Fitness Seller

cut logje

Nette training

hoe is ie hendrie, al weer een beetje op dreef?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
even kleine update valt nog niet super veel te melden wel wat positieve dingen zijn weer 3x in de week in de gym te vinden me schouder kan dat aan gewichten beginnen ergen sop te lijken vanavond weer voor het eerste 80kilo gedrukt en daar was ik alweer erg blij mee verder rug oefeningen kan ik volop borst nog niet alles das nog iets pijnlijk biceps ook iets ma triceps kunnen volop en schouders zelf wil ik nog effe niet proberen nog te gevoelig voor!
verder kwa voeding is het niet heel spannend ma probeer wat te stunten met carb cycling om wat droger te worden

heb 4lage dagen 2middelendagen 1junkdag

lage dag:

2bruine boterhamen met kip
25gram whey

halve komkomer

halve komkomer

1gekookt ei

avond eten heel veel groente 1aardappel en 200/300gram vlees/kip

trainen na training 20gram whey

voor slapen gaan handje of 2 ongezoute pinda's

hoge däg:

40gram whey
50gram havermout

3bruine boterhamen met kip
2appels
halve komkomer

3bruine boterhamen met kip
1appel
1sinasappel
halve komkomer

bak kwark
1appel

avond eten veel groente 3aardappels 300gram vlees

na training

40gram whey

voor slapen 3handjes ongezoute pinda's

dat was hem wel weer als er goeie trainingen weer komen waar ik voluit kan gaan en zelf tevreden over ben begin ik wat meer te loggen ma zal zo nu en dan een training posten!

Zolang je maar bezig blijft éh - tijd geleden de laatste update hierzo. Mooi dat het weer wat beter gaat.

Ben benieuwd wanneer je weer volledig gaat posten! Maar tof al dat je ons even update!

• #1.086
wat vinden julllie van de voeding?om wat droger te komen?

• #1.087
training

lat pully breed

5x10x60

BOR

3x10x50

bench

4x10x70
1x5x90

triceps extensions stokje

4x10x35

triceps extensions met touw

3x10x20

db curl

4x10x16

wat buikspieren

hoppa, daar is weer een training ! :thumbs:

Weet je zeker dat die tricep oefeningen extentions zijn en geen push/pressdowns?

• #1.090
die bedoel ik ja marvin sorry

• #1.091
Ik zou graag weer wat verder willen zaken met vet% en weer met carb cycling ma met dagen.zonder kh redt ik het zowat niet mrt me werk omdat ik zwaar werk heb ma wil dan me brood eruit gooien is het dan beter om havermout te eten als brood?in de cut?

• #1.092
Kan iemand mijn helpen ???

lijkt me zowiezo beter om havermout te eten ipv brood ja;)

Vet verliezen draait vooral om een calorie tekort ipv om carb cyclen. Dus als je vet wilt verliezen is het zaak om onder je onderhoud te gaan eten.

Laatst bewerkt:
  • #1.095
Afvallen is heel wat anders als vet verbranden

Oke miereneuker, zo beter? Ik heb je logje eens doorgenomen en het valt me op dat je altijd allerlei vragen stelt of dit wel goed is en dat wel goed is. Verder lijkt het ook net alsof je denkt dat je vooral door het carb cyclen zelf vet verliest. Mijn advies let wat minder op die onbelangrijke details en ga eens sleutelen aan wat je echt helpt vet te verliezen: een degelijk kcal tekort.

• #1.097
oke vanaf vandaag gaan we weer loggen elke dag na de gym en voeding op orde heb nu 4weken vakantie en ga laaste week alleen weg dus ga nu eerst 3weken elke dag 2x trainen een cardio training en een krachttraining
ik hoop dat me schouder goed blijft gaan want in me dagelijkse werk heb ik nergen geen last meer van en dat hoop ik ook in de sportschool zo te hebben gewicht vanmorgen 81kilo we gaan nog gewoon door met cutten omdat ik dus halverwege moest stoppen en bijna 4maanden niet heb kunnen trainen en dus voeding ook niet op oorde had! doel is die 6% nog steeds we gaan zien hoever we kunnen komen net wat supps besteld bij xxl multivit,groene thee caps,en size ON in de week aanbieding kijken of dat me wat kan gaan helpen

vanmorgen hardgelopen 6km in 32minuten
vanavond krachttraining

voeding vandaag

25gram whey
1appel

1appel

3gekookt ei eiwiten 1boterham

250gram kwark

200gram groente
200gram pangafilet

training

40gram whey
250gram kwark

• #1.098
eerste training zit er weer op het was te merken dat ik 4maanden niet getraint heb puuuuf viel vies tegen kijk momenteel niet meer na de gewichten want moet aan me schouder denken en begin net weer dus de gewichten zullen niet super zijn ma heb lekker getraint en het was lekker zwaar morgen weer

optrekken (breed)
6xbw
6xbw
6xbw

cable row
10x65
10x70
8x70
9x65

DL
9x50
9x50
8x50

leg press

10x80
10x110
10x110
10x110

lunges zonder gewicht

heel vaak geen idee hoeveel

DB curl

10x12
10x12
10x12
10x12

planks

3x1minuut

crunces 3x15

dat was hem lijkt allemaal niet zwaar ma zo voelde het net wel nu na het douche gaat het wel weer ma voel me benen wel behoorlijk ma kan ook komen door het hardlopen van vanmorgen! morgen weer een training en smorgens eerst weer hardlopen op lege maag kijken hoe het morgen gaat!

• #1.099
goeiemorgen dam vet veel spierpijn in me bovenbenen kan bijna niet door me knieen buigen ma ik zou en moest gaan hardlopen net heb 16minuten gelopen 2.7km afgelegt en ik hoop dat ik zo een beetje de spierpijn kan weg lopen vanavond weer krachttraining!

• #1.100
training van zonet

bench press

10x70
10x70
7x70
7x60

schuin DB press

3x10x16

schuin fley's

20x8kilo

schoulder DB press

3x8x12

side raise

10x8
10x8
8x8

triceps press (machine)

4x10x60

triceps press met stokje

10x20
10x25
10x25
8x25

one arm extention

14x8kilo

puuuf kracht lijkt totaaal helemaal weg te zijn ben na de eerste oefening al op en alles gaat mega zwaar en moeizaam hoop dat ik snel weer na ouwe nivo kan

Terug
Naar boven