
2pangafiletjes

50gram noten

30gram caseine

dus ja das niet veel maar ben bang om teveel te eten want heb nu net een beetje droogte!

Misschien dat iemand anders een andere mening heeft, maar ik zou die 50 gram noten weglaten en de calorieen daarvan gebruiken voor wat rijst of pasta bij je avondeten.

Wat een klote nieuws ineens kerel! Sterkte daarmee! Kunnen ze galstenen alleen operatief verwijderen?
Wat waren je klachten precies, had eroverheen gelezen.

Terug
Naar boven