MuscleMeat

cut logje

nu wil het wel in de vakantie als ik aan het werk ben redt ik het hier ook niet mee werk in de bouw dus moet elke dag behoorlijk buffelen ja dan heb ik ook meer nodig als nu dus dat zal ook wel gaan gebeuren over 2weken

Okay mijn onderhoud BMR= rond de 1850 kcal en dat is als ik de hele dag niks zou doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
ok ga wel is kijken hoe ik het allemaal gaan doen!zit ook wel aan carb cycling te denken ma vindt ook wel lekker om 6dagen low carb te gaan en dan 1junkdagje:D

ok ga wel is kijken hoe ik het allemaal gaan doen!zit ook wel aan carb cycling te denken ma vindt ook wel lekker om 6dagen low carb te gaan en dan 1junkdagje:D

maar zoals rob ook al zei, beetje op gevoel denk ik.
Maar ik hou dan ook wel van lekker eten hihi :p

carb cycling is ook wel nice, als je het karakter hebt :p

Ik had altijd de grootste moeite om niet te cheaten de dag na een hoge carb dag :p

• #1.166
carb cycling is ook wel nice, als je het karakter hebt :p

Ik had altijd de grootste moeite om niet te cheaten de dag na een hoge carb dag :p
ja precies carb cycling trekt mij ook wel ma weet nog niet echt hoe of wat! beetje proberen misschien eerst zo en later overstappen heb er in iederegeval wel heel veel mooi resultaten mee gezien in dit jaar van de contest

je kan toch je junkdag behouden ook al doe je carb cycle?

Knal ze

• #1.171
maja op die dag van 20gram kom ik alleen al aan met me groente en fruit

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 12:03 ----------

trainig

bench press

10x50
10x70
10x70
8x70
5x70

incline DB press

10x16
10x18
10x18
8x18

incline fley's

20x10
10x10meteen erachter aan

schoulder press in de machine

4x10x40

side raise

12x8
10x10
10x10
8x10

triceps dippen

4x10xbw

triceps press met stokje

12x25
10x30
10x30
8x30

dat was hem weer ging opzich niet verkeerd ma kracht blijft nog ver weg zal ook wel door de weining kcaltje komen! en schouder ja die blijf ik rustig ma gestaagt benaderen!

gezien de omstandigheden sleep je daar aardig nog wat uit de brand ;)

Lekkere training, sterke bench kerel ;)

• #1.174
dies eigelijk bedroevent slecht nu check de eerste pagina van dit log toen benchte ik nog 3x8x100 nu na die schouder weer helemaal overnieuw beginnen

Komt wel weer goed kerel, schouder is belangrijker ;)
Daarbij heb ik geen schouder klachten, maar moet ook lager beginnen, wat ik eerst kon drukken red ik nu niet.

• #1.176
vanavond nog weer gewandelt 5.6km in 56minuten

• #1.177
ochtendcardio:hardlopen

5,4km
34:06minuten
414kcal

nou, je maakt nogal wat kilometers zo :)

mijn huidge voedingsschema is dus wel erg weining

kcal:1,411
eiwit:184,2
kh:99
vetten:32

1411kcal? Is wel hééél erg weinig ofniet Hendrie?! :eek: Vooral met de cardio die je er ook nog bij doet! Niet bang om veel spier te verliezen?

En hoe kom je eigenlijk op zo weinig vetten? Ik kom er al dik overheen door noten te eten of vette vis.. Heb je misschien ergens je voedingsschema staan? Ben ik wel benieuwd naar! :)

zal niet helemaal de bedoeling zijn wat denken jullie 6dagen laag gaan en 1junkdag of carbcycling?

Ik heb het BFFM E-book wel voor je als je wil? Ikzelf pas het carbcyclen nu zo ongeveer ook toe wat in dat boek besproken word.. Ga 3-4 dagen low carb (30% KH's) + 300-400kcal onder onderhoud eten en dan 1 dag 100-200kcal boven onderhoud + high carb (50% KH's).

Terug
Naar boven