Fitness Seller

cut logje

Hmm...misschien even veel reps maken, en je vorm bekijken in de spiegel...ik noem maar wat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
mijn huidge voedingsschema is dus wel erg weining

kcal:1,411
eiwit:184,2
kh:99
vetten:32

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 21:51 ----------

zal niet helemaal de bedoeling zijn wat denken jullie 6dagen laag gaan en 1junkdag of carbcycling?

Als je wilt groeien, meer eten :)

• #1.145
Uh nee wil mij vet % na de 6%hebben

Dan weet ik het niet ;)

• #1.147
Zou ook niet goed weten wat me onderhoudt is toen.is,uitgerekend en was het 2600kcal geloof ik

• #1.149
moet je ook niet zo op af gaan ;)

Als je gewicht verliest, zit je onder onderhoud, kom je aan, erboven. Easy as that :p
vindt ik ook rob ga niet meer alles narekenen heb ik 2jaar gedaan ook niet veel verder mee gekomen wil het nu gewoon zelf aanvoelen als ik honger krijg eet ik iets meer maar wel clean ma wil wel iets meer gaan eten want 1400kcal is wel heel weining dus zal wel iets meer gaan eten wat fruit groente en vlees en misschien iets havermout erbij

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 08:45 ----------

zojuist in plaats van hardgelopen ma is gaan wandelen want de benen zaten van de dag van gisteren nog beetje vol

4,34km
40:22minuten
261kcal

10uur na de gym

vindt ik ook rob ga niet meer alles narekenen heb ik 2jaar gedaan ook niet veel verder mee gekomen wil het nu gewoon zelf aanvoelen als ik honger krijg eet ik iets meer maar wel clean ma wil wel iets meer gaan eten want 1400kcal is wel heel weining dus zal wel iets meer gaan eten wat fruit groente en vlees en misschien iets havermout erbij

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 08:45 ----------

zojuist in plaats van hardgelopen ma is gaan wandelen want de benen zaten van de dag van gisteren nog beetje vol

4,34km
40:22minuten
261kcal

10uur na de gym

Lopen met een rolator :D

1400? Damn, volgens mij ben ik zelfs nog niet zoooo laag gegaan :p

Fruit moet je wel mee opletten ... die suikers kunnen enkel worden verbrand, of door je
lever worden opgeslagen. En je levert vult gelijk 's morgen al met voeding. Dus wil je fruit,
's morgen eten ;)

• #1.152
oke nou neem nu ook appeltje bij me ontbeit ma kan die om 11uur nog een keer als tussendoortje?

• #1.154
dat weet jij misschien wel rob he ik zat te denken om me plakjes brood met kipfilet te vervangen voor havermoutpannekoek havermout met eieren erin verder niks is dat beter? of is dat lood om oud ijzer?

Tja, hoe natuurlijker hoe beter natuurlijk hé. Maar op zich is brood nu ook weer niet zo slecht.
Maar haver, rijst etc zijn idd betere keuzes als je het echt strikt wil doen allemaal.

• #1.156
kan dat ook nog als extratje achter de hand houden eerst is effe met die 4broodjes de dag door komen en als ik dan behoorlijk ben gezakt over gaan op havermout kan ik mezelf misschie nog weer een boost geven om ma zo te zegen

en als extra extra'tje kan je eventueel nog die haver + brood schrappen en enkel eiwitten eten dat moment ;)

• #1.158
ja precies moet natuurlijk niet meteen alles nu al weg hallen anders heb ik straks niks meer tanks rob

kan dat ook nog als extratje achter de hand houden eerst is effe met die 4broodjes de dag door komen en als ik dan behoorlijk ben gezakt over gaan op havermout kan ik mezelf misschie nog weer een boost geven om ma zo te zegen

Jij eet wel zwaar onder je onderhoud, kan me niet voorstellen dat je zo genoeg hebt voor de dag.
Heb er wel respect voor dat je zo laag wilt gaan qua percentage, maar dat is niet mijn ding.
Ik zou echt van mijn stokkie gaan met zo weinig kcal :)

• #1.160
Jij eet wel zwaar onder je onderhoud, kan me niet voorstellen dat je zo genoeg hebt voor de dag.
Heb er wel respect voor dat je zo laag wilt gaan qua percentage, maar dat is niet mijn ding.
Ik zou echt van mijn stokkie gaan met zo weinig kcal :)
nu wil het wel in de vakantie als ik aan het werk ben redt ik het hier ook niet mee werk in de bouw dus moet elke dag behoorlijk buffelen ja dan heb ik ook meer nodig als nu dus dat zal ook wel gaan gebeuren over 2weken

Terug
Naar boven