Fitness Seller

cut logje

Wat is dat voor een busje wat links bovenop staat.

Is dat speciaal ofzo..?

Ja 0kcal dus perfect voor de cut

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.327
Kan jezelf kiezen wat je wil kleine pot grote pot of emmer ik neen emmer zodat ik niey zo snel weer hoef te hallen

• #1.329
Bij me vriendin thuis eten ze,altijd patat zaterdagavond ik heb het volgens mij goed opgelost 2gehaktballen genomen net een pot doppertjes en kwart stukje van een bamischijf die me vriendin niet meer op kon want morgen is voor mij pas junkdag

• #1.330
foto van 3weken geleden ben op dit moment wel wat droger geworden dus is niet super recent ma goed laten we zegen een begin pic

forum2.jpg

Vet daar was ongeveer 15/16%? en nu?

Wat is je algemene doel op dit moment dan..?

• #1.334
Wat is je algemene doel op dit moment dan..?

Ik heb 1doel en dat is zo laag mogelijk in bf te komen te staan en vanaf dan nooit meer boven de,10% te komen dus geen ombenullige bulk meer ma daarna heel rustig clean bulken ma eerst wil ik gewoon echt richting die 6% het moet me gewoon een keer lukken

• #1.335
Iemand een idee waarneer ik het beste cafeine taps kan nemen?

• #1.336
training

peck deck

3x10x50

incline DB fly's

10x12
10x16
10x16
8x18
8x20

bench press

3x10x70

dippen

12x
10x
8x
10x

BB curl

4x12x30

french press

12x18
10x22
8x24
7x26

hammercurl

3x8x16

20minuten HITT op de loopband

probeer nu wat minder press werk te doen voor borst omdat ik me t**ten wel dik vindt ma niet mooi breed ofzo en had gelezen dat me met fly's iets meer vorm aan je borst kan geven dus we gaan gewoon proberen

Mooie training neergezet man ;)
Ik had ook grote borste maar geen mooi, nu heb ik echt mooie grote borsten :) wat bij mij geholpen heeft is altijd beginnen met schuindrukken/fly's en dan pas bijv bankdrukken etc

Mooie Bench Press kerel ;)
Gaat alles nog goed met de schouder....geen last van tijdens het banken?

• #1.339
Mooie training neergezet man ;)
Ik had ook grote borste maar geen mooi, nu heb ik echt mooie grote borsten :) wat bij mij geholpen heeft is altijd beginnen met schuindrukken/fly's en dan pas bijv bankdrukken etc
oke dan dankjewel voor de tip man dus beetje zoals ik deze training heb aangepakt voelde ook erg goed net dus hou dit wel effe aan en kijken wat het doet.

Mooie Bench Press kerel ;)
Gaat alles nog goed met de schouder....geen last van tijdens het banken?
dankjewel seppe ja schouder gaat nog steeds goed ben ik erg blij mee hopen dat zo blijft!

Idd ;) gewoon eerst oefeningen voor bovenkant borst doen. Trekt snel bij :)

Terug
Naar boven