MuscleMeat

cut logje

Haha idd,best wel irritant:D

vanmiddag verjaardag gehad van me oom kreeg van iedereen te horen dat ik skiny ben geworden:(:(:(:(
Pff..herkenbaar! Ik kreeg opmerkingen als "in de winter was je nog Marvin in het kwadraat nu kijk ik langs je heen"..:mad:

Ga toch gewoon cleanbulken Hendrie. Gewoon keihard trainen en heel clean eten. Natuurlijk zal je vetpercentage wat toenemen maar als je meer spiermassa hebt dan zal het cutten nog gemakkelijker gaan achteraf! En je moet je met niemand anders vergelijken want geen enkel lichaam is hetzelfde... Ik heb gewoon geen aanleg om vet aan te zetten, zelfs al zou ik dagelijks junken, dan nog zouden men buikspieren zichtbaar blijven, terwijl een andere al vet aanzet door een appel te eten bij wijze van spreken...
Lucky bastard, maar dat wist je uiteraard al!

vandaag alleen cardio straks 40minuten!

morgen borst,triceps zin in!!!!!

twijfel erg over al jullie atviesen om te gaan cleanbulken!ma ben zo bang om weer vet te worden eh omdat ik er zon aanleg voor heb wil gewoon kwaliteitsmassa bouwen!
Bereken je onderhoud en doe er 10% bovenop! Kies hoogwaardige voedingsbronnen en vermijd junk of las 1 junkdag in...verder rijst, kip, vis, beef, noten..etc.

• Topic Starter Topic Starter
tanks voor alle tips ma verb wat bedoel jij??

ow snap hem carb:D

mag ik dan ook weer een broodje of 10 12 weg eten in een clean bulk?of is dat niet oke brood in clean bulk?moet je alleen ma rijst eten?

training van net

incline bench press

15x50
10x60
10x60
8x60

incline dumbbell press superset met incline fly

3x10x20 press
3x6x10 fly

chestpress

eerst handpalmen na binnen
15x60
10x70
10x70
10x70
toen handen gewoon recht
10x70
10x70
10x70
8x70

dippen

6xbw
5xbw
5xbw

revurse triceps extensions

12x20
6x25 iets te zwaar:D
10x20
10x20

kickback

10x8
10x9
10x9
8x9

smalle bench

2x8x50

toen nog 2 oefeningen abs!

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

ja ben er over uit ga met jullie mening mee ga clean bulken wil toch weer wat massa en kracht terug! mijn onderhoudt licht op 3300 moet mijn clean bulk dan op 3800?? en de verhoudingen40 40 20'%??? hoeveel gram is dat dan? dat snap ik nooit

gewoon even aanzien wat kcal'en betreft - ik zelf focus me niet zo op cijfertjes.
lekker volume wederom hendrie;)

hoe reageren mensen in je omgeving nu om je fysiek , toch zo'n 10kg in bw gedropt toch?

ja zoals ik pas al zei van 90kilo gekomen toen was ik redelijk buff nu noemen ze me spitsnoetje:(

mag ik dan ook weer een broodje of 10 12 weg eten in een clean bulk?of is dat niet oke brood in clean bulk?moet je alleen ma rijst eten?
IK zou niet alleen maar brood eten...als het budget het toelaat toch iets van rijst + kip/vis toevoegen...

Anders brood! En zou persoonlijk geleidelijk verhogen, want niemand wil snel vet gainen! Althans dat zou jou doel niet zijn..

oke dus eerst gewoon kh weer wat omhoog en gewoon op onderhoudt gaan eten? 3300kcal gewoon

Denk dat ij eerst mijn hoge dag verhoogd met wat kh tot onderhoudt

Gooi er 6broodjes bij een banaan en een appel is dat clean genoeg??

Gooi er 6broodjes bij een banaan en een appel is dat clean genoeg??

Hangt ervan af op welk moment van de dag je dat fruit neemt. Lees je eens beter in en experimenteer... Een goed dieet opstellen is echt niet moeilijk.

+ je hebt een spiegel om te controleren of het effectief werkt. Als het niet werkt dan sleutel je gewoon terug wat aan je dieet.

Hangt ervan af op welk moment van de dag je dat fruit neemt. Lees je eens beter in en experimenteer... Een goed dieet opstellen is echt niet moeilijk.

+ je hebt een spiegel om te controleren of het effectief werkt. Als het niet werkt dan sleutel je gewoon terug wat aan je dieet.

Bij me ontbijt een banaan das om 6uur en dan om 9uut een appel bij me brood maaltijd is dat oké???

training

pull down

12x50
10x60
6x70
9x60

BOR
10x30
10x50
10x60
6x70

pull down small hammer greep

10x50
10x60
10x60
5x70

straight arm pulldown breede stang

10x20
10x20
10x20
9x20

peacher curl ez stang

10x25
10x35
9x35
8x35

bumbell curl

8x16
10x14
8x16
10x14

hammercurl dropsetjes zonders pauze

16,14,12,10,8

onderarmen 1oefeningen

nog een dropsetje hammercurl

16,14,12,10,8

clean bulk

100gram havermout
40gram whey
1banaan

5volkoren brood
150gram kipfilet
1appel

5volkoren brood
50gram kip
100gram kalkoen
halve komkomer

halve komkomer
200gram pangafilet

thuis altijd aardappels+groente+vlees

na training 40gram whey
100gram rijst 100gram pangafilet

voor slapen

30gram cas noten
40gram whey

is dit beetje oke?

Best weer lekker 10sneetjes brood en 2stuken fruit tijd gemist

hehe peacher en bumbell curl:P

ziet er meer dan keurig uit hendrie, raad je wel aan kwark te eten ipv. whey voor het slapen gaan. en die cardio erin houden he

mooi dankje koen dan hou ij het zo eerst kijken wat doet ja denk2x in de week 20min hiit lijkt me genoeg toch??

Terug
Naar boven