Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
vanmorgen koudt op de weegschaal 83.4 das weer ruim een kilo kwijt en keek daarna effe in de spiegel maar er komen al behoorlijk wat veranderingen op me lichaam krijg hier en daar wat strepen te zien wat ik nog nooit eerder heb gezien vooral bij mijn taaie enzo word het allemaal stuk smaller nice!

vanmorgen koudt op de weegschaal 83.4 das weer ruim een kilo kwijt en keek daarna effe in de spiegel maar er komen al behoorlijk wat veranderingen op me lichaam krijg hier en daar wat strepen te zien wat ik nog nooit eerder heb gezien vooral bij mijn taaie enzo word het allemaal stuk smaller nice!

lekkere training hendrie, en je verliest nog steeds gewicht....goed toch!

uuh ja als dat betekend dat je ook vet verliest het lijkt wel zo:D

Super kerel!

Laatst bewerkt:
weet iemand een goeie huidplooi meter te koop? om mezelf echt precies te meten?

net terug van een borst training!
ging niet zo lekker!

bench press

10x70
3x110
6x100
8x80
8x80

incline fley's

10x20
8x22
8x22
7x22

chest press

10x65
8x75
8x75
6x75

peck deck

10x50
8x50
7x50
6x50 puuuuuf geen kracht meer man!

toen nog wat buikspier oefeningen en daarna nog 20 minuten op de crosstrainer
opzich niet echt lekker getraint maar goed! volgende x weer beter!

hoezo ging het niet lekker, 3x110kg is toch netjes, je bent ja aan het cutten he;)

dat klopt maar vorige week was 4x110

Bwah, toch zeker niet slecht kerel ! dat één repje kan ook gewoon aan een mindere dag liggen.

Super trouwens dat je al resultaat begint te zien in de spiegel :thumbs:

keep it up hendrie!

straks rug trainen zin in:D

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Bwah, toch zeker niet slecht kerel ! dat één repje kan ook gewoon aan een mindere dag liggen.

Super trouwens dat je al resultaat begint te zien in de spiegel :thumbs:

ja is wel leuk ja:D beetje progressie zien:D

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

tanks man!

rug getraint net!

chins ups wijde greep

8xbw
6xbw
4xbw
3xbw

BOR

10x50
5x80
8x70
7x70

pull down breede strang omgedraait dus niet knieen onder het bankje maar los

8x55
8x55
7x55
7x55

pull down small

7x60
7x60
7x60

zittend roeien

10x70
8x85
6x85
5x85

bumbell schrugs heel langzaam

20x20
20x20
17x20

30minuten op de loopband

opmerkingen:"veel oefeningen gedaan met voor mijn doen zware gewichten!

lekkere training hendrie....en gewichten zeggen niet zo veel. als jij maar lekker bezig bent geweest, en er goed uit ziet.....wat boeien gewichten dan:).

Wil zelf in de toekomst ook nog wel eens cutten (zomer miss). Hoeveel kg verlies je nu zo per maand en hoe snel zou dat eigenlijk moeten gaan?

ik ziit op zon5kilo in de maand vindt ik zelf teveel maar goed je denkt dat je heel wat massa hebt maar het blijkt toch veel vocht en vet te zijn dat merk ik wel

Je schrijft overigens heel vaak Bumbell:P
Een cardio tip overigens, tijdens je cardio iets van aminozuren binnen krijgen (EAS,PeptoPro of iets dergelijks)
En steppen is echt een aanrader, daar verbrandde ik overduidelijk de meeste kcals mee, vond het nog leuk ook XD

steppen bedoel je crosstrainer mee toch? Ik neem tijdensme krachttraining eas en voor me cardio peptopro dus dat zit wel goed

Terug
Naar boven