- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mij lijkt de ''OF'' shape van Zyzz wel natural haalbaar.ja weet niet of het naturel haalbaar is denk hard werken en goeie motivatieja goeie rustig jaarwisseling gehad op tijd op bed wel wat gejunkt
haha herkenbare spoilermij lijkt de ''OF'' shape van Zyzz wel natural haalbaar.
tegenovergestelde van mij, half 7 na bed half 4 eruit

tanks man! ga nog effe door met cutten want wil nog wel stuk droger staan en dan gaan we clean bulken!Als je clean bulkt kan je vet% nooit echt de pan uit reizen. Als je op 18-20% hebt gestaab, dan at je ook veel slechte voedingsmiddelen, dat kan niet anders. Je moet je kcalbehoefte berekenen en dan daar een 500 kcal boven gaan zitten, alles uit schoon eten, dan heb je een goede maatstaaf.
ah dat is ma 1x per jaar he moet kunnen!mij lijkt de ''OF'' shape van Zyzz wel natural haalbaar.
tegenovergestelde van mij, half 7 na bed half 4 eruit
tanks man!mooie basis om door te knallen hendrie! dat streeffysiek is wel bruut trouwens.
---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------
haha herkenbare spoiler![]()
ach ja vakantie moet kunnen dan
haha hoelang heb je nog vakantie? nog grote plannen?
ja drink eigelijk altijd wel veel misschien junkdagen iets minder ma over algemeen wel elke dag 5liter zoiezo! heb vanmiddag beetje ingelezen over keto en UD 2.0 en crab cycle misschien moet ik daar aan gaan denken?of gewoon zo door gaan?Hoelang heb je nu al 5-6liter water gedronken en heb je je er ook aan gehouden meeste dagen/naast de junkdagen?
Anders zou ik gewoon eens kijken wat het doet als je het naar 3 liter brengt en dan ook net als mij toen steeds je water inname verlagen.
Vandaag me laatste vakantie dag, tot half 3 geslapen (uur door de wekker geslapen daarna nog ingedutXD)
volgens mij niet daan zou ik wel graag willen eigelijk
precies nu reageer ik hier goed op dus zal misschien vanavond anders morgen alles is optellen oke?en kun jij me dan helpen met crab cycle?