AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
vanavond weer 50minuten cardio gedaan hartslag weer goed in de gaten gehouden ging lekker veel gezweet!morgen is benen en schouders aan de beurt.!

50 min cardio, nice! doe je ook cardio op bijv. benen (en schouder in jouw geval) dag? hoe gaat het cutten nou? ik nam tijdens het cutten helemaal geen suikers en wel BCAA's voor de cardio als spiersparing - zoals Rob al zegt.

50 min cardio, nice! doe je ook cardio op bijv. benen (en schouder in jouw geval) dag? hoe gaat het cutten nou? ik nam tijdens het cutten helemaal geen suikers en wel BCAA's voor de cardio als spiersparing - zoals Rob al zegt.

he leuk dat je mee leest man!!! tof en dankje voor jouw tips weer! ik word nog een x goed in cutten met al die informatie!

gaat verder best goed!word langzaam aan wat droger en zie het nu heel langzaam in de spiegel ook wel!
me eerst weer zonder brood valt wel effe tegen is even wenen zo rijst met vis!maar gaat nog goed dus niks te klagen!
doe op de benen dag geen cardio denk ik!licht eraan hoe vermoeit de benen zijn!zaterdag weer meten is kijken wat de weegschaal weer zegt!

pff 50 min cardio damn brah, k heb in al de tijd die k train nog geen minuut aan cardio gedaan lucky me zou je zegge helaas moet ik weer een vrachtwagen eten wil k gainen :p

ik wil morgenvroeg een x ochtend cardio proberen doe ik het dan goed als ik uit bed een beker peptopro drink ga hardlopen en daarna mij ontbeit pak?dus de havermout?

slokje drinken voor je gaat en tijdens de cardio afentoe wat drinken. Zo zou ik het doen

ja precies slokje peptopro dan toch?en daarna gewoon ontbeiten

Ja, snelle amino's of bcaa's ervoor en dan erna gewoon je ontbijt.

ervoor en tijdens - als je bijv. 600ml water hebt met Pepto pak je 200ml van te voren, 400 tijdens - na de cardio je rijst/vis neem ik aan.

Brrrrrrrrrrrrrrrrr cardio, ik mag er niet aan denken :D

Brrrrrrrrrrrrrrrrr cardio, ik mag er niet aan denken :D
als ik zon fysiek als jou had dee ik ook echt geen cardio!:D

training van net benen! schouders ook maar dat is weer helemaal opnieuw beginnen dus heel licht!

benen

DL

6x50
6x70
6x90
3x100

legg press

8x100
8x130
8x150
6x150

leg extension

10x40
10x40
10x40

leg curl

10x30
10x30
10x30

standing calf

10x60
10x60
10x60

toen nog wat abs werk
en nog 15minuten crosstrainer!

Goeie training Hendrie, was je DL niet hoger?
Fijn weekend btw

ja was wel hoger ma was de eerste x weer na een maand of6 dus vondt niet slecht

updatje!!!

vanmorgen gewogen
vorige week 81.8 vanmorgen 80.6
dus weer een mooie daling na mijn brood te hebben vervangen door rijst
en vis inplaats van kip!

vanmorgen uit bed beker peptopro gepakt en meteen 25minuten gaan joggen buiten!
daarna mijn onbeit genomen havermout whey en een banaan en na de sportschool gegaan omdat ik 3x toch wel weinig vond:D

chin ups
9xbw
7xbw
5xbw
3xbw

met de touwen biceps strekken

10x20
10x15
9x15
8x15

biceps curl in de machine met stokje

10x30
10x30
10x30

biceps curl zittend in een machine
10x25
8x30
8x30
5x35

triceps pussdown

10x75
10x85
8x100
7x100

dropsetje triceps boven je hooft strekken met 1arm

10x12
10x10
10x8
10x7
10x5 burn!!!!!

toen 1arm tricpes extensions

10x10
8x10
7x10

dippen

5xbw
5xbw'
5xbw
5xbw

lekker training nu lekker weekend! goed rusten weer voor maandag!

Lekker bezig, straks als je mooi vet% hebt, cleam bulken, je wordt wel licht zo haha

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

clean

ja he ga denk ik volgende week al wel onder die 80komen mooi klote!ma goed spiegel zegt wel dat ik steeds droger word! en dat was mijn doel! dan met een schone lij clean bulk!

vandaag ma is weer een junkdagje om de boel effe op gang te jagen voor deze week weer!

Terug
Naar boven