MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
acne is wel klote ja vooral op me borst ja en ook wel wat op me rug hoor tanks voor de tips

acne is wel klote ja vooral op me borst ja en ook wel wat op me rug hoor tanks voor de tips
Maar ja kan ook nog door de puberteit komen nog en bulk voorheen, of door bepaalde voeding.
Zou dan eerst je melk inname verminderen en naderhand je kwark ook verminderen.
(ik zelf nam hellemaal geen zuivel)

Hoe lang train je Hendrie?

2jaar goed trainen en redelijk eten laaste jaar wel goed gegeten en kwa zuivel neem ik1bakje kwark verder helemaal niks geen zuivel

Voor mij ook helemaal nieuw dit log, goed bezig kerel.
Wel ff van die puistjes af hey!:D;)

ja k*t joh die puisten kom er maar niet vanaf!

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Voor mij ook helemaal nieuw dit log, goed bezig kerel.
Wel ff van die puistjes af hey!:D;)
trouwens leuk dat je mee leest:D

Onderrug oogt sterk, die heb ik zo niet :eek:

Voor acne kun je roaccutane proberen, dit heeft mij er ook (voorlopig) vanaf geholpen.

Onderrug oogt sterk, die heb ik zo niet :eek:

Voor acne kun je roaccutane proberen, dit heeft mij er ook (voorlopig) vanaf geholpen.
ah daar wil ik nog niet aan beginnen gebruik nu ook vitamine b en wil misschien vant weekend biergispillen hallen kijken of dat wat helpt allemaal!

Biergist kan ook werken dat zei mijn dokter, ook al is het niet wetenschappelijk bewezen (denk dus dat het wel een beetje helpt), maar als het ernstig is en je erg veel last hebt dan zou ik toch zo snel mogelijk aan de roa, ik ben zelf erg tevreden erover.

Laatst bewerkt:
jaar daar heb ik ook veel van gelezen over de bijwerkingen dus denk dat ik eerst voor biergist en vitamine b ga kijken wat dat brengt

vandaag armen dagje vanavond biceps triceps en nog wag cardio zit er over te denken om die broodmaaltijden te vervangen voor rijst met kip of koolvis omdat ik toch vaak lees dat dat een stuk beter gaat dan dat ik brood eet alleen nu vraag ik me af als je dus in het weekend zeg ma 700gram rijst kookt dat je elke dag100gram hebt in bakjes dat doe je in de koelkast maar als ik dan dat bakje pak voor die dag zijn heg dan niet allemaal klonten aan mekaar geworden?want kan het niet warm maken op me werk hier iemand tips of ervaringen hoe jullie dat doen?

Wist ook niet van deze log... Maar ziet er goed uit kerel!

100gr rijst voor de heledag of hoe bedoel je, of gewoon voor 1 meal..
je zult het dan toch koud moeten eten, ik zou zeggen maak er een lekker saucje bij zonder zout erin zodat het koud ook te doen valt.

Ik eet t altijd koud met ananas (niet op siroop!), Brood idd er uit halen Hendrie ivm zout..

ja precies maar kook jij dan ook een hele grote pan in het weekdn en doe je het dan in bakje verdellen? hoeveel rijst met kip moet ik nemen dan om die maaltijd van 4broodjes te vergelijken?en dan laat ik die 200gram kip gewoon want dat gooie ik dan mooi door de rijst heen!

ja precies maar kook jij dan ook een hele grote pan in het weekdn en doe je het dan in bakje verdellen? hoeveel rijst met kip moet ik nemen dan om die maaltijd van 4broodjes te vergelijken?en dan laat ik die 200gram kip gewoon want dat gooie ik dan mooi door de rijst heen!

gewoon zorgen dat je tussen de 40/50 gr eiwit zit;)

kip die reeds bereid is ....ongeveer 25 gr eiwit per 100 gr, dus neem je gewoon 200 gr. dus met je kip, rijst en eventuele groenten heb je eiwitjes genoeg.

Laatst bewerkt:
gewoon zorgen dat je tussen de 40/50 gr eiwit zit;)

kip die reeds bereid is ....ongeveer 25 gr eiwit per 100 gr, dus neem je gewoon 200 gr. dus met je kip, rijst en eventuele groenten heb je eiwitjes genoeg.
en hoeveel rijst erbij dan?50gram?

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

net lekker pomp training gehad!

armen

barbell curl

10x30
10x30
10x30
10x30

bumbell curl zittend op schuine bank

8x14
8x14
8x14
8x14

toen supersetje gedaan met hammer curl en 1arm triceps strekken

hammer curl met

4x10x16

triceps strekken

4x10x12

toen supersetje met nog een x barbell curl allen nu smal en met triceps extension

barbell curl 4x10x25
triceps extension 4x10x35

triceps pressmachine

10x75
8x85
8x85
7x85

toen nog 35minuten cardio!

nu lekker weekend 2dagen rust!

lekkere training hendrie, fijn weekend - ik zal iig geen rust hebben in het weekendXD
heb namenlijk nu al 2 dagen rust genomen door luiheid en hondenweer.

lekkere training hendrie, rijst opvullen tot jij denkt hoeveel calorieen je nodig hebt....ff uitrekenen.

---------- Toegevoegd om 02:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

jaar daar heb ik ook veel van gelezen over de bijwerkingen dus denk dat ik eerst voor biergist en vitamine b ga kijken wat dat brengt

kijk ff in rob s zijn log...voor acne, dacht dat ie b5 gebruikt...maar kan het mis hebben.

Terug
Naar boven