AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
Ja ook veel vetten en eiwitten natuurlijk hoelang duurt een reboundt??

rustdagje vandaag!

fototje net meteen na het eten gemaakt.

forum badkamer 1.jpg

forum badkamer.jpg

en hier 2 voor me cut

forum1.jpg

forum.jpg

forum2.jpg

op hoeveel % zou je nu staan? in maart ga ik ook beginne cutten en loggen
en zoals jij nu staat zou goed zijn ;) (no homo)

Duidelijk afgevallen maar het resultaat valt imo tegen voor een cut van 4 maand lang.

Je pics laten nog altijd geen diced abs zien.

Ben je van plan om door te gaan tot 8-10%?

Duidelijk afgevallen maar het resultaat valt imo tegen voor een cut van 4 maand lang.

Je pics laten nog altijd geen diced abs zien.

Ben je van plan om door te gaan tot 8-10%?
op hoeveel denk je dat ik nu sta dan?? En klopt abs blijft moeilijk bij mij

ik zou nog een weekje of 4 doorgaan als ik jou was. dan heb je een mooi punt bereikt en kun je heel rustig gaan bouwen, met de nadruk op rustig in het begin

Oke zat eigelijk zelf t twijfelen of door of stoppe

Dus jullie zegen nog even door zetten twijfel zelf heb het elke dag moeilijker en moeilijker en zwaar soms heb ik gewoon geen engergie voor me werk

Superdiced??

Als ik zo door ga als nu?een maand? Weet het nog niet of nu iets massa pakken in de reboundt en juni nog een x knalluh met nieuwe frisse moed of is me bf dan alweer zo hoog als voor die tijd?

Als ik zo door ga als nu?een maand? Weet het nog niet of nu iets massa pakken in de reboundt en juni nog een x knalluh met nieuwe frisse moed of is me bf dan alweer zo hoog als voor die tijd?

Ik denk dat je iets lager kan gaan in voedsel intake. Je cut is erg langzaam gegaan voor 4 maanden.

Sowieso denk ik dat je eens moet gaan nadenken over hoeveel eten je daadwerkelijk nodig hebt om spier te gainen.

De spiergains die je hebt gemaakt tot nu toe had je evengoed gemaakt als je niet had gebulkt maar normaal had gegeten en dan was je bf ongeveer gelijk gebleven aan dat wat je nu hebt (alleen lijkt de groei dan zo langzaam te gaan omdat er geen vocht + vetgains zijn).

ben ik de enige die opmerkt dat je echt onvoorstelbaar veel twijfelt...?

je moet zelf gewoon een knoop doorhakken op basis van wat jij ziet in de spiegel, wat jij wilt en wat je aan denkt te kunnen. om advies vragen in je log kan geen kwaad, maar elk persoon die iets tegen je zegt neem je bloedserieus. Ik zeg niet dat mensen hier onzin lullen, voordat er een rel op gang komt...maar probeer wel je eigen plan te trekken kerel. als jij het niet meer aan kan om te cutten, dan doe je ff een weekje wat rustiger aan...je bent ten slotte geen wedstrijd atleet, dus een moeilijk te behalen deadline heb je niet.

gaat het goed, dan ga je gewoon door en gaat het slecht dan kijk je waar dat aan ligt en maak je aanpassingen. zo moeilijk is het allemaal niet...

Terug
Naar boven