Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
beentje vanavond voor het eerst weer is een keer gesquat
voelde hem wel onder in me rug maar was wel oke

squat

10x30
6x50
6x50
6x50

leg extensions

10x35
8x35
8x35
7x35

leg curl

10x40
8x45
7x45
10x40

calf raise

10x60
10x60
10x60
10x50

wat buikspieren gedaan en toen nog 20minuten op de crosstrainer

heb vandaag me vitamine b gekregen van xxl maar waarneer nemen jullie die in? 1ttje per dag??

emm nee zoiets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk uit Hendrie als je de squat in je onderrug voelt! Slim die B complex, gewoon bij t ontbijt innemen

oke dan dankje daan! Neem ik er1tje met me ontbeit

• Like
Waarderingen: KEUN
zie karma ..

tanks koen trouwens zon step aparaat ken ik wel alleen hebben we die niet op de gym wel een crosstrainer

ik wil nu wel eens een keer update foto's Henrdrie!! hehe

zal is wat proberen ma ben benieuwd of het wil zaterdag wel effe testen

The ****, 1m84, 86kg en dan een 6x50kg squat? Erg raar imo, je lichaamstats zijn quasi gelijk met de mijne maar je krachtstats zijn nog niet de helft.. Of zit je met blessures?

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

qua legs dan toch, ik zie in het begin dat je easy 8x100 benched..

dat klopt mij benen lopen zwaar achter hoe ik ze ook train sterker of groeien doen ze niet denk dat het te maken heeft met dat ik veel hardloop en zulke dingen doe

hmm ach ja, roeien met de riemen die je hebt he;)
hoeveel is je max. squat dan, ik ging er namenlijk vanuit dat je een slechte dag had of zo, door je rug.

3x70 top

hebben ze hacksquat waar jij traind hendrie....pak die anders! lekker op bouwen en als je wat sterker wordt de squat erbij doen.

crosstrainer voor cardio is ook goed, ik pak hem ook wel is wat dieper....laat me iets naar beneden zakken, door de knietjes heen.

Laatst bewerkt:
hebben ze hacksquat waar jij traind hendrie....pak die anders! lekker op bouwen en als je wat sterker wordt de squat erbij doen.

crosstrainer voor cardio is ook goed, ik pak hem ook wel is wat dieper....laat me iets naar beneden zakken, door de knietjes heen.
helaas niet daan wel een leg press misschien die maar is een tijdje gaan doen

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

net lekker schouders training gehad

MP

9x40
7x40
6x40
5x40

upright row small

10x40
10x40
8x40
8x40

1arm arnold press

10x20
8x20
7x20
7x20

side raise

8x14
8x14
8x12
8x12

schrugs in pek dek

10x80
10x90
8x100
8x100

toen nog 20minuten op de crosstrainer puuf eigelijk geen zin maar toch maar gedaan:D

effe snel genomen rug pic! krijg het niet echt lekker op de foto

forum.jpg - 18399

• Like
Waarderingen: Ymir
He Hendrie een eigen log, die had ik nog nooit gezien. Gelijk een abbo! Leuke foto btw best slank zat zo voor de winter toch?

nog 1 geprobeerd

forum2.jpg - 18400

Flinke staalkabels op je rug! goeie arm ook, wel wat acné op je borst merk ik op..

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Misschien dat na verloop van je cut je acné ook vermindert als je de zuivel laat staan.

Terug
Naar boven