hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
ben benieuwd ga me best doen he!Iddgewoon eerst oefeningen voor bovenkant borst doen. Trekt snel bij
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd ga me best doen he!Iddgewoon eerst oefeningen voor bovenkant borst doen. Trekt snel bij
![]()
Niet te laat hemisschien val je dan moeilijk in slaap. Caffeine inc met groene thee extract = fatkiller.
Mijn moeder is nu ook bezig inc met goed dieet + voeding en gaat echt supermet jou motivatie komt het wel goed
![]()
had al niet zoveel dus daar maak ik me niet druk om
uh nee omdat ik het gewoon nooit redt ik redt het elke keer niet om echt mooi droog te staat in de zomer,en ik voel me niet lekker nu in me lijf vindt niks die vet rilletje wil gewoon echt mega hardt en strak zijn!Heb je niet zoets van ik buffel de herfst en de winter ff lekker door en ga dan lekker cutten in het voorjaar?
uh nee omdat ik het gewoon nooit redt ik redt het elke keer niet om echt mooi droog te staat in de zomer,en ik voel me niet lekker nu in me lijf vindt niks die vet rilletje wil gewoon echt mega hardt en strak zijn!
..blijf je volgen 
. Ik zal hier waarschijnlijk af en toe komen kijken bro. 
Vreselijk sterke shoulder press gozer. Toch grappig dat ondanks je schouder juist deze press zo sterk hebt.
Ik herken je motivatie om af te vallen wel. Mij is het ook niet gelukt om voor de zomer droog genoeg komen te staan naar mijn idee dus ik ga nog lekker ff door. Ik zal hier waarschijnlijk af en toe komen kijken bro.
![]()