Fitness Seller

cut logje

hoe doe je het nu dan?

toen ik bezig was met carb cycles in de cut was het meestal 2 dag laag - 1 dag medium - 2 dagen laag - 1 dag hoog - 1 dag medium. dat was dan een week bij elkaar.

wat ik langzaam aan probeerde was eerst toewerken naar 2 laag - 1 medium - 3 laag - 1 hoog. en toen ik daarop vastliep naar 2 laag - 1 medium - 3 laag - 1 medium. je moet dan alleen wel je trainingen zo plannen dat benen bijvoorbeeld wel op een medium dag valt...anders ben je geen reet waard.

uiteindelijk was het 3 dagen laag en dag 1 dag refeed. soms 4 dagen laag, afhankelijk van energielevels. je moet gewoon experimenteren man...zolang je geen vaste streefdatum hebt vanwege een wedstrijd ofzo kun je gewoon je tijd nemen en een beetje klooien
Hoe laag waren jou lage dagen ook alweer qua carbs? Toch niet gelijk <50g?

Hoe laag waren jou lage dagen ook alweer qua carbs? Toch niet gelijk <50g?
ik heb m'n carbs nooit uitgerekend man :p

laag was volgens mij:
2x 50 gr havermout
1x 50 gr zilvervliesrijst

medium:
2x75 gr havermout
1x75 gr zilvervliesrijst

hoog:
1x100 gr havermout
1x75 gr havermout
2x100 gr zilvervliesrijst
(soms nog een keer 75 gr zilvervliesrijst)

• Topic Starter Topic Starter
Ij nam na mijn training in de cut rijst om half7 want is het dan ook goed om in plaats van rijst havermout te nemen??met whey??

training

incline bench press

3x5x70
2x4x80

pull down breed

5x5x75

leg extension

5x5x35

side raise

5x5x16

bd curl

5x5x22

triceps extensions

5x5x45

abs werk!

toen nog 20minuten HITT

Lekkere workout Hendrie! zware side raises ook! Zijn die strikt:eek:?

beetje fullbody hendrie?

50minuten cardio gedaan

20min fietsen
20min crosstrainer
10min winkelwagen lopen op de loopband

winkelwagen lopen:roflol: zo heb ik het nooit bekeken

Nais...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha marvin mafkees!

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

ga morgen weer terug op me ouwe crab cycling schema het bevalt me niet dat me lijnen op me buik alweer weg zijn!2weken clean bulk dus effe weer op crab cycling en veel cardio 2dagen laag 1dag hoog 3dagen laag 1dag junk(hoog)

kijk maar uit voor de scharen van die "crabben".

kijk maar uit voor de scharen van die "crabben".

Haha idd:D.

Maar je blijft wel erg schommelen zo hendrie,bulken,cutten.
Je moet gewoon langzaam aan de calorieen opbouwen,zodat je zo min mogelijk vet aanzet.
Om het vet aanzetten te beperken kan je altijd 3 keer in de week ofzo cardio blijven doen.

Carb sorry

hahaha marvin mafkees!

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

ga morgen weer terug op me ouwe crab cycling schema het bevalt me niet dat me lijnen op me buik alweer weg zijn!2weken clean bulk dus effe weer op crab cycling en veel cardio 2dagen laag 1dag hoog 3dagen laag 1dag junk(hoog)
Je kunt misschien ook als zo'n andere gozer 2 weken bulk (3500kcals) en 1 week cut (1750kcals) doen om steeds weer een rebound te creeeren..;)

Je kunt misschien ook als zo'n andere gozer 2 weken bulk (3500kcals) en 1 week cut (1750kcals) doen om steeds weer een rebound te creeeren..;)

ga nog even door met waar ik was gebleven alleen geen middel daGen 2hoge en 5 lage dagen kijken wat dat brengt

Sinds ik boodschappen doe...

Terug
Naar boven