AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
training

peck deck

10x40
10x45
10x50

bench press

10x70
6x90
5x80
7x70
10x50

incline DB press

10x20
8x20
7x20

dippen tussen 2bankjes

10xbw
8xbw
9xbw
10xbw

barbell curl

15x25
12x30
12x30
12x30

met stangetje incline liggend triceps drukken

8x25
8x30
6x30
6x30

hammercurl

3x10x14

zoals ik al zei, kracht in borst lijkt goed voorruit te gaan, de rest ook;)

• #1.265
voeding effe uitgerekend van me schematje voor me lage dag

kcal:1660
eiwit:163,7
kh:107,8
vetten:32,9

Als je een lage dag hebt, zou ik toch nog steeds proberen om onder de 100gr carbs te blijven.

• #1.267
Oké dus er moet nog heel iets,kh af en dan vervangen door eiwitten

Oké dus er moet nog heel iets,kh af en dan vervangen door eiwitten

Yep, en eigenlijk heb je die zero dagen niet nodig hoor. Moet je een beetje kijken
of je lichaam het aankan :)

Opgepast met de dag na hoge dagen. Dat zijn vele toiletbezoeken dan :p

• #1.269
2 hoge dagen well genoeg dan?

• #1.272
Precies, ik die dan 5 lager 2 hoge moet goed komen ma is 100gram havermout en 4eieren genoeg om een dag te verhogen of nog meer nemen?en een zero dag is,dat dan (kh? Noem je dat een zero dag?

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 09:33 ----------

Is 1660 kcal niet wat weinig?? En waarom ook niet wat meer vetten?? Ik zit rond de 70-80gr vetten en 200 eiwitten per dag..

Heb gehoord dat met carbcycling niet teveel vet moet eten ma zou er altijd handje noten bij kunnen eten

Precies, ik die dan 5 lager 2 hoge moet goed komen ma is 100gram havermout en 4eieren genoeg om een dag te verhogen of nog meer nemen?en een zero dag is,dat dan (kh? Noem je dat een zero dag?

Een zero dag is nul komma niks kh :)

Tja, 100gr havermout is dan wel goed, maar als je dan toch kh gaat eten, zou
ik iets lekkers nemen :) Pasta ofzo :) Maar dat is ieder voor zichzelf :)

Heb gehoord dat met carbcycling niet teveel vet moet eten ma zou er altijd handje noten bij kunnen eten

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat veel goede vetten juist goed is voor je metabolisme en anabole staat als ik het goed heb..

Wat ben je nu precies van plan om aan te houden? Wat is je onderhoud? Hoeveel kcal en kh's op welke dagen etc??

Klopt, maar als je bv 4 caps visolie per dag neemt, zit je al vrij goed ;)

Hmm zo weinig maar? Dat is 8gr vetten ofzo?

Ik vind het echt lastig om onder de 60gr vetten te komen.. Maar komt voornamelijk ook door de pindakaas, noten en vette vis enzo..

Misschien ook maar eens mijn vetten verlagen dan..

• #1.277
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat veel goede vetten juist goed is voor je metabolisme en anabole staat als ik het goed heb..

Wat ben je nu precies van plan om aan te houden? Wat is je onderhoud? Hoeveel kcal en kh's op welke dagen etc??[/QUO]

Ik hou dit schema aan en misschien nog wat whey erbij gooien en wat pinda's ofzo onderhoudt is denk ik 2500kcal las dat weet ik niet goed dus gewoon op gevoel dus zie wel wat er gebeurd en de woensdag en zondag gooi ik er wat bij op

Ok ben benieuwd Hendrie! Mijn onderhoud is ongeveer zo'n 2400kcal bij: 1m73, 70kg, 15%.

Hoeveel dagen eet je nu die 1660kcal? En om de hoeveel dagen ga je refeeden met hoeveel kcal? En hoe doe je het met de E/K/V verhoudingen?

• #1.279
Ok ben benieuwd Hendrie! Mijn onderhoud is ongeveer zo'n 2400kcal bij: 1m73, 70kg, 15%.

Hoeveel dagen eet je nu die 1660kcal? En om de hoeveel dagen ga je refeeden met hoeveel kcal? En hoe doe je het met de E/K/V verhoudingen?

Oké mijn onderhoudt zal wel iets hoger liggen want ben bouwvaker dus wel swaar werk ma ga 5dagen laag zitten 1iets hoger en 1hoog+iets junk en de e/k/v blijft zoals ik had uitgerekend

Oké mijn onderhoudt zal wel iets hoger liggen want ben bouwvaker dus wel swaar werk ma ga 5dagen laag zitten 1iets hoger en 1hoog+iets junk en de e/k/v blijft zoals ik had uitgerekend

Denk dat je dan ongeveer wel op zon 3000kcal uitkomt.. Maar ben benieuwd hoe je er op gaat.. Ik blijf je volgen! :)

Terug
Naar boven