Fitness Seller

cut logje

Je gaat lekker door gozer! Top dat jer je voeding ook post! Is mooi om over een tijdje nog eens te evalueren..

Bedoel je om te kijken of er wat veranderd moet worden ?
Als ik persoonlijk nu terug kijk naar het begin van mijn log zie ik toch ander soort voeding als nu! Dus het is een lerend proces waarin je steeds wat tandjes kunt bijstellen! Bij mezelf kan ik ook altijd goed zien of de touwtjes gespannen zijn (strict clean bulk) of wat losser (zoals nu;))..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
Als ik persoonlijk nu terug kijk naar het begin van mijn log zie ik toch ander soort voeding als nu! Dus het is een lerend proces waarin je steeds wat tandjes kunt bijstellen! Bij mezelf kan ik ook altijd goed zien of de touwtjes gespannen zijn (strict clean bulk) of wat losser (zoals nu;))..
losser?? hoezo losser?:D doosje negerzoenen:D

• #1.365
voeding van vandaag

1appel
bak kwark

2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer

grote kabeljauw gebakken
75gram kipfilet
halve komkomer

halve bak kwark

training na trainen 40gram whey

2tilapiafilet
1pot doperten

handje ongezoute pinda's

halve bak kwark

training van zonet

peck deck

2x10x50
9x50

incline DB fly's

10x14
10x18
8x22
5x24 pr
8x16

bench press

10x70 zonder rust meteen door
10x50 1slokje drinken en weer door
8x50

dippen

12xbw
10xbw
10xbw
10xbw

BB curl

12x30
12x30
10x35
10x35

french press

10x22
8x26
8x26

zittend hammercurl

10x14
8x16
8x16

hier pic van na de training toen ik thuis was nu lekker eten koken

IMG_2604.jpg

IMG_2606.jpg

• #1.366
gewicht vanmorgen 77,7 dus er is weer wat af

op hoeveel kcal zit je nu met je eetschema...zit je al zo ver in de cut dat je later op de dag amper nog koolhydraten eet? zou die tilapia namelijk gewoon lekker met bordje rijst eten

groeten

• #1.368
1700kcal ofzo

knap..zit nu op 2900..ga dood van de honger. straks even BF meten. ik volg je

Lekker getraind man ;)....voel je je niet uhm..moe of wat zwakker nu je zo laag zit in de kcal?
Aangezien je ook op de bouw werkt.

lekker die bp zonder pauze. Ik eet soms btw meer in een uur als dat jij op een hele dag eet. Geen last van duizeligheid? Maar je gaat goed.:)

• #1.373
Dan zit je nu wel op het randje, doe je ook aan een refeeddag één keer in de week ?
Heb zelf ook een paar weken zo laag gezeten (puur afvallen met cardio) maar dat gaat op een gegeven moment ook mentaal aan je vreten, dus ff een waarschuwing van mijn kant (goed bedoelt b.t.w.)

• #1.375
Dan zit je nu wel op het randje, doe je ook aan een refeeddag één keer in de week ?
Heb zelf ook een paar weken zo laag gezeten (puur afvallen met cardio) maar dat gaat op een gegeven moment ook mentaal aan je vreten, dus ff een waarschuwing van mijn kant (goed bedoelt b.t.w.)

Tanks snapje en.merk het ook wel is ja ma ik verhoog heel iets op woensdag en zondag is junkdag

• #1.376
voeding vandaag

bak kwark
1appel

2boterhamen
75gram kipfilet

75gram kipfilet
halve komkomer

halve bak kwark
halve komkomer

600gram sparibs
1klein schaaltje opgebakken aardappel

paar handje ongezoute pinda's

halve bak kwark

vandaag geen krachttraining ma wel 1uur cardio

Ik heb niet je log goed bekeken. Maar waarom zit je ZZooooo laag in je khal?

• #1.378
Ik denk persoonlijk dat je te laag zit. Zeker vóór een vent. Ik zou bijv. op 2400 gaan zitten. Je bent 1.85 lang. Ik denk dat je dan nog steeds aan het cutten bent. En zeker weten dat je je beter gaat voelen.nu kan het ook zijn dat je spiermassa niet groeit omdat je te laag in je cut zit.
Maarrre ik weet het zeker niet beter, het is er. Gevoelskwestie:-( :-)

• #1.380
Ik denk persoonlijk dat je te laag zit. Zeker vóór een vent. Ik zou bijv. op 2400 gaan zitten. Je bent 1.85 lang. Ik denk dat je dan nog steeds aan het cutten bent. En zeker weten dat je je beter gaat voelen.nu kan het ook zijn dat je spiermassa niet groeit omdat je te laag in je cut zit.
Maarrre ik weet het zeker niet beter, het is er. Gevoelskwestie:-( :-)

Klopt ik voel me hier opzich wel happy bij ma ook weer niet omdat ik vaak suf,duizelig,en vermoeit ben ik vindt gewoon zo onmogelijk klinken vaak he meer gaan eten om dan betee te cutten?snap je dat gevoel?

Terug
Naar boven