Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
training

bench press

10x70
10x70
7x70
8x60

incline DB press

10x14
10x16
10x16
9x18

incline fly's

15x8
13x10

DB schoulder press

10x12
10x12
10x12
10x12

side raise

10x8
10x10
10x10
10x10

dippen

4xbw

triceps press

10x25
10x30
8x30
7x30

1arm omhoog

1x15x8
1x15x6

tijd voor een abbo op deze log ;)

• #1.123
tijd voor een abbo op deze log ;)
leuk man en tips en trixs zijn altijd welkom man! probeer te cutten tot 6%
gewicht let ik momenteel niet op omdat ik weer rustig begin met trainen omdat ik een tijd niet heb getraint vanwege me schouder uit te kom gehad te hebben,

zo ben je even bijgepraat:D

lekkere gewichten, schouder nou weer 100% ok dan..?

Hendrie,

Heb wat pagina's doorgelezen, maar had niet zo'n zin om ze alle 56 door te gaan lezen! :p Maar wat voor een E/K/V verhoudingen gebruik jij in de cut? En om de hoeveel tijd heb je een refeed dag? En bevalt cardio op de lege maag je goed?

Ben eigenlijk wel benieuwd naar before pics en die van nu! :)

Ey Hendrie. Misschien heb je mijn post over het hoofd gezien.. Zou je er misschien antwoord op willen geven?

• #1.127
Ey Hendrie. Misschien heb je mijn post over het hoofd gezien.. Zou je er misschien antwoord op willen geven?

He sorry man denk het over het hooft gezien sorry sorry,sorry mij e,k,v weet ik zo zelf ook niet echt ma dat ga ik vanavond voor je uitrekenen die zullen nu wel erg laag liggen omdat ik ook nog vakantie heb. Kwa before pic zal ik is,wat poosten.ma van nu nog niet ben net weer bezig dus die poost ik is over een.maandje leuk dat je mee leest zal vanavond effe uitrekenen

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 07:50 ----------

En als ik zoals nu 6dagen laag in kh ga dan refreed ik 1dag in de week ma dan ook een hele dag eten waar ik zin aan heb dus,ook heel veel junk ma als ik straks wat lager kom te zitten rond die 10% ga ik over op 1maaltijd in de week en misschien ga ik dan wel over op carb cycling met hoge lage dage.
Kwa cardio op lege maag ja heerlijk loop super fijn en merk echt dat het me helpt e. Je begingt je dag lekker fris ma ook dit is alleen in de vakantie zo straks niet meer
Dus,ga nu ook weer effe lopen straks de update

Thnx voor je reply Hendrie! Laat die e/k/v verhoudingen nog maar weten als je wil. Ik blijf je log meelezen, dus zie je pics wel een keer verschijnen! ;)

Met 1 dag heel veel junken gaat het afvallen goed ja? Ik voel me al schuldig als ik in het weekend één broodje shoarma eet ofzo of een paar snoepjes! :p

Die cardio op de lege maag ga ik ook maar eens een keer proberen. Erna neem je meteen een whey shake lijkt me met snelle + complexe carbs ofzo? Ochtend cardio is nu geen doen voor mij doordeweeks, want dan zou ik 5 uur op moeten staan. Dus doe het liever 's avonds.. Maar is wel een idee voor in het weekend! :)

Succes met hardlopen!

• #1.129
ochtendcardio 4.26km hardgelopen in 24:45minuten 326calorieren verbruikt
vanavond weer rug/benen/biceps

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 08:32 ----------

Thnx voor je reply Hendrie! Laat die e/k/v verhoudingen nog maar weten als je wil. Ik blijf je log meelezen, dus zie je pics wel een keer verschijnen! ;)

Met 1 dag heel veel junken gaat het afvallen goed ja? Ik voel me al schuldig als ik in het weekend één broodje shoarma eet ofzo of een paar snoepjes! :p

Die cardio op de lege maag ga ik ook maar eens een keer proberen. Erna neem je meteen een whey shake lijkt me met snelle + complexe carbs ofzo? Ochtend cardio is nu geen doen voor mij doordeweeks, want dan zou ik 5 uur op moeten staan. Dus doe het liever 's avonds.. Maar is wel een idee voor in het weekend! :)

Succes met hardlopen!
precies ik zit net zo nu kan het mooi in de vakantie ma anders moet ik er ook om 5uur al uit dat ga ik niet doen en doe ik het savonds op me rustdagen en heel soms na me KT als ik dan nog puff heb ma meestal op me rustdagen en ja na het hardlopen pak ik meteen een whey shake en een appel of een banaan

ochtendcardio 4.26km hardgelopen in 24:45minuten 326calorieren verbruikt
vanavond weer rug/benen/biceps

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 08:32 ----------

precies ik zit net zo nu kan het mooi in de vakantie ma anders moet ik er ook om 5uur al uit dat ga ik niet doen en doe ik het savonds op me rustdagen en heel soms na me KT als ik dan nog puff heb ma meestal op me rustdagen en ja na het hardlopen pak ik meteen een whey shake en een appel of een banaan

Nette tijd met hardlopen Hendrie! Heb je thuis een loopband of ga je hiervoor naar de sportschool?

Ik doe eigenlijk altijd 30-45 min. cardio na de KT. Dit 3-4x per week.. Wil op 1-2 rustdagen eigenlijk ook nog cardio erbij gaan pakken..

• #1.131
Nette tijd met hardlopen Hendrie! Heb je thuis een loopband of ga je hiervoor naar de sportschool?

Ik doe eigenlijk altijd 30-45 min. cardio na de KT. Dit 3-4x per week.. Wil op 1-2 rustdagen eigenlijk ook nog cardio erbij gaan pakken..
uh nee loop gewoon lekker in de buitenlucht lekker fris en heb dan een app op me telefoon die alles bij houdt en regristreerd ma goed weet niet of dat heel zuiver is maar als ik elke keer die aan houdt weet ik wel of ik vooruit ga

uh nee loop gewoon lekker in de buitenlucht lekker fris en heb dan een app op me telefoon die alles bij houdt en regristreerd ma goed weet niet of dat heel zuiver is maar als ik elke keer die aan houdt weet ik wel of ik vooruit ga

Wel handig zo'n app die de kcals bijhoud enzo! :) Heet dat toevallig Endomondo? Had die gedownload voor op mijn BB, maar nog niet gebruikt..

Maar ~300kcal op 4-4,5km moet zo ongeveer wel kloppen ja.. Kom op de loopband ook altijd wel op zoveel kcals uit..

• #1.133
Klopt die endomondo

Je bent weer lekker bezig Hendrie! Ben wel benieuwd naar je E/K/V's gezien dat je 6 (!!) dagen low carb doet..

• #1.137
training

wijdt optrekken

6xbw
6xbw
5xbw

cable row

10x60
10x65
10x65
10x70

DL

10x30
8x50
7x70
4x70

leg press

10x110
10x120
10x140
10x140

lunges

20x elke been

preacher curl

10x25
8x35
8x35
8x35

preacher curl met dumbbells en dan handpalmen na binnen

3x10x10

3x crunches een aantal weet niet meer hoeveel

3xplank

toen nog 10minuten op de loopband gestaan met stelste heiling en dan rustig wandelen met hartslag van 130

commetaar:opzich wel lekker getraint wat punten zwaarder gegaan.
optrekken: word ik nog niet veel sterker in.
cable row:70kilo keer geprobeerd en ging goed.
DL:licht gewicht gaat prima ma kom ik boven de 50/60kilo word me techniek k*t en ga ik met bolle rug tillen klote dus!
leg press:ook goed mooi die 140 2x geprobeerd ging ook lekker
lunges:die doe ik gewoon om me benen helemaal te vermoeien.
biceps:ja ga ik niet snel op vooruit ma zaten wel lekker vol!

netjes die cable row

Dl, kijk je wel goed recht voor je uit?

Terug
Naar boven