AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
Tanks voor de support kan er weer tegen aan

Uit mijn eigen ervaring zeg ik nu al...NIET DOEN! 5 dagen low carb is vreselijk...

Motivatie voor trainen zakt, trainingsgewichten zakken, je zweet stinkt, libido gaat de ijskast in, je spieren verdwijnen en je raakt leeg...verbranding naar de crap..

Etc. Etc.

5 dagen achter elkaar low carb is een laatste red middel, maar niet een manier om te cutten IMO!
say what?

heb nog wat tips van grotesjaak gekregen en ga beetje dit aanhouden!

ik heb dit een tijdje gedaan:
2 dagen extreme low carb
1 dag medium carb (is betrekkelijk laag)
3 dagen extreme low carb
1 dag high carb (+beetje junk)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

en net weer 60minuten cardio gedaan!

vandaag me eerste extreme lage dag vanmorgen begonnen met 23minuten hardlopen op lege maag nu eten en straks na de sportschool fullbody training ben benieuwd!!!

Sjaak..je begrijpt toch wel dat als je meerdere weken low carb (<100g carbs) gaat zitten dat dit redelijk ten kosten gaat van je fysiek...

Carbcycling werkt goed, juist omdat het je lichaam steeds shockt..maar dat houdt naar mijn idee wel op al ga je week in week uit 5 dagen low carb...

Suc6 Hendrie! hoop dat het werkt....Sjaak weet het wat dat betreft beter als ik..gezien zijn resultaat afgelopen contest! Dat was gewoon shocking te noemen!:thumbs:

Laatst bewerkt:
training

chin ups breed

10xbw
7xbw
5xbw
4xbw
4xbw
4xbw

incline db press

12x14
10x20
8x22
7x24
6x24
5x24

arnold press

10x16
8x20
8x20
8x20

zitten hammer curl

10x16
10x18
7x20
6x20
6x20

dippen

10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

db schrugs

10x26
10x26
10x26

abs

20minuten HITT

weekend!!!!!!!!!:cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Sjaak..je begrijpt toch wel dat als je meerdere weken low carb (<100g carbs) gaat zitten dat dit redelijk ten kosten gaat van je fysiek...

Carbcycling werkt goed, juist omdat het je lichaam steeds shockt..maar dat houdt naar mijn idee wel op al ga je week in week uit 5 dagen low carb...

Suc6 Hendrie! hoop dat het werkt....Sjaak weet het wat dat betreft beter als ik..gezien zijn resultaat afgelopen contest! Dat was gewoon shocking te noemen!:thumbs:

idd en al helemaal niet bij de stats van Hendrie, maar ja t is al vaker gezegd, hij bepaalt t uiteindelijk zelf, maar t beetje spiermassa wat er zit zal aangetast worden..

idd en al helemaal niet bij de stats van Hendrie, maar ja t is al vaker gezegd, hij bepaalt t uiteindelijk zelf, maar t beetje spiermassa wat er zit zal aangetast worden..

Hoe zou jij het dan aanpakken daan?

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Tanks marvin

vanmorgen trouwens weer gewogen 5ons eraf deze week!

je moet weten wat je precieze stats zijn, dat betekent je vet% laten meten door iemand die dat fatsoenlijk doet. Handmatige tang meet t scherpst. Verder heb ik je al eerder het advies gegeven om te gaan cleanbulken en weer zwaarder te gaan trainen.

je moet weten wat je precieze stats zijn, dat betekent je vet% laten meten door iemand die dat fatsoenlijk doet. Handmatige tang meet t scherpst. Verder heb ik je al eerder het advies gegeven om te gaan cleanbulken en weer zwaarder te gaan trainen.
oke tanks daan! ik kijk het nog eventjes aan hoe dit nu gaat werken hoop ik nog iets te zaken en dan misschien wel clean bulk en dan gewoon lekker weer wat broodjes eten mmmmmm:D

ma nog eventjes door zetten ben nog niet op me doel

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

het moet mij toch ook lukken om op 6% te komen of heb ik daar te weining massa voor?

Vandaag extreem lage dag gehad

3volkoren brood met 100gram kip

450gram kwark

300gram pangafilet met komkomer

200gram kip met komkomer

200gram vlees en groente

40gram whey

40gram whey

vandaag junkdagje zit al erg lang op dieet en wil de zondag toch beetje genieten morgen me eerste werkdag met extreem weining carbs

Groot gelijk! Ik zou ook eventjes lekker eten wat je wil;).
Zal wel zwaar worden zo weinig eten op je werk.. Maar komt wel goed, heb je ook wat afleiding

ja erg zwaar op het werk werk in de bouw als metselaar dus loop en buk en doe de hele dag door das behoorlijk vermoeit werk en dat zonder carb is wel tai maar goed we gaan door!

Groot gelijk! Ik zou ook eventjes lekker eten wat je wil;).
Zal wel zwaar worden zo weinig eten op je werk.. Maar komt wel goed, heb je ook wat afleiding
en hoop ook dat het een beetje shock effect geeft dat ik weer vet ga verbranden!

Als je een hogere dsg hebt in je cycling is het dan de bedoeling dat je echt veel kh meer neemt of is een. Klein beetje ook al genoeg??

Beetje richtlijnen voor iemand van 'ons' postuur:

Laag = <100 (max 400kcals)
Medium = 100-200 (max 800kcals)
Hoog = 150-300 (max 1200kcals)
Refeed = >300

Correct me if I'm wrong!

Beetje richtlijnen voor iemand van 'ons' postuur:

Laag = <100 (max 400kcals)
Medium = 100-200 (max 800kcals)
Hoog = 150-300 (max 1200kcals)
Refeed = >300

Correct me if I'm wrong!

dank u zal wel effe kijken

vandaag eerste lage dag gehad op werk en ben hem door gekomen!

3broodjes kipfilet
25gram whey

450 gram kwark

300gram panga
halve komkomer

200gram kip
halve komkomer

groente
vlees 200gram

40gram whey na training

25gram whey voor slapen gaan!

denk dat een hoge dag bestaat uit 50gram havermout 1banaan 1appel extra! dus ook nog redelijk laag!

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

vandaag dus zon 52/53 kh binnen gekregen kijken hoe straks de training gaat!

Terug
Naar boven