AndroidHealthClinic

cut logje

Mooie training! Cafeine caps zou ik persoonlijk sóchtend of ongeveer 30-60 minuten pre-workout nemen of beide ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
heb ze vandaag bij ontbeit genomen en iets voor me training ja dus net zoals je zegt

Niet te laat he :p misschien val je dan moeilijk in slaap. Caffeine inc met groene thee extract = fatkiller.

Mijn moeder is nu ook bezig inc met goed dieet + voeding en gaat echt super ;) met jou motivatie komt het wel goed :)

• #1.345
Niet te laat he :p misschien val je dan moeilijk in slaap. Caffeine inc met groene thee extract = fatkiller.

Mijn moeder is nu ook bezig inc met goed dieet + voeding en gaat echt super ;) met jou motivatie komt het wel goed :)

Tanks man groene thee tablet neem.ik smorgens een voor trainen en dan dus ook vanaf nu cafeine erbij dus,knalluh

Nog steeds aan het cutten Hendrie??!

• #1.347
Nog steeds aan het cutten Hendrie??!

ben weer opnieuw begonnen 5maanden niet kunnen trainen arm uit de kom gehad vakantie gehad dus,de nodige kilos erbij gekregen was goed opweg ma toen gebeurde dat met me schouder,ma mijn doel bleef/blijft,staan die 6%hallen dus,we gaan gewoon weer verder

houd je nog wel enige spiermassa over dan?

• #1.349
Heb je niet zoets van ik buffel de herfst en de winter ff lekker door en ga dan lekker cutten in het voorjaar?

• #1.351
Heb je niet zoets van ik buffel de herfst en de winter ff lekker door en ga dan lekker cutten in het voorjaar?
uh nee omdat ik het gewoon nooit redt ik redt het elke keer niet om echt mooi droog te staat in de zomer,en ik voel me niet lekker nu in me lijf vindt niks die vet rilletje wil gewoon echt mega hardt en strak zijn!

Je weegt nu 83 kg toch? Dan hou je zeker wel wat over hoor. En doen wat jij het prettigst vinden. :)

• #1.353
weegde zaterdag 80.5

uh nee omdat ik het gewoon nooit redt ik redt het elke keer niet om echt mooi droog te staat in de zomer,en ik voel me niet lekker nu in me lijf vindt niks die vet rilletje wil gewoon echt mega hardt en strak zijn!

Mooi doel ;)..blijf je volgen :)

• #1.356
training

optrekken

6xbw
5xbw
5xbw

lat pull down breed

3x10x50

cable row breede stang

3x10x50

BOR

3x8x50

schoulder press

10x50
10x55
10x60

side raise

10x12
10x14
10x12

schrugs

10x22
10x24
10x24

training verliep na verwachting redelijk goed vandaag erg slecht dag gehad merk echt dat ik weining kh neem want was heel de dag lui sloom moe suf duizelig en ook tijden me training had gedacht dat niks zou worden ma viel me mee zelfs op de schouders nog wat extra gewicht gepakt met de side raise en schoulder press
morgen gelukke een dag die iets hoger is moet ik wel want moet dan benen trainen

voeding vandaag:

bak kwark
1appel

2boterhamen
75gram kip
halve komkomer

2boterhamen
75gram kip
halve komkomer

halve bak kwark

pot sperzibonen
4ei-eiwiten
1heel ei

handje ongezoute pinda's

halve bak kwark.

• #1.357
net weer effe in de keuken gestaan havermout pannekoek voor morgen gemaakt
100gram havermout 4ei-eiwiten 1heel ei

Vreselijk sterke shoulder press gozer. Toch grappig dat ondanks je schouder juist deze press zo sterk hebt.

Ik herken je motivatie om af te vallen wel. Mij is het ook niet gelukt om voor de zomer droog genoeg komen te staan naar mijn idee dus ik ga nog lekker ff door :D. Ik zal hier waarschijnlijk af en toe komen kijken bro. ;)

• #1.359
Vreselijk sterke shoulder press gozer. Toch grappig dat ondanks je schouder juist deze press zo sterk hebt.

Ik herken je motivatie om af te vallen wel. Mij is het ook niet gelukt om voor de zomer droog genoeg komen te staan naar mijn idee dus ik ga nog lekker ff door :D. Ik zal hier waarschijnlijk af en toe komen kijken bro. ;)

He leuk man welkom en ja we blijven door cutten heb jij ook een.log?ben wel benieuwd hoe jij cut

• #1.360
training

leg extensions

10x20
8x30
8x35
6x35

sqaut tot bijna kont op de grond

3x10x30

leg curl

10x35
8x40
8x40

standing calf raise

10x60
10x60
10x70

buik wat oefeninge gepakt

10minuten hitt op de loopband

toen na huis eten na het eten effe wat boodschapen gedaan en toen nog 25minuten gaan hardlopen buiten

voeding vandaag hoge dag

bak kwark
1appel

2boterhamen
75kip
50gram havermout
2ei-eiwiten
halve komkomer

2boterhamen
75kip
50gram havermout
2ei-eiwiten