XXL Nutrition

cut logje

Echt respectable trainingen hoor Hendrie op zo weinig carbs:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
vandaag junkdag soort van refeed hoop dat ik zo me stofwisseling weer een boost kan geven morgen en dinsdag laag in kh en kcal en dan woensdag wat hoger en dan verhoog ik alleen met havermout

Vast wel lekker zo'' n junkdag :p

netjes dat je het op zo lage kcals volhoudt. ben zelf van 4000 naar 3200 gegaan en heb al regelmatig honger..dat ik iets sjaggo wordt

kracht gaat nog lekker?! ervaar ik zelf ook. soms gaat het iets moeilijker of met iestje meer "pijn" maar komen praktisch dezelfde gewichten uit. zelfs nog een max bench gedaan

op 12% nu of ben je daar al voorbij?

• #1.207
netjes dat je het op zo lage kcals volhoudt. ben zelf van 4000 naar 3200 gegaan en heb al regelmatig honger..dat ik iets sjaggo wordt

kracht gaat nog lekker?! ervaar ik zelf ook. soms gaat het iets moeilijker of met iestje meer "pijn" maar komen praktisch dezelfde gewichten uit. zelfs nog een max bench gedaan

op 12% nu of ben je daar al voorbij?

12% sta,ik nu niet op denk op 15misschien 14% lager zeker niet dus heb nog een lange weg te gaan

Hoelang ben je nu eigenlijk al bezig met cutten Hendrie? En op welk BF% ben je begonnen?

Nette training btw! :thumbup: Ik blijf je volgen! ;)

• #1.209
Hoelang ben je nu eigenlijk al bezig met cutten Hendrie? En op welk BF% ben je begonnen?

Nette training btw! :thumbup: Ik blijf je volgen! ;)
Ben al heel lang geleden begonnen op zon 20% bij 90kilo toen heel ang gecut tot 76kili bij 10% toen blessure gekregen 5maand niks gedaan bf weer opgelopen tot 16%en nu ben ik net weer,2weken bezig

• #1.210
ochtendcardio

4kilometer hardgelopen toen nog anderhalve kilometer sprintjes getrokken aan korte stukjes met rust pauzes

training in totaal 35minuten 5.50kilometer 422kcal

Respect Hendrie!

goed bezig!

ik heb al vaker gelezen, dat vooral wanneer je laag in de kcal/carbs gaat, je het beste cardio kunt doen met een lage constante intensiteit, hf 120-130, interval cardio is effectiever bij een dieet waarbij je toch wat hoger in de carbs en kcal blijft.

• #1.213
Tanks heren

• #1.214
trainig

lat pull down breed

4x10x60

vertical row

10x40
10x50
10x60
8x60

DL

3x10x50

leg press

12x100
10x120
5x160
5x160

leg extensions

3x8x25

DB curl

20x14
15x16
10x18
10x14

wat buikspierwerk

training ging niet volgens plan alles was bezet en was druk dus kon niet optrekken dus vandaar lat pulldown toen calble row bezet dus ma x een andere oefeningen was ook wel fijn ga na deze week ook verder met 3dagen die ik steeds ga inpassen in de week

was je DL voorheen niet zwaarder? - wat die db-curls betreft raad ik aan rep-ranges van 8-12 aan te houden

hoe ziet je trainingschema er nu uit?

• #1.216
was je DL voorheen niet zwaarder? - wat die db-curls betreft raad ik aan rep-ranges van 8-12 aan te houden

hoe ziet je trainingschema er nu uit?
Waarom 8-12reps koen?dl was voorheen sterker toen.pakte ik 100ma toen was alles sterker begin weer opnieuw en alles,rustig op techniek uitvoeren ben begonnen.om 3weken 2schema's te trainen volgende week neem.ik 4dagen rust en dan stap ik over op 3schema's nu is het dag1

Optrekken,cable row,DL,leg press,leg extension,db curl,set ups

Dag2

Bench press,incline db press,incline fly's,schoulder press,side raise,dippen,triceps extension,1arm triceps strekken

ah ok, maar ik zou me niet puur op die oefeningen focussen je kan ook varianten nemen daarop he;) waarom zou je 20reps willen nemen dan, ik neem zelf vanzelfsprekend 8 tot 12 reps bij db-curls simpelweg omdat ik een veelste snelle pomp krijg en omdat ik dit het efficientste vind net zoals bij de meeste oefeningen deze reps ranges aan te houden.
20x14kg als warm-up is imo toch vrij veel

• #1.218
ah ok, maar ik zou me niet puur op die oefeningen focussen je kan ook varianten nemen daarop he;) waarom zou je 20reps willen nemen dan, ik neem zelf vanzelfsprekend 8 tot 12 reps bij db-curls simpelweg omdat ik een veelste snelle pomp krijg en omdat ik dit het efficientste vind net zoals bij de meeste oefeningen deze reps ranges aan te houden.
20x14kg als warm-up is imo toch vrij veel

Oke duidelijk koen tanks voor de tip

• Like
Waarderingen: KEUN
Mooie training ;).....lekkere volume op DB curls.....die zul je wel vernemen lijkt mij..:)

goed bezig!

ik heb al vaker gelezen, dat vooral wanneer je laag in de kcal/carbs gaat, je het beste cardio kunt doen met een lage constante intensiteit, hf 120-130, interval cardio is effectiever bij een dieet waarbij je toch wat hoger in de carbs en kcal blijft.

dit +1

Maar, eens per week wel high intensity doen, zo voorkom je meer gewenning aan
de low intensity. Dus één keer per week balls to the wall running :p

Terug
Naar boven