hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahah dat bedoel ik ja!sorry te hard getraint kon niet meer nadenkenzittend met 1arm curlen en dan je schouder op je knie steunen geen idee hoe dat heet
10x10
10x12
8x12
7x12 puuuf helemaal verrot!
hahaha met je schouder op je knie, dat zal er vreemd uitzien haha. Je bedoelt concentration curl, met elleboog op/tegen bovenbeen?

dankjewel daan! jij ook jonge vant zelfde!nette training weer hendrie...zet hem op volgend jaar!!! goede jaarwisseling!

tanks gast ga me best doen!!!Dat cutten gaat aardig goed zo te zien! Mooie foto's.
Kwam ff in je log om je de beste wensen te doen. Knal ze in 2011!
dankjewel daan! jij ook jonge vant zelfde!
voeding ging nog zo lekker vandaag ma kon me net niet inhouden en 2oliebolen gesnoept
hier nog 2pic aant einde vant jaar! hoop er volgend jaar rond deze tijd toch wel weer wat kwaliteits massa bij op te hebben! ga er me uiterste best voor doen!
iedereen een heel goed 2011 en een goeie jaarswisseling!
tanks daan! ga nog heel eventjes door denk nog een maandje ofzo heel januarie ofzo en dan daarna clean bulk ofzo! hoop nog iets droger te worden en dan proberen om heel rustig te gaan bouwen maar niet te hard wil nooit meer zo vet worden!NETJES HENDRIE!!! Zpu t ff laten meten, lijnen onderbuik komen door..Wat weeg je nu? Zou vanaf nu gaan cleanbulken, komt helemaal goed met je
tanks daan! ga nog heel eventjes door denk nog een maandje ofzo heel januarie ofzo en dan daarna clean bulk ofzo! hoop nog iets droger te worden en dan proberen om heel rustig te gaan bouwen maar niet te hard wil nooit meer zo vet worden!
ja ma hoe doe je dat dan?want ik word altijd meteen weer vet?
na je cut heb je toch ook iets van een rebound ofzo?waar je veel kan pakken ma weining vet hoeft aan te zetten ofzo?en daarna?rustig aan kh opschroeven?Je kunt hard bouwen en niet veel vetter worden, ja misschien paar %