Fitness Seller

cut logje

moet jezelf even aanzien, hoop dat je je bf wel in controle blijft houden.

• Topic Starter Topic Starter
Dat wil ik ook graag laat het nooit meer zover oplopen morgens zie je ik nu me blokken dat móet wel een beetje zo blijven meet denk ik elke week met taie gewoon +gewicht

Dat wil ik ook graag laat het nooit meer zover oplopen morgens zie je ik nu me blokken dat móet wel een beetje zo blijven meet denk ik elke week met taie gewoon +gewicht

Gebruik eens leestekens man :D 'k Moet een zin elke keer 2x lezen voor ik begrijp wat er in staat.

training

MP

12x30
10x40
8x40
8x40
10x30

side raise

12x8
10x12
10x12
9x12
12x8

arnold press

10x16
10x16
8x16

front raise zittend

10x8
10x8
8x8
8x8

toen wou ik benen gaan doen maar merkte met me eerste oefening eerste setje al dat ik er nog niet aan toe was te veel spierpijn van me vorige benen training komt denk ik omdat ik toen voor het eerst lunges dee maar goed sla benen een x over komt volgende week weer aan bod daarom deze week ook effe rust met cardio effe de benen weekje rust!
verder merk ik dat ik erg veel kracht kwijt ben en me helemaal leeg vol na deze cut hoop dat ik me snel weer wat voller vol en weer wat sterker word!

ik heb 2dingen die ik graag wil weten

ananas en pannekoek goeie voeding voor een clean bulk?

training

triceps extensions

12x35
10x40
6x45
6x45
6x45

triceps pussdown

12x65
10x85
5x100 full stack
5x100
5x100
6x90

small bankdrukken

10x50
8x60
6x70
6x70

barbell curl

12x25
8x35
4x45
8x35

preacher curl met bumbel

10x12
8x16
8x16
8x16

met je elleboog op je knie curl

10x10
8x14
8x14
6x16
5x16

staand biceps trekken in kabel machine

10x15per kant
10x15
6x20
6x20
10x12

alle oefeningen heb ik ook erg rustig de negatieve herhalingen gedaan dat was erg lekker morgen nog 1x rug zwaar pakken dan weekend!

misschien morgen wel. staan er hier al genoeg in dit topic. ben niet veel meer veranderd bij de laaste heel iets droger nog!

ik heb 2dingen die ik graag wil weten

ananas en pannekoek goeie voeding voor een clean bulk?
Als je echt super clean wil bulken is zelfs brood not done...maar pannekoeken bij het ontbijt of vroeg op de dag lijkt me geen groot probleem...ananas is fruit en daarvoor geld volgens mij sóchtends of post workout...zelf neem ik al die regeltjes niet zo nauw..

Als je echt super clean wil bulken is zelfs brood not done...maar pannekoeken bij het ontbijt of vroeg op de dag lijkt me geen groot probleem...ananas is fruit en daarvoor geld volgens mij sóchtends of post workout...zelf neem ik al die regeltjes niet zo nauw..
nou ik wil die regeltjes wel redelijk strak houden brood hou ik er eerst wel effe in effe aankijken banaan alleen bij ontbeit! en pannekoeken komen er wel bij over paar weken denk dat ik elke week een 200kcal bij op gooi! tot ik aan die 3800 zit of 4000

hehe peacher en bumbell curl:P

ziet er meer dan keurig uit hendrie, raad je wel aan kwark te eten ipv. whey voor het slapen gaan. en die cardio erin houden he
ga ik vanaf volgende week ook doen geen whey voor het slapen ma een bak vol met kwark!!

Net lekker rug getraind training komt nog

voorzichtig omhoog gaan met die voeding en keihard trainen...elke avond een gebedje doen en hopen op een mooi rebound effect!

Zou niet te snel naar 3800-4000 gaan als je snel vet aanzet (endo bent)...als ik nu plots naar 4000 ga ben ik binnen 2 maanden 92kg en een vetklep;)

Ja hou het nu effe tijdje zoals nu gaat dit schema hou ik een tijdje aan

gewoon stabiel houden je kcals en als je niet aankomt, dan rustig opvoeren. kom je nog steeds niet aan...nog meer opvoeren. het is niet zo complex hoor :p

Terug
Naar boven