hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk man en tips en trixs zijn altijd welkom man! probeer te cutten tot 6%

lekkere gewichten, schouder nou weer 100% ok dan..?
Hendrie,
Heb wat pagina's doorgelezen, maar had niet zo'n zin om ze alle 56 door te gaan lezen!Maar wat voor een E/K/V verhoudingen gebruik jij in de cut? En om de hoeveel tijd heb je een refeed dag? En bevalt cardio op de lege maag je goed?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar before pics en die van nu!![]()
Ey Hendrie. Misschien heb je mijn post over het hoofd gezien.. Zou je er misschien antwoord op willen geven?

precies ik zit net zo nu kan het mooi in de vakantie ma anders moet ik er ook om 5uur al uit dat ga ik niet doen en doe ik het savonds op me rustdagen en heel soms na me KT als ik dan nog puff heb ma meestal op me rustdagen en ja na het hardlopen pak ik meteen een whey shake en een appel of een banaanThnx voor je reply Hendrie! Laat die e/k/v verhoudingen nog maar weten als je wil. Ik blijf je log meelezen, dus zie je pics wel een keer verschijnen!
Met 1 dag heel veel junken gaat het afvallen goed ja? Ik voel me al schuldig als ik in het weekend één broodje shoarma eet ofzo of een paar snoepjes!![]()
Die cardio op de lege maag ga ik ook maar eens een keer proberen. Erna neem je meteen een whey shake lijkt me met snelle + complexe carbs ofzo? Ochtend cardio is nu geen doen voor mij doordeweeks, want dan zou ik 5 uur op moeten staan. Dus doe het liever 's avonds.. Maar is wel een idee voor in het weekend!
Succes met hardlopen!
ochtendcardio 4.26km hardgelopen in 24:45minuten 326calorieren verbruikt
vanavond weer rug/benen/biceps
---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 08:32 ----------
precies ik zit net zo nu kan het mooi in de vakantie ma anders moet ik er ook om 5uur al uit dat ga ik niet doen en doe ik het savonds op me rustdagen en heel soms na me KT als ik dan nog puff heb ma meestal op me rustdagen en ja na het hardlopen pak ik meteen een whey shake en een appel of een banaan
uh nee loop gewoon lekker in de buitenlucht lekker fris en heb dan een app op me telefoon die alles bij houdt en regristreerd ma goed weet niet of dat heel zuiver is maar als ik elke keer die aan houdt weet ik wel of ik vooruit gaNette tijd met hardlopen Hendrie! Heb je thuis een loopband of ga je hiervoor naar de sportschool?
Ik doe eigenlijk altijd 30-45 min. cardio na de KT. Dit 3-4x per week.. Wil op 1-2 rustdagen eigenlijk ook nog cardio erbij gaan pakken..
uh nee loop gewoon lekker in de buitenlucht lekker fris en heb dan een app op me telefoon die alles bij houdt en regristreerd ma goed weet niet of dat heel zuiver is maar als ik elke keer die aan houdt weet ik wel of ik vooruit ga
Heet dat toevallig Endomondo? Had die gedownload voor op mijn BB, maar nog niet gebruikt..
Je bent weer lekker bezig Hendrie! Ben wel benieuwd naar je E/K/V's gezien dat je 6 (!!) dagen low carb doet..
pzich wel lekker getraint wat punten zwaarder gegaan.
ok goed mooi die 140 2x geprobeerd ging ook lekker