Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
Cutten zie ik persoonlijk als een experiment! Je moet het een aantal keer proberen om suc6vol te zijn...informeer eens bij Rob G of grotesjaak die hebben wat mij betreft zeer suc6vol gecut afgelopen contest!:thumbs:

Dat word beesten voor jou samen met Daan Hendrie!

Cutten zie ik persoonlijk als een experiment! Je moet het een aantal keer proberen om suc6vol te zijn...informeer eens bij Rob G of grotesjaak die hebben wat mij betreft zeer suc6vol gecut afgelopen contest!:thumbs:

Dat word beesten voor jou samen met Daan Hendrie!

Zeker day word buffellen ma wel leuk en tanks zal die jongens informeren

Vanmorgen weer een kilo kwijt denk veel vocht

of ff te lang op het potje gezeten knul haha :D
haha dat zou ook kunnen:D haha!!!

voeding op dit moment 5lage dagen 1 hoge en een hoge met iets junk

lage dagen

50gram havermout
50gram whey

100gram brood
100gram kip

300gram pangafilet
halve komkomer

200gram kip
halve komkomer

thuis altijd aardappelen groente vlees

training

na training 50gram whey

voor slapen 450gram kwark

en op hoge dagen pak ik er 100gram rijst bij na training+appel
en smorgens 100gram havermout +banaan

Cola light en redbull zonder suiker is dat ook oké in de cut? Neem altijd water en groene thee ma is ook wel is lekker om is wat anders te drinken

Ik heb helemaal niets tegen aspartaam maar light drankjes vermijd ik wel. Enkel als ik zin
heb in iets zoets drink ik het. Reden? Der is een theorie en studie die aantoont dat je je
hersenen prikkelt dat het iets zoets krijgt maar dus niet krijgt. De kcal ontbreken dan wel
maar het effect op je verbranding zou hetzelfde zijn alsof er suiker zou inzitten.

Dus ja, ik vermijd het

Ik heb helemaal niets tegen aspartaam maar light drankjes vermijd ik wel. Enkel als ik zin
heb in iets zoets drink ik het. Reden? Der is een theorie en studie die aantoont dat je je
hersenen prikkelt dat het iets zoets krijgt maar dus niet krijgt. De kcal ontbreken dan wel
maar het effect op je verbranding zou hetzelfde zijn alsof er suiker zou inzitten.

Dus ja, ik vermijd het

tanks duidelijk rob

Straks weer fullbody training heb er zin in

Ben je nu weer aan het cutten, of ben je info. op aan het doen voor in de toekomst?

Cut weer

training

incline bench

20x45
15x60
10x70
6x80
4x80

lat pull down breed

15x50
10x60
8x70
7x70
6x70

side raise

12x10
10x12
8x14
6x16
10x10

leg extension

4x6x35

triceps extension

15x35
10x40
8x45
7x45
6x45

cabel biceps trekken

15x10per kant
12x15
8x17
6x17
6x17

abs

20minuten HITT

bevalt het wel FB?

Dus ja, ik vermijd het
Dat lezende lijk ik te begrijpen dat het eten en drinken van aspartaam houdende producten je verbranding op gang helpen, terwijl er niets is om te verbranden...lijkt mij niets mis mee...

of zie ik iets over het hoofd?:roleyes:

Dat lezende lijk ik te begrijpen dat het eten en drinken van aspartaam houdende producten je verbranding op gang helpen, terwijl er niets is om te verbranden...lijkt mij niets mis mee...

of zie ik iets over het hoofd?:roleyes:

Eerder in de richting van insuline denken en piekende bloedsuikerspiegels... dat vetopslag in de hand werkt,
en vetverbranding verhinderd. Zeker als je het bij een maaltijd drinkt.

Terug
Naar boven