Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff..herkenbaar! Ik kreeg opmerkingen als "in de winter was je nog Marvin in het kwadraat nu kijk ik langs je heen"..vanmiddag verjaardag gehad van me oom kreeg van iedereen te horen dat ik skiny ben geworden![]()

Lucky bastard, maar dat wist je uiteraard al!Ga toch gewoon cleanbulken Hendrie. Gewoon keihard trainen en heel clean eten. Natuurlijk zal je vetpercentage wat toenemen maar als je meer spiermassa hebt dan zal het cutten nog gemakkelijker gaan achteraf! En je moet je met niemand anders vergelijken want geen enkel lichaam is hetzelfde... Ik heb gewoon geen aanleg om vet aan te zetten, zelfs al zou ik dagelijks junken, dan nog zouden men buikspieren zichtbaar blijven, terwijl een andere al vet aanzet door een appel te eten bij wijze van spreken...
Bereken je onderhoud en doe er 10% bovenop! Kies hoogwaardige voedingsbronnen en vermijd junk of las 1 junkdag in...verder rijst, kip, vis, beef, noten..etc.vandaag alleen cardio straks 40minuten!
morgen borst,triceps zin in!!!!!
twijfel erg over al jullie atviesen om te gaan cleanbulken!ma ben zo bang om weer vet te worden eh omdat ik er zon aanleg voor heb wil gewoon kwaliteitsmassa bouwen!

hoeveel gram is dat dan? dat snap ik nooitIK zou niet alleen maar brood eten...als het budget het toelaat toch iets van rijst + kip/vis toevoegen...mag ik dan ook weer een broodje of 10 12 weg eten in een clean bulk?of is dat niet oke brood in clean bulk?moet je alleen ma rijst eten?
Goed plan...IMO beter iets te rustig opbouwen dan te snel!Denk dat ij eerst mijn hoge dag verhoogd met wat kh tot onderhoudt
Gooi er 6broodjes bij een banaan en een appel is dat clean genoeg??
Hangt ervan af op welk moment van de dag je dat fruit neemt. Lees je eens beter in en experimenteer... Een goed dieet opstellen is echt niet moeilijk.
+ je hebt een spiegel om te controleren of het effectief werkt. Als het niet werkt dan sleutel je gewoon terug wat aan je dieet.