hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ja kan ook nog door de puberteit komen nog en bulk voorheen, of door bepaalde voeding.acne is wel klote ja vooral op me borst ja en ook wel wat op me rug hoor tanks voor de tips
trouwens leuk dat je mee leestVoor mij ook helemaal nieuw dit log, goed bezig kerel.
Wel ff van die puistjes af hey!![]()

ah daar wil ik nog niet aan beginnen gebruik nu ook vitamine b en wil misschien vant weekend biergispillen hallen kijken of dat wat helpt allemaal!Onderrug oogt sterk, die heb ik zo niet
Voor acne kun je roaccutane proberen, dit heeft mij er ook (voorlopig) vanaf geholpen.
zo snel mogelijk aan de roa, ik ben zelf erg tevreden erover.
ja precies maar kook jij dan ook een hele grote pan in het weekdn en doe je het dan in bakje verdellen? hoeveel rijst met kip moet ik nemen dan om die maaltijd van 4broodjes te vergelijken?en dan laat ik die 200gram kip gewoon want dat gooie ik dan mooi door de rijst heen!

en hoeveel rijst erbij dan?50gram?gewoon zorgen dat je tussen de 40/50 gr eiwit zit
kip die reeds bereid is ....ongeveer 25 gr eiwit per 100 gr, dus neem je gewoon 200 gr. dus met je kip, rijst en eventuele groenten heb je eiwitjes genoeg.
jaar daar heb ik ook veel van gelezen over de bijwerkingen dus denk dat ik eerst voor biergist en vitamine b ga kijken wat dat brengt