Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ma dat gaat wel goed tot nu toe zit bom vol motivatie dus gaat top! ma ik ga wel stoppen met die zondag als ik de laaste %tjes kwijt wil rakenik heb niet echt een tijd ofzo ik wil gewoon mega hard worden en strak en droog en ja natuurlijk zo snel mogelijk ma goed maandje langer is geen punt! als ma mooi wordJe lichaam is heel belangrijk en probeer er naar te luisteren. Probeer anders iets hoger in de khal te zitten en kijk of je lichaam beter aan gaat voelen.
Hoelang wil over de cut gaan doen? Want je bent net weer beginnen. Misschien dus iets hoger en wat langer erover doen;-)
1 uur cardio, inc zo een dieet. Niet echt verstandig je gaat alles kwijtraken. Zit je daar 6% vet 60 kg, is toch ook geen zicht?
Jammer!
Zou dat zo snel gaan?neem altijd wel rondom eiwitten
Rondom eiwitten, zonder (weinig) khd, dan gebruikt je lichaam je eiwitten als energie ipv bouwstenen.
Daarbij kost je lichaam het ook meer energie om eiwitten te verbranden dan khd of vetten.
Jij zou toch rond de 2500 kcal moeten zitten (minimaal), anders is al jouw'n werk voor niks geweest dat zou ook zonde zijn toch?
Zie je kdh maar als cement tussen je bouwstenen (eiwitten).
Jij bedoelt kh zo laag houden en aanvullen tot 2500kcal met eiwitten
...gooi er wat khd bij, tot je op 2500 kcal zit ongeveer.
...heb echt respect voor je dat je t volhoud, maar je gaat extreem laag man.
ik ga er denk ik geen kh bij gooien misschien wat meer eiwiten eten smorgen een shakie erbij en savonds ofzo en als echt te hard of te gek word dan ga ik over op 3hoge dagen en 4laag om het zo wat bij te trekken ik ken me eigen lichaam nu welk klein beetje en weet gewoon dat ik heel echt heel snel vet aanzet ma moeilijk kwijt raak alleen als ik echt hard aan de bak ga ma tanks voor je support en je tips want ga er zeker over nadenkenNee.....gooi er wat khd bij, tot je op 2500 kcal zit ongeveer.
Mijn mening (ongezouten) eet meer...heb echt respect voor je dat je t volhoud, maar je gaat extreem laag man.
je zegt t zelf al, soms moe duizelig etc etc....![]()
stickies heb ik al 100x gelezen ik heb al genoeg dingen geprobeerd die niet werken voor mij ma dit wel en ja spiermassa verliezen weet niet of je me foto's heb gezien op de vorige pagina zoveel spiermassa heb ik nog niet dus zoveel zal ik ook niet kwijt raken denk ikNehhhhhhh, lees de stickys toch en ga berekenen wat je nodig hebt.
Begin helemaal opnieuw en ga aan de slag:-) :-(
Ik bedoel het niet rot hoor, ik ben allerminst niet zo tactisch aangelegd:-(
ik ga er denk ik geen kh bij gooien misschien wat meer eiwiten eten smorgen een shakie erbij en savonds ofzo en als echt te hard of te gek word dan ga ik over op 3hoge dagen en 4laag om het zo wat bij te trekken ik ken me eigen lichaam nu welk klein beetje en weet gewoon dat ik heel echt heel snel vet aanzet ma moeilijk kwijt raak alleen als ik echt hard aan de bak ga ma tanks voor je support en je tips want ga er zeker over nadenken

tanks mate je support doet me ook goed! tof!!Succes maat, blijf je volgen en vind het echt knap van je![]()
He leuk man welkom en ja we blijven door cutten heb jij ook een.log?ben wel benieuwd hoe jij cut
Ma als je je abs wil zien moet je toch ook wel diep gaan/ onder de 10%Geen log, ik hou wel alles in een excel sheet bij. Mijn "strategie" is 1 week diep cutten en dan weer een week of een aantal dagen op onderhoud eten. Ik heb het idee dat ik zo er psychologisch makkelijker door kom en nog een klein beetje krachtgains maak ook.
Mijn doel is ook anders. Ik wil (bijna) volledig zichtbare abs, zodra die er zijn ga ik tot mei clean bulken en het VP constant proberen te houden en vanaf mei neem ik de tijd om echt droog te worden voor volgende zomer.
Jij hebt ook een aantal van die psychologisch strategische momenten zie ik... nice.

Ja goed weekend gaat lekker hier jij ook? Hoezo zou ik dan droger, worden?Hendrie, no offence maar als ik die foto's op de vorige pagina zo bekijk denk ik dat als jij echt voor die abs gaat dat er bijna geen spiermassa meer op zit! Je kunt IMO beter een hele nette clean bulk er in gooien! Wat serieuze massa aanzetten (en zo je rust-verbranding verhogen) en je zult zien dat je mogelijk droger wordt dan dat je nu wordt...
Uiteraard kun je ook nog even door gaan met wat je doet
Goed weekend gehad verder?
Ma als je je abs wil zien moet je toch ook wel diep gaan/ onder de 10%

Hendrie, no offence maar als ik die foto's op de vorige pagina zo bekijk denk ik dat als jij echt voor die abs gaat dat er bijna geen spiermassa meer op zit! Je kunt IMO beter een hele nette clean bulk er in gooien! Wat serieuze massa aanzetten (en zo je rust-verbranding verhogen) en je zult zien dat je mogelijk droger wordt dan dat je nu wordt...
Uiteraard kun je ook nog even door gaan met wat je doet
Goed weekend gehad verder?
Snap wat je bedoelt marvin, ik wil me niet met iets bemoeien wat mij niks aangaat, maar voordat je BMR met 200kcal ofzo verhoogt hebt ben je echt wel een flinke tijd verder. Ik snap wel dat hendri geen zin heeft om al die tijd met een VP rond te lopen waar ie niet blij mee is. Maar ik denk ook wel dat bij 6% je onder de 70kg zal zitten en dat is weer wat veel van het goede.. in mijn ogen dan.