Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
vandaag alwel genoeg cardio gehad! geen ochtend cardio maar vanmorgen al vroeg na weerribbentoch geschaats 30km lang 3uurtjes geschaats was lekker hoor! nu lekker eten en straks na de sportschool biceps triceps!

Hoe was de workout mate?:D

nou training ging best wel weer lekker!laaste x dit jaar want morgen is die dicht!

training

triceps dippen

10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

triceps extensions met stokje

15x35
10x40
10x40
10x40
10x40

tricpes extensions met touw

10x20
10x20
10x20
10x20

liggend triceps strekken met 1arm

10x12
10x12
10x12

zittend dumbbell curl 90graden vast houden en weer ophoog

15x10
12x12
10x14
10x16
10x16

barbell curl staand

10x35
10x30
10x30
10x30

zittend hammercurl

10x16
10x16
10x16
9x16

zittend met 1arm curlen en dan je schouder op je knie steunen geen idee hoe dat heet

10x10
10x12
8x12
7x12 puuuf helemaal verrot!

voor de training was ik al helemaal gaar van dat schaatsen net voor de trainig een redbull zonder suiker genomen en dat hielp me er wel lekker door!morgenvroeg weer ochtend cardio en daarna baantjes zwemmen!

met training wel lekker dikke arders op de onderarmen en 1tje op me biceps:D ach ja bij 1moet het beginen he:D

Man, man wat een volumes man! Niet de drang de dips iets te verzwaren aangezien je doodleuk 7x10xbw doet!:thumbs:

Prettige jaarwisseling alvast

new-year-fireworks-hong-kongb.jpg

Ik moet zegen heb er aangedacht ma dacht ah wel lekker opwarmen he jij ook goed 2011

zittend met 1arm curlen en dan je schouder op je knie steunen geen idee hoe dat heet

10x10
10x12
8x12

hahaha met je schouder op je knie, dat zal er vreemd uitzien haha. Je bedoelt concentration curl, met elleboog op/tegen bovenbeen?

10x10
10x12
8x12

hahaha met je schouder op je knie, dat zal er vreemd uitzien haha. Je bedoelt concentration curl, met elleboog op/tegen bovenbeen?
hahah dat bedoel ik ja!sorry te hard getraint kon niet meer nadenken:D:D

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

vanmorgen lekker ochtendcardio gedaan 20minuten aant joggen geweest en toen nog 2uur gezwommen lekker hoor! sporten zit er op voor dit jaar vanavond en morgen iets junken en dan gaan we weer volop knalluh volgende week!

nette training weer hendrie...zet hem op volgend jaar!!! goede jaarwisseling!

nette training weer hendrie...zet hem op volgend jaar!!! goede jaarwisseling!
dankjewel daan! jij ook jonge vant zelfde!
voeding ging nog zo lekker vandaag ma kon me net niet inhouden en 2oliebolen gesnoept:D

hier nog 2pic aant einde vant jaar! hoop er volgend jaar rond deze tijd toch wel weer wat kwaliteits massa bij op te hebben! ga er me uiterste best voor doen!

iedereen een heel goed 2011 en een goeie jaarswisseling!

forum 3.jpg

forum4.jpg

Dat cutten gaat aardig goed zo te zien! Mooie foto's.

Kwam ff in je log om je de beste wensen te doen. Knal ze in 2011!

dankjewel daan! jij ook jonge vant zelfde!
voeding ging nog zo lekker vandaag ma kon me net niet inhouden en 2oliebolen gesnoept:D

hier nog 2pic aant einde vant jaar! hoop er volgend jaar rond deze tijd toch wel weer wat kwaliteits massa bij op te hebben! ga er me uiterste best voor doen!

iedereen een heel goed 2011 en een goeie jaarswisseling!

NETJES HENDRIE!!! Zpu t ff laten meten, lijnen onderbuik komen door..Wat weeg je nu? Zou vanaf nu gaan cleanbulken, komt helemaal goed met je

NETJES HENDRIE!!! Zpu t ff laten meten, lijnen onderbuik komen door..Wat weeg je nu? Zou vanaf nu gaan cleanbulken, komt helemaal goed met je
tanks daan! ga nog heel eventjes door denk nog een maandje ofzo heel januarie ofzo en dan daarna clean bulk ofzo! hoop nog iets droger te worden en dan proberen om heel rustig te gaan bouwen maar niet te hard wil nooit meer zo vet worden!

tanks daan! ga nog heel eventjes door denk nog een maandje ofzo heel januarie ofzo en dan daarna clean bulk ofzo! hoop nog iets droger te worden en dan proberen om heel rustig te gaan bouwen maar niet te hard wil nooit meer zo vet worden!

Je kunt hard bouwen en niet veel vetter worden, ja misschien paar %

ja ma hoe doe je dat dan?want ik word altijd meteen weer vet?

als ik nu zo terug kijk zat ik misschien wel boven de 20%denk ik!wil nu nog wat zaken dat ik mooie blokken heb en dan wil ik gaan bouwen maar hoe begin je dan?kh iets verhogen ofzo?

beetje mijn streefdoel:

Shredded_zyzz.jpg

Terug
Naar boven