MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
dan zit ik nu dus veel te laag?wat nu?kun je me nog helpen dan?met crab cycle?opzetje?

No wai dat jij 22% hebt! Ik zou gaan carb cyclen op 2000-2400kcals...

1600kcals legt enkel je verbranding plat...

Carbcycle articles:

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.bodybuilding.com/fun/par30.htm

http://www.bodybuilding.com/fun/par49.htm

Even googlen verder naar carbcycle of carbcycling of natuurlijk op z'n hollands koolhydraatschommelen..good luck!
hoe werkt zoiets dan? om de dag? of 3dagen hoog 4dagen laag?

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

3300 dan moet ik dus op 2800 cutten dan zit ik nu dus veel te laag? en zou dat beteken dat ik meer mag eten?

vanmorgen benen getraint geen zware gewichten want dat word niks meer met al die cardio

deathfilft
lunge
leg curl
leg press
calve raise

alles 4x8

en20minuten hiit gefiets

vanavond nog schouders trainen

redelijk laag in reps, wat ik bij de DL wel kan begrijpen maar de rest kan je toch wel hoger op gaan, of wat was de reden?

omdat het behoorlijk zwaar ging benen waren verzuurt van al dat lopen en fietsen vanavond wel hoog in reps weer met schouders

ah zo, nee kan ik je hellaas niet mee helpen.

wat vindt jij van die weinig kcal? En van een overschakeling op crab cycle

ja ik heb de laatste 2 weken voor de contest tussen de 1500/1800 cals gezeten....voor een ieder anders natuurlijk. carbcycling doe ik nu ook al regelmatig...misschien in een andere vorm dan hier op het board verteld wordt. dan eet ik weer is een weekje wat meer, dan weer wat minder.

ja ik heb de laatste 2 weken voor de contest tussen de 1500/1800 cals gezeten....voor een ieder anders natuurlijk. carbcycling doe ik nu ook al regelmatig...misschien in een andere vorm dan hier op het board verteld wordt. dan eet ik weer is een weekje wat meer, dan weer wat minder.
ja oke dan! ma ik heb echt een doel en dat is zo droog mogelijk te komen wat is dan de beste manier? heb nu het idee dat ik een beetje stil sta en dat er niks meer gebeurd! dus er zal wat moeten veranderen ma hoe of wat?

ga nu effe schouders knalluh!

training schouders

bumbell press

10x18
10x18
10x18
10x18
10x16
10x14

zittend front raise

10x10
10x10
10x10
10x8
10x8

schoulder press front handpalmen na mekaar

15x50
9x60 puuf zwaar niet verwacht
10x55
10x55
10x55

side raise

15x8
12x10
10x12
10x10
10x8
10x8

schrugs in pek dek

10x70
10x80
9x100
toen meteen door dropsetjes zonder pauze
10x??
10x??
10x??
10x??

toen 20minuten HIIT op de fiets

las net in dat stukje van marvin dat die kerel dit aan houdt

Dag-1) 150 gram

Dag-2) 100 gram

Dag-3) 50 gram

Dag-4) 125 gram

Dag-5) 200 gram

en dat zijn dan de kh maar zou ik ook zoiets kunnen aanhouden of minder?

en wat vinden jullie van keto?

wat vint men van keto dieet?

lekkere training

Dat hele keto gebeuren, daar is oa iedereen al van op terug aan het komen (op de US boards)
Ik ben er zeker ook geen voorstander van.

Carb cycling is idd the way to go. Vetten laag houden. Wel braaf 4gr visolie nemen per dag ;)

Laatst bewerkt:
oke dan rob ja twijfel zelf een beetje lijkt me allebij wel wat alleen crab cycling snap ik niet keto wel

carb cycling is easy bro ;)

Als je 4 dagen traint bv kies je 2 dagen dat je veel energie nodig hebt. Bv bij rug & benen.
Dat zijn je hogere carb dagen. Dan kies je 2 dagen dat je minder energie nodig hebt. Bv
bij benchen & schouders. Dat zijn dan je medium carb dagen. En dan nog 3 low carb dagen
erbij waarop je cardio doet.

High carb: 45% eiwit / 45% carbs / 10% vet
Moderate carb: 50% eiwit / 40% carbs / 10% vet
Low Carb: 55% eiwit / 35% carbs / 10% vet

Zo is het easy uitgelegd eigenlijk :)

ja zo klinkt het wel heel makkelijk en kwa kcal dan?mijn onderhoudt ligt op 3300 en is dit dan de way to go 6% vindt zo raar klinken omdat je toch kh eet?snapje dat rob dat ik zo denk?wel bedankt voor deze uitleg

Tja, je kcal zal je wat mee moeten spelen. Begin bv op 3000 high carbs, dan een 2700 medium carbs
en dan een 2400 op je low carbs. Werkt dit nog niet? Ga je gewoon nog op alle dagen met een 10%
naar beneden qua kcal.

ma jij hebt nu die % overal bij gezet he ma hoeveel kcal is dat dan? dan kan ik misschien is proberen een schematje te maken vandaag!

was gisteren helemaal in de veronderstelling dat ik voor keto zou gaan en nu lijkt me dit ook wel weer wat:D

Terug
Naar boven