- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wil ik ook graag laat het nooit meer zover oplopen morgens zie je ik nu me blokken dat móet wel een beetje zo blijven meet denk ik elke week met taie gewoon +gewicht
'k Moet een zin elke keer 2x lezen voor ik begrijp wat er in staat.Gebruik eens leestekens man'k Moet een zin elke keer 2x lezen voor ik begrijp wat er in staat.
Gebruik eens leestekens man'k Moet een zin elke keer 2x lezen voor ik begrijp wat er in staat.

haha nou dat valt wel mee! vooral nu na die cut hard achteruit gegaan kwa krachtals je niet goed in nederlands bent ben je wel goed in bankdrukken![]()
haha nou dat valt wel mee! vooral nu na die cut hard achteruit gegaan kwa kracht

Als je echt super clean wil bulken is zelfs brood not done...maar pannekoeken bij het ontbijt of vroeg op de dag lijkt me geen groot probleem...ananas is fruit en daarvoor geld volgens mij sóchtends of post workout...zelf neem ik al die regeltjes niet zo nauw..ik heb 2dingen die ik graag wil weten
ananas en pannekoek goeie voeding voor een clean bulk?
nou ik wil die regeltjes wel redelijk strak houden brood hou ik er eerst wel effe in effe aankijken banaan alleen bij ontbeit! en pannekoeken komen er wel bij over paar weken denk dat ik elke week een 200kcal bij op gooi! tot ik aan die 3800 zit of 4000Als je echt super clean wil bulken is zelfs brood not done...maar pannekoeken bij het ontbijt of vroeg op de dag lijkt me geen groot probleem...ananas is fruit en daarvoor geld volgens mij sóchtends of post workout...zelf neem ik al die regeltjes niet zo nauw..
ga ik vanaf volgende week ook doen geen whey voor het slapen ma een bak vol met kwark!!hehe peacher en bumbell curl
ziet er meer dan keurig uit hendrie, raad je wel aan kwark te eten ipv. whey voor het slapen gaan. en die cardio erin houden he
Ga me best doen sjaak tips zijn welkomvoorzichtig omhoog gaan met die voeding en keihard trainen...elke avond een gebedje doen en hopen op een mooi rebound effect!