hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Jij mag hem ook beantwoorden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tanks koenzoals ik al zei, kracht in borst lijkt goed voorruit te gaan, de rest ook![]()
Oké dus er moet nog heel iets,kh af en dan vervangen door eiwitten

voeding effe uitgerekend van me schematje voor me lage dag
kcal:1660
eiwit:163,7
kh:107,8
vetten:32,9
Is 1660 kcal niet wat weinig?? En waarom ook niet wat meer vetten?? Ik zit rond de 70-80gr vetten en 200 eiwitten per dag..
Precies, ik die dan 5 lager 2 hoge moet goed komen ma is 100gram havermout en 4eieren genoeg om een dag te verhogen of nog meer nemen?en een zero dag is,dat dan (kh? Noem je dat een zero dag?
Pasta ofzo
Maar dat is ieder voor zichzelf 
Heb gehoord dat met carbcycling niet teveel vet moet eten ma zou er altijd handje noten bij kunnen eten
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat veel goede vetten juist goed is voor je metabolisme en anabole staat als ik het goed heb..

Klopt, maar als je bv 4 caps visolie per dag neemt, zit je al vrij goed![]()
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat veel goede vetten juist goed is voor je metabolisme en anabole staat als ik het goed heb..
Wat ben je nu precies van plan om aan te houden? Wat is je onderhoud? Hoeveel kcal en kh's op welke dagen etc??[/QUO]
Ik hou dit schema aan en misschien nog wat whey erbij gooien en wat pinda's ofzo onderhoudt is denk ik 2500kcal las dat weet ik niet goed dus gewoon op gevoel dus zie wel wat er gebeurd en de woensdag en zondag gooi ik er wat bij op
Ok ben benieuwd Hendrie! Mijn onderhoud is ongeveer zo'n 2400kcal bij: 1m73, 70kg, 15%.
Hoeveel dagen eet je nu die 1660kcal? En om de hoeveel dagen ga je refeeden met hoeveel kcal? En hoe doe je het met de E/K/V verhoudingen?
Oké mijn onderhoudt zal wel iets hoger liggen want ben bouwvaker dus wel swaar werk ma ga 5dagen laag zitten 1iets hoger en 1hoog+iets junk en de e/k/v blijft zoals ik had uitgerekend