seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ga er aan werken tanks voor de tipsHmm...misschien even veel reps maken, en je vorm bekijken in de spiegel...ik noem maar wat.
Zou ook niet goed weten wat me onderhoudt is toen.is,uitgerekend en was het 2600kcal geloof ik

vindt ik ook rob ga niet meer alles narekenen heb ik 2jaar gedaan ook niet veel verder mee gekomen wil het nu gewoon zelf aanvoelen als ik honger krijg eet ik iets meer maar wel clean ma wil wel iets meer gaan eten want 1400kcal is wel heel weining dus zal wel iets meer gaan eten wat fruit groente en vlees en misschien iets havermout erbijmoet je ook niet zo op af gaan
Als je gewicht verliest, zit je onder onderhoud, kom je aan, erboven. Easy as that![]()
vindt ik ook rob ga niet meer alles narekenen heb ik 2jaar gedaan ook niet veel verder mee gekomen wil het nu gewoon zelf aanvoelen als ik honger krijg eet ik iets meer maar wel clean ma wil wel iets meer gaan eten want 1400kcal is wel heel weining dus zal wel iets meer gaan eten wat fruit groente en vlees en misschien iets havermout erbij
---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 08:45 ----------
zojuist in plaats van hardgelopen ma is gaan wandelen want de benen zaten van de dag van gisteren nog beetje vol
4,34km
40:22minuten
261kcal
10uur na de gym

oke nou neem nu ook appeltje bij me ontbeit ma kan die om 11uur nog een keer als tussendoortje?
Zelf zou ik kiezen voor haver oid. Blijf je langer verzadigd van 
kan dat ook nog als extratje achter de hand houden eerst is effe met die 4broodjes de dag door komen en als ik dan behoorlijk ben gezakt over gaan op havermout kan ik mezelf misschie nog weer een boost geven om ma zo te zegen

nu wil het wel in de vakantie als ik aan het werk ben redt ik het hier ook niet mee werk in de bouw dus moet elke dag behoorlijk buffelen ja dan heb ik ook meer nodig als nu dus dat zal ook wel gaan gebeuren over 2wekenJij eet wel zwaar onder je onderhoud, kan me niet voorstellen dat je zo genoeg hebt voor de dag.
Heb er wel respect voor dat je zo laag wilt gaan qua percentage, maar dat is niet mijn ding.
Ik zou echt van mijn stokkie gaan met zo weinig kcal![]()