hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Denk dat je dan ongeveer wel op zon 3000kcal uitkomt.. Maar ben benieuwd hoe je er op gaat.. Ik blijf je volgen!![]()
Ik ook we zullen zien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je dan ongeveer wel op zon 3000kcal uitkomt.. Maar ben benieuwd hoe je er op gaat.. Ik blijf je volgen!![]()
Oké mijn onderhoudt zal wel iets hoger liggen want ben bouwvaker dus wel swaar werk ma ga 5dagen laag zitten 1iets hoger en 1hoog+iets junk en de e/k/v blijft zoals ik had uitgerekend
Als bouwvakker moet je wel goed eten wil je dag een beetje volhouden, ik spreek uit ervaring.

bouwvakkers moeten helemaal niet goed eten, die drinken immers heel de dag bier![]()

Ha ha dat hebben we een keer gedaan en uitgerekend kwam de baas op de bouw![]()

Hahaha, ik heb wel eens vakantiewerk gedaan in de bouw. Gipsplaaten plaatsen
enzo. Daar dronk de baas gewoon de biertjes mee![]()

werk jij nu ook in de bouw?Het zware werk
Zat toen eens 3 maand bij de deur, kreeg een echte bierbalg, toen ik weer aan de slag kon, verdween die balg als sneeuw voor de zon![]()
training
lat pull down breed op borst
10x45
10x55
10x55
10x55
9x55
cable row breede stang
3x12x50
lat pulldown small handen na me toe
3x10x50
DL
3x8x50
schoulderpress
10x40
10x40
10x50
10x50
side raise
10x8
10x8
8x10
rear deltiod machine
3x8x25
training geprobeerd weining rust te nemen tussen de setjes dus was snelle training 40minuten klaar! daarna nog een half uur cardio gedaan
---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 19:42 ----------
werk jij nu ook in de bouw?
Mooie training Hendrie!En knap dat je het volhoud! Ik denk dat ik op 1600 kcal's per dag de helft nog niet eens haal van mijn dag! En al helemaal niet op de bouw!
Heb je overigens wel het idee dat het werkt? En hoe zit je het met je spiermassa (oog je nog vol of helemaal leeg)?
Zouden bcaa's een goeie toevoeging zijn voor mijn dieet?
Ja..dit is altijd een goede toevoeging! Echter vind ik persoonlijk BCAA's wel redelijk prijzig..Zouden bcaa's een goeie toevoeging zijn voor mijn dieet?