hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet meer verder cutten ... je gaat gewoon mager worden als je dit verder zet imo.
Snap wat je bedoeld, zou ook rond 10% blijven zitten en dat proberen redelijk stabiel te houden (10-12%), dan clean bulken en hard trainen voor massa.
die snap ik niet helemaal rob??idd ... hij gaat pas echt VVM beginnen verliezen eens onder de 10 a 12%. Tja,
no disrespect hendrie, maar dan schiet er niet meer veel van je over ...
die snap ik niet helemaal rob??
trouwens hoeveel denk je dat ik nu sta?
Kan best. Hangt er wat vanaf 

ja snap je nu een beetje jaGeen idee ... volgens je stats sta je op 12%Kan best. Hangt er wat vanaf
waar je het meest vet vasthoudt. Waag mij niet aan voorspellingen adhv foto's
In principe, mag je tellen dat wanneer je gaat cutten, je spierverlies niet erg
veel gaat zijn. Zolang je met een redelijk hoog VP% zit. Dus, ik bv met mijn +20%
BF zal mij veel minder zorgen moeten maken over mijn spiermassa dan iemand
die gaat cutten vanaf 12% naar beneden.
Daarbij ook nog eens ... ik heb dik 80kg VVM ... dus als ik cut, en ik verlies bv 5kg VVM
heb ik nog zat over op mijn lengte. Jij hebt niet veel VVM om kwijt te raken voor dat je
er 'gewoontjes' gaat uitzien.
Weet niet of het nu een beetje duidelijk is
Wat ik zou doen, en ik denk dat Daan mij daarin volgt, is gewoon een jaartje gaan clean
bulken. Tot je echt wel een behoorlijke massa hebt opgebouwd. En dan naar de -10% ofzo
cutten.
dankje! ma ga denk ik wel door tot 6% wil het gewoon een x mee maken om er op te komen kijken wat het is en dan met een schone lei knalluh!updatje weer! vanmorgen weer weging gehad helaas kan ik vandaag niet het vetpersentage meten bij die maat van me maar helaas volgende x
vorige week was ik 80.8en vanmorgen 79.8 dus weer iets minder als een kilo kwijt!
hier nog wat pic van vanmorgen
let niet op me haren op me rug moet ik nog effe wat aan doen!
en de ance ja daar zijn we mee bezig!
op de rug valt nog mee ma borst is echt erg en gezicht word ook steeds meer!Wat ik zou doen, en ik denk dat Daan mij daarin volgt, is gewoon een jaartje gaan clean
bulken. Tot je echt wel een behoorlijke massa hebt opgebouwd. En dan naar de -10% ofzo
cutten.
Precies
---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------
De acne op je rug is toch te verwaarlozen...is niet veel
tanks maat!
wat is beter om met ochtend cardio te nemen? bcaa of peptopro?
wat is de beste oefening voor bovenkant borst eigelijk?die wil ik iets meer aandacht geven