hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zag ik over het hoofdEerder in de richting van insuline denken en piekende bloedsuikerspiegels... dat vetopslag in de hand werkt,
en vetverbranding verhinderd. Zeker als je het bij een maaltijd drinkt.

Maar denk persoonlijk dat dat ook geen kwaad kan..2L. daarentegen
Dat zag ik over het hoofd
Ik dronk tijdens mijn cut dagelijks twee blikje red bull light..hahaMaar denk persoonlijk dat dat ook geen kwaad kan..2L. daarentegen
![]()
na het ontcijferen ben ik tot de conclusie gekomen.......een lekkere training hendrie!
idd +1Tanlks rob
Ga trouwens mijn lage dagen nog lager maken kijken of dat wat doet

Zoiets wil ik ook gaan doen ma dan 5dagen in de week en niet met al die whey ma met vis en iets kip denk ik en kwark zal is wat makenIk heb sinds vorige week 2 ultra lage dagen erbij. Maandag en vrijdag.
En hoppa, ik begin terug vet te verbranden
5.00 : 35gr whey, 25cl 0.01% melk, crea, beta & 20gr havermout + pompelmoes
7.30 : 35gr whey + 2gr visolie
10.00: 35gr whey + 2gr visolie
12.30: 35gr whey + beta
15.00: uurtje cardio + bcaa
16u30: avondmaal (low carb)
19u00: 250gr kwark
Zoiets wil ik ook gaan doen ma dan 5dagen in de week en niet met al die whey ma met vis en iets kip denk ik en kwark zal is wat maken
Ma het helpt jou wel rob?
Voor mij werkt die goed ja ... 2 dagen echt vasten met cardio erbij
heb nog klein beetje in de pot was me eerste om is te proberen!
Uit mijn eigen ervaring zeg ik nu al...NIET DOEN! 5 dagen low carb is vreselijk...Zoiets wil ik ook gaan doen ma dan 5dagen in de week en niet met al die whey ma met vis en iets kip denk ik en kwark zal is wat maken
Ik zeg: "Doen!"Voel me de laaste dagen behoorlijk futloos neig weer na cleanbulk lekker broodjes eten