hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
say what?Uit mijn eigen ervaring zeg ik nu al...NIET DOEN! 5 dagen low carb is vreselijk...
Motivatie voor trainen zakt, trainingsgewichten zakken, je zweet stinkt, libido gaat de ijskast in, je spieren verdwijnen en je raakt leeg...verbranding naar de crap..
Etc. Etc.
5 dagen achter elkaar low carb is een laatste red middel, maar niet een manier om te cutten IMO!
klopt geduld ma het is zo moeilijk als het zo langzaam gaatJe bent constant aan t twijfelen en wisselen van dieet Hendrie. Dan ga je nooit weten wat t met je doet. Geduld is in BBíng het belangrijkste..

Sjaak..je begrijpt toch wel dat als je meerdere weken low carb (<100g carbs) gaat zitten dat dit redelijk ten kosten gaat van je fysiek...

Sjaak..je begrijpt toch wel dat als je meerdere weken low carb (<100g carbs) gaat zitten dat dit redelijk ten kosten gaat van je fysiek...
Carbcycling werkt goed, juist omdat het je lichaam steeds shockt..maar dat houdt naar mijn idee wel op al ga je week in week uit 5 dagen low carb...
Suc6 Hendrie! hoop dat het werkt....Sjaak weet het wat dat betreft beter als ik..gezien zijn resultaat afgelopen contest! Dat was gewoon shocking te noemen!![]()
idd en al helemaal niet bij de stats van Hendrie, maar ja t is al vaker gezegd, hij bepaalt t uiteindelijk zelf, maar t beetje spiermassa wat er zit zal aangetast worden..
Tanks marvinSjaak..je begrijpt toch wel dat als je meerdere weken low carb (<100g carbs) gaat zitten dat dit redelijk ten kosten gaat van je fysiek...
Carbcycling werkt goed, juist omdat het je lichaam steeds shockt..maar dat houdt naar mijn idee wel op al ga je week in week uit 5 dagen low carb...
Suc6 Hendrie! hoop dat het werkt....Sjaak weet het wat dat betreft beter als ik..gezien zijn resultaat afgelopen contest! Dat was gewoon shocking te noemen!![]()
oke tanks daan! ik kijk het nog eventjes aan hoe dit nu gaat werken hoop ik nog iets te zaken en dan misschien wel clean bulk en dan gewoon lekker weer wat broodjes eten mmmmmmje moet weten wat je precieze stats zijn, dat betekent je vet% laten meten door iemand die dat fatsoenlijk doet. Handmatige tang meet t scherpst. Verder heb ik je al eerder het advies gegeven om te gaan cleanbulken en weer zwaarder te gaan trainen.

en hoop ook dat het een beetje shock effect geeft dat ik weer vet ga verbranden!Groot gelijk! Ik zou ook eventjes lekker eten wat je wil.
Zal wel zwaar worden zo weinig eten op je werk.. Maar komt wel goed, heb je ook wat afleiding
Beetje richtlijnen voor iemand van 'ons' postuur:
Laag = <100 (max 400kcals)
Medium = 100-200 (max 800kcals)
Hoog = 150-300 (max 1200kcals)
Refeed = >300
Correct me if I'm wrong!