AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
1411kcal? Is wel hééél erg weinig ofniet Hendrie?! :eek: Vooral met de cardio die je er ook nog bij doet! Niet bang om veel spier te verliezen?

En hoe kom je eigenlijk op zo weinig vetten? Ik kom er al dik overheen door noten te eten of vette vis.. Heb je misschien ergens je voedingsschema staan? Ben ik wel benieuwd naar! :)

Ik heb het BFFM E-book wel voor je als je wil? Ikzelf pas het carbcyclen nu zo ongeveer ook toe wat in dat boek besproken word.. Ga 3-4 dagen low carb (30% KH's) + 300-400kcal onder onderhoud eten en dan 1 dag 100-200kcal boven onderhoud + high carb (50% KH's).

mijn schema momenteel

2bakken kwark
2appels
150gram kip
60gram whey
2boterhamen
250gram groente
200gram rundvlees

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 08:39 ----------

vandaag wil ik is proberen alleen op eiwiten te leven een dagje

begonnen met 1whey shake 1groene thee cap en 1multivit

mijn huidge voedingsschema is dus wel erg weining

kcal:1,411
eiwit:184,2
kh:99
vetten:32

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 21:51 ----------

zal niet helemaal de bedoeling zijn wat denken jullie 6dagen laag gaan en 1junkdag of carbcycling?
1400kcals voor zo'n lange periode met een onderhoud van 2600 lijkt me iets teveel van het goede! Gooi er wat vetten bij in mijn optiek en desnoods wat eiwitten om ongeveer richting 2000-2200kcals te komen. Je doet namelijk ook nog best veel cardio.

Echter niet veranderen als het nu goed gaat zoals je doet, dit is meer een theoretisch..en 6 dagen <100g carbs lijkt me ook wat overdone! Zou dan zelf toch voor carbcycling gaan, waarbij je max 3 dagen low carb doet (<100g) en dan een dagje high (~200-300g carbs) / medium (~100-200g carbs) gevolgd door evt. weer 2 dagen low en dan evt. refeed of weer een medium/high..

Ben er ook geen ster in, maar denk dat 6 dagen low carb op 1400kcals je verbranding aardig gaan killen!

• #1.183
Tanks voor je hulp en uitleg marvin ga er wel is mee aan de vang denk ik ma vind altijd lastig om dan de juiste berekening te hebben voor die dagen en lijkt te mooi om waar te zijn toch 3/4dagen in de wdsk redelijk wat schoone carb eten en toch vet verbranden

Tanks voor je hulp en uitleg marvin ga er wel is mee aan de vang denk ik ma vind altijd lastig om dan de juiste berekening te hebben voor die dagen en lijkt te mooi om waar te zijn toch 3/4dagen in de wdsk redelijk wat schoone carb eten en toch vet verbranden

Zou wel moeten kunnen lijkt me? Sommige mensen cutten toch ook met een 40/40/30 verhouding zover ik weet? Als je maar een kcal tekort hebt toch?

• #1.188
dus 6dagen gewoon zo door gaan als nu en dan 1maaltijd mag een junkmaaltijd zijn of in iedergevaal kh erin

of eventueel na 5 dagen ... moet je een beetje zelf aanvoelen ...

Ik merk het steeds aan mijn toilet bezoeken. Geen drollen, geen verbranding :p

• #1.190
sie das makkelijk bij te houden:D ga me best doen en kijken hoever ik kom doel moet dit x is gehaalt worden!

Ik blijf het rigoreus vind om 5 dagen low carb te doen, maar het is het proberen waard! Hoe oog je momenteel Hendrie? Want ik ben volgens mij na 5 dagen al compleet leeg/depleted..

• #1.192
Ja ik weet niet goed hoe ik dat zekf goed kan zien oog al wel weer stuk minder plof als na de vakantie lijnen in me buik worden weer iets zichtbaarder

• #1.193
ga nu zo trainen voeding voor vandaag tot nu toe

08:30 whey shake

10:30 75gram kip

12:30 2hele eieren 3ei eiwiten halve komkomer

15:30 150 gram kip 2handjes ongezoute pinda's

16:00trainen

• #1.194
training:

optrekken wijdt

8xbw
7xbw
6xbw

cable row

10x65
10x70
10x70
8x70

DL

10x50
10x50
5x70
5x70ben ma gewoon minder reps gaan doen want daarna werd me techniek bagger

leg press

10x100
10x120
10x140
10x150 joehoe weer 10kilo erbij

leg extensions

8x20
8x25
8x30

DB curl

20x12
15x14
10x16
10x16 puuuuf burn!!!!

crunches

30x
20x
15x

3x plank:die voel ik nooit echt pijn doen ofzo misschien doe ik hem fout

opzich behoorlijk goeie workout met alleen op eiwiten en vet te leven

low carb is niet te doen zonder eetlust remmende shit...

heb vanochted gecheat kon het niet meer aan hahaha.

morgen weer strak aan het schemaatje houden.

hoelang ga je nog cutten?

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.196
low carb is niet te doen zonder eetlust remmende shit...

heb vanochted gecheat kon het niet meer aan hahaha.

morgen weer strak aan het schemaatje houden.

hoelang ga je nog cutten?

Haha ja je moet er wat voor over hebben low carb wil vaak nog wel ma zoals vandaag helemaal niks is killing ben.kapot nu zit effe wat pindas weg te werken

Ik ga nog wel tijdje door denk ik want denk niet dat ik volgende maand al.op 6%sta zou mooi zijn ma denk het niet ma tot zolang ga ik door daarna clean bouwen

succes met je low-carb bro, ben blij voor je als je op een mooi bf staat en zo verder kunt opbouwen. Nette training;)

fijn weekend

• #1.199
vanmorgen alweer vroeg de wekker gezet eerst gewogen dat was een behoorlijke tegen valler precies het zelfde als vorige week zaterdag terwel is soms nog lager in carb ben gegaan nog harder en meer heb getraint
was misschien toch verstandiger om een hogere dag ertussen te gooien of misschien wel 2 zondag en de woensdag ofzo precies in het midden denk dat ik dat deze week ma is ga proberen want dit is wel spijtig na het harde werken deze week .ma goed meteen ma weer gaan hardlopen dit keer met tussen sprintjes stuk of 10/12 van soms 100meter soms 50meter verschilde

4.25km
25:12minuten
326kcal

straks om 9uur mijn workout eruit knalluh dus nu effe eten

• #1.200
workout

bench press

10x70
10x70
10x70
9x70 hele vooruit gang pak hem bijna 4x10 dan verhogen we weer

incline DB press

10x16
10x18
10x20
9x20 dam ook weer op vooruit 20ers eindelijk weer vast gehad

incline fley's

10x12
10x14 lekker op vooruitgang

schoulder press

4x10x40 schouders nog niks geks mee doen!

side raise 4x8x8

omgekeerd triceps extensions

4x8x25

triceps extensions

4x10x30

2armen boven me hooft DB strekken

2x10x16

Terug
Naar boven