- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
training
leg extensions
12x25
12x25
10x20
Sqaut
10x30
8x40
10x30
10x30
leg curl
3x12x30
standing calf raise
4x10x50
crunces
4x20
leg lift
4x10
nou benen training tjaaa belaberde gewichten natuurlijk wahahaha sqaut op 30kilo en ik kwam al bijna niet omhoog heb een jaar lang niet meer gesqaut bijna en was er al nooit goed in dus dat gaat zwaar worden om dat op te krikken verder ja ook geen bizare gewichten ofzo benen zijn gewoon niet sterk omdat ik ze altijd verwaarloos ma heb nu wel redelijk motivatie voor de benen na dat ik een stukje heb gelezen dat ze erg goed zijn voor de afterburn omdat ze zoveel engerie vreten dus we aan nu knalluh met die beentjes!
vandaag dus me hoge dag gehad normale voeding+100gram havermout 3ei-eiwiten 1heel ei en vanavond inplaats van aardappelen met groente en vlees - nasie met pangafilet

Mooie training kerel, lekker weer opbouwen die squats![]()
Doet me nu al pijn dus, dat zal morgen leuk worden op de bouw

Hahaha, mooie dagen als je je kont moet mikken en dan laten vallen op toilet
Mooie training weer trouwens
En ik merk dat ik er vandaag ook nog, last van heb dus, word fijn :-)

Denk dat je dat wel een paar daagjes blijft houden. Ik had vorige week maandag ook benen getraind en had er vrijdag nog steeds last van!!![]()
Ja wou eigelijk die training morgen nog een keer pakken ma dat wordt hem niet

ah precies hijs voor mij zwaar zat nu doet me goed pijnToch wel lekker hoor die squat op 50 kilo.
Gewoon beetje bij beetje opbouwen, zo doe ik het ook, dan komen die zware gewichten vanzelf wel...tenminste zo zie ik het