hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ik de enige die opmerkt dat je echt onvoorstelbaar veel twijfelt...?
je moet zelf gewoon een knoop doorhakken op basis van wat jij ziet in de spiegel, wat jij wilt en wat je aan denkt te kunnen. om advies vragen in je log kan geen kwaad, maar elk persoon die iets tegen je zegt neem je bloedserieus. Ik zeg niet dat mensen hier onzin lullen, voordat er een rel op gang komt...maar probeer wel je eigen plan te trekken kerel. als jij het niet meer aan kan om te cutten, dan doe je ff een weekje wat rustiger aan...je bent ten slotte geen wedstrijd atleet, dus een moeilijk te behalen deadline heb je niet.
gaat het goed, dan ga je gewoon door en gaat het slecht dan kijk je waar dat aan ligt en maak je aanpassingen. zo moeilijk is het allemaal niet...
zeker nice resultaat, hoelang ben je al bezig met cutten en hoelang doe je cardio per traingsdag
dat heb ik ook altijd
back to basics bro!Moet je nu ook anders gaan trainen?? En creatine wel of niet?iwi
dat heb ik ook altijd
---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------
back to basics bro!
tanks gasten op na massa!!misschien stomme vraag ma wat is beter ik rij van de sportschool na huis nu wil ik havermout met whey nemen na mijn training ma dat doe ik altijd in de blender is het oke om een 15minuten na je training dat te eten of is het echt vereist om het meteen na je laaste oefening te nemen?
ja 3maanden is wel veel ma het ging niet harder had denk ik meer vet dan wat ik dacht ofzo!zou het gelijk na training doen
---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------
is 3 maanden niet veel? wat was je vorige bf
en zou nemen gelijk na training
vandaag weer een hoge dag gewicht was trouwens deze met met 2ons gezakt dus heel iets!
vanmorgen ma is begonnen met een nieuwe recept heb het van tymen en is goed bevallen zal het ook vaker gaan nemen straks in me clean bulk inplaats van veel brood dit kan ik namelijk ook makkelijk meenemen na me werk!
100gram havermout
2eieren
2eiwiten
filmpje ben ik niet ma weetje een beetje hoe het eruit ziet!
http://www.youtube.com/watch?v=VjOKs7BmiWk