Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
vanmiddag verjaardag gehad van me oom kreeg van iedereen te horen dat ik skiny ben geworden:(:(:(:(

Hoezo sla je het advies van iedereen dan in de wind? Je hebt gewoon weg te weinig massa om fatsoenlijk te cutten..

precies,cleanbulk inzetten.
Maargoed,als jij je daar niet prettig bij voelt dan ga je eerst cutten.

ja klopt ben misschien ook wel stom bezig! wou zo graag nog iets droger komen te staan ma ben wel van 90 na 79gegaan dus het echte buffe is er wel af!en was graag door gegaan tot dat me abs er mooi uitkwamen nu zie je ze heel iets smorgens!

ik weet ook niet wat beste is !

mijn aankomende week!

maandag (lowcrabs) alleen cardio
dinsdag hoog (borst,triceps)
woensdag middel (rug,biceps)
donderdag middel (benen schouder)
vrijdag laag(armen)
zaterdag hoog(rug)
zondag laag (rust)

Ik zou tot mei clean bulken. Blijf cardio doen en blijf zo strict eten als je nu doet, dan zal je echt niet vet worden. En dan na je clean bulk kan je voor de zomer 8 weken lichtjes cutten, niet zo zwaar als nu maar gewoon op onderhoud eten + cardio.

Ik zou tot mei clean bulken. Blijf cardio doen en blijf zo strict eten als je nu doet, dan zal je echt niet vet worden. En dan na je clean bulk kan je voor de zomer 8 weken lichtjes cutten, niet zo zwaar als nu maar gewoon op onderhoud eten + cardio.
opzich zag ik het ook wel een beetje zo! ma heb besloten om deze maand nog door te gaan met dit en de crabs cycling is te proberen ook nog nooit geprobeerd dus ga nog maandje door en daarna hoop ik echt stuk droger te staan! en dan clean bulk!

en wat zou ik daar dan mee pakken in die 4maanden?

Je moet niet verwachten dat je net zo droog bij als je gaat bulken Hendrie. Wil je spiermassa opbouwen dan zul je ook altijd wat vet aanzetten.

ja oke dat snap ik daan! Ma het hoeft toch niet heel erg veel te zijn!jij hebt ook aardig opgebouwd en verb enzo doen dat ook allemaal ma die blijven altijd hun blokken zichtbaar

ik dacht datik er goed aan dee om eerst helemaal droog te worden en dan massa op te gaan bouwen

is opzich ook helemaal geen gek idee hoor :p alleen het ligt er nou eenmaal aan hoe makkelijk je aankomt. verb enzo hebben een luxe-probleem. wat daan zegt geldt waarschijnlijk voor de meeste wel

ik kom ook makkelijk aan alleen dan wel alleen ma vet en niks geen spier:( dus ga nog effe door en dan kan ik met een schone lij beginnen

Ga toch gewoon cleanbulken Hendrie. Gewoon keihard trainen en heel clean eten. Natuurlijk zal je vetpercentage wat toenemen maar als je meer spiermassa hebt dan zal het cutten nog gemakkelijker gaan achteraf! En je moet je met niemand anders vergelijken want geen enkel lichaam is hetzelfde... Ik heb gewoon geen aanleg om vet aan te zetten, zelfs al zou ik dagelijks junken, dan nog zouden men buikspieren zichtbaar blijven, terwijl een andere al vet aanzet door een appel te eten bij wijze van spreken...

tanks man klopt ma wat versta je onder clean eten? En dan 500kcal boven onderhoudt? En hoe zie jij hard trainen precies voor je zware gewichten?weinig reps?tanks in iedergeval voor alle hulp van iedereen

vandaag alleen cardio straks 40minuten!

morgen borst,triceps zin in!!!!!

twijfel erg over al jullie atviesen om te gaan cleanbulken!ma ben zo bang om weer vet te worden eh omdat ik er zon aanleg voor heb wil gewoon kwaliteitsmassa bouwen!

Als je gewoon wat cardio erin houdt, lijkt het me niet zo dat je veel vet zal aanzetten.
Wat mij betreft wat HIIT, dat vond je toch fijn toch?

klopt zal wel is wat gaan proberen met voedingsschema want begin nog niet dus effe de crab cycling proberen

Elke keer opnieuw crab é :D

Terug
Naar boven