AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
Oké dan rob ik snap het toch ma bij water en groene thee houden

Eerder in de richting van insuline denken en piekende bloedsuikerspiegels... dat vetopslag in de hand werkt,
en vetverbranding verhinderd. Zeker als je het bij een maaltijd drinkt.
Dat zag ik over het hoofd;)

Ik dronk tijdens mijn cut dagelijks twee blikje red bull light..haha:D Maar denk persoonlijk dat dat ook geen kwaad kan..2L. daarentegen:rolleyes:

Dat zag ik over het hoofd;)

Ik dronk tijdens mijn cut dagelijks twee blikje red bull light..haha:D Maar denk persoonlijk dat dat ook geen kwaad kan..2L. daarentegen:rolleyes:

Het is idd een discutable onderwerp waar eigenlijk nog niet echt uitsluitende
bewijzen voor zijn. Maar, mijn ondervinding zegt dat ik eraf moet blijven. Kan
natuurlijk ook zijn dat andere er wel tegen kunnen. Beetje zelf ondervinden.

uur lang cardio gedaan vanavond

trainingbench press12x5010x709x904x100toen door zonder pauzes6x808x6010x50BOR10x503x7x70mp in de machine12x608x707x706x70barbell curl10x306x30+negative5x30+negative5x30+negativetriceps pusdown12x7012x7010x7010x70abs werk20minuten HITT

na het ontcijferen ben ik tot de conclusie gekomen.......een lekkere training hendrie!

Haha klopt was met me nieuwe telefoon gepost effe wenen dus

Tanlks rob

Ga trouwens mijn lage dagen nog lager maken kijken of dat wat doet

Ik heb sinds vorige week 2 ultra lage dagen erbij. Maandag en vrijdag.
En hoppa, ik begin terug vet te verbranden :)

5.00 : 35gr whey, 25cl 0.01% melk, crea, beta & 20gr havermout + pompelmoes
7.30 : 35gr whey + 2gr visolie
10.00: 35gr whey + 2gr visolie
12.30: 35gr whey + beta
15.00: uurtje cardio + bcaa
16u30: avondmaal (low carb)
19u00: 250gr kwark

Ik heb sinds vorige week 2 ultra lage dagen erbij. Maandag en vrijdag.
En hoppa, ik begin terug vet te verbranden :)

5.00 : 35gr whey, 25cl 0.01% melk, crea, beta & 20gr havermout + pompelmoes
7.30 : 35gr whey + 2gr visolie
10.00: 35gr whey + 2gr visolie
12.30: 35gr whey + beta
15.00: uurtje cardio + bcaa
16u30: avondmaal (low carb)
19u00: 250gr kwark
Zoiets wil ik ook gaan doen ma dan 5dagen in de week en niet met al die whey ma met vis en iets kip denk ik en kwark zal is wat maken

Ma het helpt jou wel rob?

meteen uit me werk op lege maag alleen peptopro 20minuten hardgelopen en toen gaan eten!

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

t*ring heb nu al zolang en zovaak cardio en laag in kh gezeten en kom ma niet verder he! word er sjaggie van vandaag!!!

t*ring heb je geld voor peptoPro joh:eek:

Voel me de laaste dagen behoorlijk futloos neig weer na cleanbulk lekker broodjes eten

Zoiets wil ik ook gaan doen ma dan 5dagen in de week en niet met al die whey ma met vis en iets kip denk ik en kwark zal is wat maken
Uit mijn eigen ervaring zeg ik nu al...NIET DOEN! 5 dagen low carb is vreselijk...

Motivatie voor trainen zakt, trainingsgewichten zakken, je zweet stinkt, libido gaat de ijskast in, je spieren verdwijnen en je raakt leeg...verbranding naar de crap..

Etc. Etc.

5 dagen achter elkaar low carb is een laatste red middel, maar niet een manier om te cutten IMO!

Of clean bulk..of carb cycle volgens de juiste regels..

Voel me de laaste dagen behoorlijk futloos neig weer na cleanbulk lekker broodjes eten
Ik zeg: "Doen!":D:o

Je bent constant aan t twijfelen en wisselen van dieet Hendrie. Dan ga je nooit weten wat t met je doet. Geduld is in BBíng het belangrijkste..

Agree with Daan ...

Hou toch op zijn minst iets +2 weken vol. Anders weet je nooit iets

Terug
Naar boven