MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
Tanks sjaak we gaan voor clean bulk

ben ik de enige die opmerkt dat je echt onvoorstelbaar veel twijfelt...?

je moet zelf gewoon een knoop doorhakken op basis van wat jij ziet in de spiegel, wat jij wilt en wat je aan denkt te kunnen. om advies vragen in je log kan geen kwaad, maar elk persoon die iets tegen je zegt neem je bloedserieus. Ik zeg niet dat mensen hier onzin lullen, voordat er een rel op gang komt...maar probeer wel je eigen plan te trekken kerel. als jij het niet meer aan kan om te cutten, dan doe je ff een weekje wat rustiger aan...je bent ten slotte geen wedstrijd atleet, dus een moeilijk te behalen deadline heb je niet.

gaat het goed, dan ga je gewoon door en gaat het slecht dan kijk je waar dat aan ligt en maak je aanpassingen. zo moeilijk is het allemaal niet...

mee eens. en die abs heb je nu wel, maar je spant niet aan...rustig opbouwen nu met kcal en KH

Moet je nu ook anders gaan trainen?? En creatine wel of niet?iwi

Ik kan enkel en alleen grotesjaak gelijk geven :)

zeker nice resultaat, hoelang ben je al bezig met cutten en hoelang doe je cardio per traingsdag

Ik kan enkel en alleen grotesjaak gelijk geven :)

Ja snap het ma ga ervoor word clean bulk is effe weer wat terug bouwen

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:14 ----------

zeker nice resultaat, hoelang ben je al bezig met cutten en hoelang doe je cardio per traingsdag

Ben denk ik 3maanden aan het. Cutten ofzo. Doe elke dag cardio 3x 20min hitt en3x 60minuten op 120hartslag

Als ik je een advies mag geven.....
Je bent nu al 3 maanden aan het cutten met veel wisseling tussen cut methodes.

Ik zou vanaf nu richting een clean bulk werken..
stel je zit nu al 3 maanden op bijvoorbeeld 1800 kcal te cutten zou ik iedere week met ongeveer 100-200 kcal verhogen.
dus week1 2000 kcal, week 2 2200 kcal, week 3 2400 kcal etc... op die manier kan je goed je BF en gewicht in de gaten houden en zorg je niet voor een te groot verschil ineens. en ik zou een dergelijke schema wel minimaal 2-4 weken aanhouden en niet al na 1 week wisselen...

Succes!

Goddammit..ook ik moet sjaak gelijk geven:mad:

misschien stomme vraag ma wat is beter ik rij van de sportschool na huis nu wil ik havermout met whey nemen na mijn training ma dat doe ik altijd in de blender is het oke om een 15minuten na je training dat te eten of is het echt vereist om het meteen na je laaste oefening te nemen?

zou het gelijk na training doen

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

misschien stomme vraag ma wat is beter ik rij van de sportschool na huis nu wil ik havermout met whey nemen na mijn training ma dat doe ik altijd in de blender is het oke om een 15minuten na je training dat te eten of is het echt vereist om het meteen na je laaste oefening te nemen?

is 3 maanden niet veel? wat was je vorige bf

en zou nemen gelijk na training

training schouders

zittend mp

12x50
10x60
7x70
9x60

side raise

10x12
8x14
8x14
8x14
6x16

front raise in de machine

10x60
7x70
7x70
7x70

upright row

10x35
6x45
6x45
6x45

db schrugs

10x30
8x32
8x32
8x32

schrugs in de pek dek

10x80
10x85
8x90
7x95
6x100

en nog half uurtje cardio.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

zou het gelijk na training doen

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

is 3 maanden niet veel? wat was je vorige bf

en zou nemen gelijk na training
ja 3maanden is wel veel ma het ging niet harder had denk ik meer vet dan wat ik dacht ofzo!

ziet er goed uit man :)

ik vind de side raises, als ze strikt ware, erg sterk. want met 14-15 kilo ben ik al aan het smijten xD

shrugs in de pekdek???

Pek dek staat paar pagina's terug wel leuk aparaart

vandaag weer een hoge dag gewicht was trouwens deze met met 2ons gezakt dus heel iets!

vanmorgen ma is begonnen met een nieuwe recept heb het van tymen en is goed bevallen zal het ook vaker gaan nemen straks in me clean bulk inplaats van veel brood dit kan ik namelijk ook makkelijk meenemen na me werk!

100gram havermout
2eieren
2eiwiten

filmpje ben ik niet ma weetje een beetje hoe het eruit ziet!

http://www.youtube.com/watch?v=VjOKs7BmiWk

vandaag weer een hoge dag gewicht was trouwens deze met met 2ons gezakt dus heel iets!

vanmorgen ma is begonnen met een nieuwe recept heb het van tymen en is goed bevallen zal het ook vaker gaan nemen straks in me clean bulk inplaats van veel brood dit kan ik namelijk ook makkelijk meenemen na me werk!

100gram havermout
2eieren
2eiwiten

filmpje ben ik niet ma weetje een beetje hoe het eruit ziet!

http://www.youtube.com/watch?v=VjOKs7BmiWk

Ga het ook proberen

neem deze week een rust weekje heb na vrijdag weer behoorlijk last van me schouder was de eerste x na mijn blesurre dat ik weer mp had gedaan en zaterdag en zondag goed last van gehad!ga deze week dus niet trainen omdat ik hoop dat ik dan ook van die andere kleine pijntjes af kom.
dus cut deze week nog gewoon door omdat ik dus niet train en ik hoop dat ik volgende week maandag dan weer helemaal 100%kan gaan trainen ma goed dat is dus afwachten.dan begin ik ook met mijn nieuwe clean bulk schema die ik dit weekend heb gemaakt.

06:15.

100gram havermout
60gram whey

09:15.

5volkoren boterhamen
100gram kipfilet

12:30.

150gram havermout
3eiwiten
2eieren

14:30.

450gram kwark
100gram ananas

16:45

200gram aardappels
100gram groente
200gram rundvlees

17:15-18:15 training

18:30.

100gram havermout
60gram whey

21:30.

450gram kwark
30gram cashew noten

kcal:3835
eiwiten:349,1
koolydraten:382.1
vetten:86.0

mijn onderhoudt ligt op 3300 ga er dus 500kcal boven op zitten en kijken waar het schip strand!

Erg net schema hendrie, lijkt op de mijne hoewel ik minder havermout door de dag heen eet.
Als je die havermout innames volhoud(t) netjes, zo niet gewoon een meal van rijst/kip ofzo ipv.

Terug
Naar boven