MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
vanavond lekker wat setjes gepompt meer niet vrijdag weer:d

• #1.063
ja 4uur meteen gegaan uit me werk

beetje licht werk alleen hendrie....ging dat wel?

• #1.066
kan nog steeds geen press werk ma dingen treken enzo lat pully en cable pull enzo wil wel allemaal en wat tricpes werk buik benen kuiten ma alles lich eerst nog

• #1.067
helaas vrijdag niet kunnen trainine wel aardig last maandag gaan we weer proberen! word wel lekker schoon gegeten

het schiet zeker nog niet op hendrie?

• #1.069
Komt wel weer goed kerel, geduld is een schone zaak.;)

• #1.073
Komt wel weer goed kerel, geduld is een schone zaak.;)
he snuff leuk dat je nog mee leest:D alles goed?ja ik weet het man gedult gedult ma gaat gelukkig al stukken beter dus denk met weekje of 2wel weer lekker vol uit knalluh! ma goed dan heb ik ook bijna 7weken niet of nauwlijks getraint:(:(

• #1.074
training van net ging toch alweer iets beter pressjes nog steeds niet ma rug oefeningen ging lekker!

easy does it mate ... geduld ;)

hoe gaat tie hent?!

Alweer gestart? Je bent een trouwe volger..dus dacht eens checken hoe het hier gaat!

• #1.079
Alweer gestart? Je bent een trouwe volger..dus dacht eens checken hoe het hier gaat!
he marvin! nou het duurt allemaal erg lang train wel 4x per week cardio 2x krachtraining ma dat zijn 2x een circuittraining ma dingen voor borst en schouder gaan nog erg moeizaam maar rustig aan omhoog! dat wel zit wel vooruitgang in ma de training zijn niet echt leuk om te poosten verder kwa voeding doe ik nog carbcycling en sta nu nog ietsjes droger volgens mij:D

k volg je ook nog :D

Terug
Naar boven