MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.361
Wat een klote nieuws ineens kerel! Sterkte daarmee! Kunnen ze galstenen alleen operatief verwijderen?
Wat waren je klachten precies, had eroverheen gelezen.
ik kreeg ineens onwijs veel en pijnlijke steken in me buik echt heel pijnlijk!en ja me hele gal word er uitgehaald nu

zoals het dus zo vaak gaat gaat het hier ook net als je super lekker bezig bent en bijna in super zomer shape komt komt er wel weer wat tussen en word je stil gezet! BAM! einde van trainen
vanaf dinsdagmorgen half5 onzettende stekende pijn in me buik alweer net zoals zondag dus na dokter geweest en het bleek dus niet door me onbenullige junkdag te komen van zondag maar nee ik heb galstenen dus word ik eind volgende week of misschien begin van die week daarop geopereerd en word mijn hele gal eruit gehaald daarna mag ik 4weken niet tillen of werken of trainen noem maar op! k*t k*t k*t net nu het zo lekker gaat

Tjoh, dat is klote zeg; je gaat idd hartstikke goed en dan dit. Suc6 maatje.

• #3.365
Tjoh, dat is klote zeg; je gaat idd hartstikke goed en dan dit. Suc6 maatje.
jij weet er alles van he!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 15:16 ----------

moet ook zege dat me voeding vandaag en ook gisteren niet best waren zat/zit er effe behoorlijk door heen dus de M&M's en winegums worden rijkelijk genomen! hoop dit morgen af te kunne sluiten!

• #3.366
meting vorige week

gewicht 79.2
taille 75
nek 37,5
vet% 9.2

meting deze week

gewicht 81.2
taille 76
nek 37.5
vet% 9,9%

begind het al na 1week:(

• #3.367
en vandaag weer een super slechte dag veel gesnoept veel snoepjes koekjes noem maar op echt waardeloos hoop vanaf morgen weer goed te kunnen eten maar het is wel erg moeilijk als je alleen maar op de bank ligt tv te kijken

Damn gozer... Klinkt niet zo fijn.
Beterschap en succes met je operatie.

zeer ****ed up man. mag je na de operatie wel gewoon alles eten? maandje niet trainen kan niet zo heel veel kwaad qua massa verlies (wel in kracht maar is tydelyk) zolang je maar goed kan eten..succes de komende tyd..en wissel de m&m's in voor amandelen en wat olijven ofso :D

• #3.370
Damn gozer... Klinkt niet zo fijn.
Beterschap en succes met je operatie.
dankje!
zeer ****ed up man. mag je na de operatie wel gewoon alles eten? maandje niet trainen kan niet zo heel veel kwaad qua massa verlies (wel in kracht maar is tydelyk) zolang je maar goed kan eten..succes de komende tyd..en wissel de m&m's in voor amandelen en wat olijven ofso :D
is ook k*t bro! puuff skijt zo de hele dag op de bank ligge en straks na de operatie weer :( mag na de operatie alles eten maar oppassen met vet! niet te vet eten verder wel alles eigelijk en ja maandje niet trainen of iets meer geen idee precies maar misschien kan ik na 2/3weken al iets beginnen te wandelen we zullen zien!

Aah ****ed up maat! Succes met je operatie in ieder geval! Hopelijk ben je daarna weer snel de oude!

Hoe gaat ie man, gaat je voeding al weer wat beter als afgelopen weekend ?

• #3.374
gaat redelijk wel heel de dag pijn veel rusten hele dag op de bank of bed liggen maandag gesprek met die mensen die me gaan helpen dan waarschijnlijk ook de preciese datem voeding gisteren weer clean gehouden ben er klaar mee dat gevreet

voeding gisteren

30gram havermout
50gram whey

2boterhamen
75gram kip
halve komkomer

75gram kip
30gram noten
halve komkomer

2pangafilet
300gram groente

30gram noten

30gram caseine

~En hoe is het gegaan gister?

• #3.376
~En hoe is het gegaan gister?
uitleg gekregen over de operatie en hoe en wat mag na de operatie 6weken lang niet zwaar tillen of trainen misschien wel na 4weken weer hardlopen puuuff en heb nu al 3weken niet getraint dus dat word 9weken lang niet trainen:( begin ook alweer mooi vet te worden merk dat me defenitie die ik zo mooi had alweer weg is heb 5dagen eigelijk gesnoept en gedaan en eet nu zo min moegelijk omdat ik niet nog vetter wil worden

eten elke dag nu doe natuurlijk ook helemaal niks alleen tv kijken

1banaan 50gram whey

30gram kipfilet

30gram kipfilet 2boterhamen komkomer

komkomer 80gram kipfilet

stuk vlees of vis met groente

30gram noten

30gram caseine

klinkt zuur man als je al je werk gewoon ziet verdwijnen

wat een ondankbare sport is het ook

• #3.378
klinkt zuur man als je al je werk gewoon ziet verdwijnen

wat een ondankbare sport is het ook
ja het is waardeloos joh keihard getraint en gedieet begint het ergens op te lijken krijg je dit je bent nu 3weken eruit en alle defenitie is weg joh klote!

Das zeker balen man, maar laat je hoofd niet hangen en kijk alvast vooruit.
Hou in je achterhoofd dat je straks na de operatie weer pijnvrij bent.
Alles wat je nu kunt doen om de "schade" te beperken is een voordeel als je straks weer begint.
Het is zuur dat je zoveel geduld moet opbrengen om weer aan de slag te kunnen, maar dan ben je straks wel super gemotiveerd om te trainen.

Das zeker balen man, maar laat je hoofd niet hangen en kijk alvast vooruit.
Hou in je achterhoofd dat je straks na de operatie weer pijnvrij bent.
Alles wat je nu kunt doen om de "schade" te beperken is een voordeel als je straks weer begint.
Het is zuur dat je zoveel geduld moet opbrengen om weer aan de slag te kunnen, maar dan ben je straks wel super gemotiveerd om te trainen.
+1! Keep your head up Hendrie! 9 weken op een heel leven is niks! Probeer gewoon te doen wat je kan doen, al is het elke dag 1,5uur stevig wandelen:thumbs:..

Terug
Naar boven