AndroidHealthClinic

cut logje

en als je aan het wandelen bent, kan je al geen junkfood eten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
Klopt redt het nu.om stukhe van 15minuten.te wandelen maar na de.operatie moet dat na 2weken wel langer kunne misschien kan ik al wel wat eerder wat pusch ups en set ups doen

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 14:16 ----------

Das zeker balen man, maar laat je hoofd niet hangen en kijk alvast vooruit.
Hou in je achterhoofd dat je straks na de operatie weer pijnvrij bent.
Alles wat je nu kunt doen om de "schade" te beperken is een voordeel als je straks weer begint.
Het is zuur dat je zoveel geduld moet opbrengen om weer aan de slag te kunnen, maar dan ben je straks wel super gemotiveerd om te trainen.
ik zal het proberen bedankt voor de steun jongens!
+1! Keep your head up Hendrie! 9 weken op een heel leven is niks! Probeer gewoon te doen wat je kan doen, al is het elke dag 1,5uur stevig wandelen:thumbs:..
wandelen word lastig na de operatie vast wel weer dan ben ik pijnvrij alst goed is
en als je aan het wandelen bent, kan je al geen junkfood eten :D
ja rob het is heel raar joh ik had nooit geen last ik at altijd clean ook nooit geen drang door de weeks ofzo maar nu je thuis op de bank ligt loop je zo snel weer na de kast he en heb je honger de hele dag beeeeh je word gewoon moe van jezelf dat je zo snel toe geeft he

• #3.383
Nou vrijdag ga ik onder het mes hopelijk ben ik dan snel van de pijn af mag 6weken niet zwaar tillen dan maar hoop dat ik wel al eerder kan hardlopen enzovoort mijn doel is dan om zo snel mogelijk weer mijn cut op te pakken

Nou vrijdag ga ik onder het mes hopelijk ben ik dan snel van de pijn af mag 6weken niet zwaar tillen dan maar hoop dat ik wel al eerder kan hardlopen enzovoort mijn doel is dan om zo snel mogelijk weer mijn cut op te pakken
Heel erg veel sterkte alvast Hendrie!

Welkom bij de wandelclub. Hoe is het gegaan?

• #3.387
Welkom bij de wandelclub. Hoe is het gegaan?

He gozer ben vandaag thuis gekomen wandelen wordt hem.nog niet heb super veel pijn en moet erg veel rust houden deze week ook is me conditie 0,0 ben al buiten adem als ik na de wc ben geweest dus dat word vanaf 0 weer opbouwen

Zie dat je vrijdag geholpen bent mate.
Gaat het al wat beter met de pijn, kun je al wat makkelijker bewegen ?

• #3.389
Zie dat je vrijdag geholpen bent mate.
Gaat het al wat beter met de pijn, kun je al wat makkelijker bewegen ?

Gaat klein beetje beter maar lopen gaat erg moeilijk dus het is voornamelijk liggen af en toe na de plee lopen maar merk wel kleine stapjes vooruit elke dag

nog even kerel en je bent weer back on track !

Probeer gewoon netjes clean te eten..niet teveel carbs, maar ookl zeker niet te weining! Je lichaam is herstellende en heeft wel bouwstoffen nodig!

Over een week of 6 mag je weer knallen en ben je vast snel weer op niveau! No worries!

• #3.393
Probeer gewoon netjes clean te eten..niet teveel carbs, maar ookl zeker niet te weining! Je lichaam is herstellende en heeft wel bouwstoffen nodig!

Over een week of 6 mag je weer knallen en ben je vast snel weer op niveau! No worries!

Vanaf vandaag weer clean ja rond de 4boterhamen 1stuk fruit wat whey groente en wat kip moet niet teveel zijn toch?

• #3.394
Vanavond voor het eerst 3kilometer gewandeld dus het begin is er :) voeding is elke dag ruk word der gek van

Voeding

50gram whey 1banaan

2boterhamen 25gram kipfilet

Handje ongezouten cashewnoten

2pangafilet wat groente

3handen M&M's

Nou dat was het wel zon beetje elke dag puuuuf:(

Vanavond voor het eerst 3kilometer gewandeld dus het begin is er :) voeding is elke dag ruk word der gek van

Voeding

50gram whey 1banaan

2boterhamen 25gram kipfilet

Handje ongezouten cashewnoten

2pangafilet wat groente

3handen M&M's

Nou dat was het wel zon beetje elke dag puuuuf:(

Hoe was die reclame ook alweer...oh ja. Komt wel goed schatje.:) Lekker alvast 3km gepakt.

• #3.396
Hoe was die reclame ook alweer...oh ja. Komt wel goed schatje.:) Lekker alvast 3km gepakt.

Haha dankje

Vandaag 2x 5km gewandeld er zit dus vooruitgang in voeding is nog wel ruk overdag schoon savond junk maar goed scheelt dat ikmweer wat beweeg

Nice dat je al lekker aan het wandelen bent geslagen, nog ff geduld en dan mag je de zaal weer in om lekker te trainen.

toch raar dat de tijd die je niet mag trainen veel langer lijkt dan dat je wel aan het trainen bent :)

• #3.399
Netjes hoor Hendrie! Hoe gaat het met je herstel?

Terug
Naar boven