hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
watvanavond lekker wat setjes gepompt meer niet vrijdag weer:d

Das niet vanavond! Hoop dat het goed ging

nee niet echt daan gaat heel langzaam beter ma ik mag niet mopperen want er zit wel verbetering in alleen het gaat heel erg langzaam we zullen zien wat we maandag weer kunnen
Ben beniuwd Hendrie! Zet ehm op!nee niet echt daan gaat heel langzaam beter ma ik mag niet mopperen want er zit wel verbetering in alleen het gaat heel erg langzaam we zullen zien wat we maandag weer kunnen

gaat goed komen marvin! nog even paar weekjes licht en rustig trainen dan weer knalluh!
he snuff leuk dat je nog mee leestKomt wel weer goed kerel, geduld is een schone zaak.![]()
alles goed?ja ik weet het man gedult gedult ma gaat gelukkig al stukken beter dus denk met weekje of 2wel weer lekker vol uit knalluh! ma goed dan heb ik ook bijna 7weken niet of nauwlijks getraint

ja begint steeds beter te worden van de week 1x getraint volgende week gaan we voor 2x en zo bouwen we op! denk dat ik de goeie weg weer op kan gaan!
he marvin! nou het duurt allemaal erg lang train wel 4x per week cardio 2x krachtraining ma dat zijn 2x een circuittraining ma dingen voor borst en schouder gaan nog erg moeizaam maar rustig aan omhoog! dat wel zit wel vooruitgang in ma de training zijn niet echt leuk om te poosten verder kwa voeding doe ik nog carbcycling en sta nu nog ietsjes droger volgens mijAlweer gestart? Je bent een trouwe volger..dus dacht eens checken hoe het hier gaat!