MuscleMeat

cut logje

Je lichaam is heel belangrijk en probeer er naar te luisteren. Probeer anders iets hoger in de khal te zitten en kijk of je lichaam beter aan gaat voelen.

Hoelang wil over de cut gaan doen? Want je bent net weer beginnen. Misschien dus iets hoger en wat langer erover doen;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
nu heb je zoiets van tjeee ik zit echt lekker laag ik moet wel afvallen ik moet wel vet verbranden snapje? ma ik doe nu dan een soort van carb cycling of in iedergeval dat probeer ik weet niet of ik het ook goed doe ma ik ga dan 5van zulke dagen doen die zo laag zijn en dan woensdag verhoog ik ietjes met wat kh en dan de zondag neem ik alles van smorgen tot savonds wat ik ma lekker vindt ma moet wel opletten om niet de zaterdagavond te beginnen:D ma dat gaat wel goed tot nu toe zit bom vol motivatie dus gaat top! ma ik ga wel stoppen met die zondag als ik de laaste %tjes kwijt wil raken

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 21:38 ----------

Je lichaam is heel belangrijk en probeer er naar te luisteren. Probeer anders iets hoger in de khal te zitten en kijk of je lichaam beter aan gaat voelen.

Hoelang wil over de cut gaan doen? Want je bent net weer beginnen. Misschien dus iets hoger en wat langer erover doen;-)
ik heb niet echt een tijd ofzo ik wil gewoon mega hard worden en strak en droog en ja natuurlijk zo snel mogelijk ma goed maandje langer is geen punt! als ma mooi word

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 21:38 ----------

of misschien 3hoge dagen 4lage kan ook?

1 uur cardio, inc zo een dieet. Niet echt verstandig je gaat alles kwijtraken. Zit je daar 6% vet 60 kg, is toch ook geen zicht?

Jammer!

Zou dat zo snel gaan?neem altijd wel rondom eiwitten

Rondom eiwitten, zonder (weinig) khd, dan gebruikt je lichaam je eiwitten als energie ipv bouwstenen.
Daarbij kost je lichaam het ook meer energie om eiwitten te verbranden dan khd of vetten.

Jij zou toch rond de 2500 kcal moeten zitten (minimaal), anders is al jouw'n werk voor niks geweest dat zou ook zonde zijn toch?

Zie je kdh maar als cement tussen je bouwstenen (eiwitten).

Laatst bewerkt:
  • #1.386
Rondom eiwitten, zonder (weinig) khd, dan gebruikt je lichaam je eiwitten als energie ipv bouwstenen.
Daarbij kost je lichaam het ook meer energie om eiwitten te verbranden dan khd of vetten.

Jij zou toch rond de 2500 kcal moeten zitten (minimaal), anders is al jouw'n werk voor niks geweest dat zou ook zonde zijn toch?

Zie je kdh maar als cement tussen je bouwstenen (eiwitten).

Jij bedoelt kh zo laag houden en aanvullen tot 2500kcal met eiwitten

Jij bedoelt kh zo laag houden en aanvullen tot 2500kcal met eiwitten

Nee..;)...gooi er wat khd bij, tot je op 2500 kcal zit ongeveer.
Mijn mening (ongezouten) eet meer ;)...heb echt respect voor je dat je t volhoud, maar je gaat extreem laag man.

je zegt t zelf al, soms moe duizelig etc etc....;)

Nehhhhhhh, lees de stickys toch en ga berekenen wat je nodig hebt.
Begin helemaal opnieuw en ga aan de slag:-) :-(

Ik bedoel het niet rot hoor, ik ben allerminst niet zo tactisch aangelegd:-(

• #1.389
Nee..;)...gooi er wat khd bij, tot je op 2500 kcal zit ongeveer.
Mijn mening (ongezouten) eet meer ;)...heb echt respect voor je dat je t volhoud, maar je gaat extreem laag man.

je zegt t zelf al, soms moe duizelig etc etc....;)
ik ga er denk ik geen kh bij gooien misschien wat meer eiwiten eten smorgen een shakie erbij en savonds ofzo en als echt te hard of te gek word dan ga ik over op 3hoge dagen en 4laag om het zo wat bij te trekken ik ken me eigen lichaam nu welk klein beetje en weet gewoon dat ik heel echt heel snel vet aanzet ma moeilijk kwijt raak alleen als ik echt hard aan de bak ga ma tanks voor je support en je tips want ga er zeker over nadenken

Nehhhhhhh, lees de stickys toch en ga berekenen wat je nodig hebt.
Begin helemaal opnieuw en ga aan de slag:-) :-(

Ik bedoel het niet rot hoor, ik ben allerminst niet zo tactisch aangelegd:-(
stickies heb ik al 100x gelezen ik heb al genoeg dingen geprobeerd die niet werken voor mij ma dit wel en ja spiermassa verliezen weet niet of je me foto's heb gezien op de vorige pagina zoveel spiermassa heb ik nog niet dus zoveel zal ik ook niet kwijt raken denk ik

ik ga er denk ik geen kh bij gooien misschien wat meer eiwiten eten smorgen een shakie erbij en savonds ofzo en als echt te hard of te gek word dan ga ik over op 3hoge dagen en 4laag om het zo wat bij te trekken ik ken me eigen lichaam nu welk klein beetje en weet gewoon dat ik heel echt heel snel vet aanzet ma moeilijk kwijt raak alleen als ik echt hard aan de bak ga ma tanks voor je support en je tips want ga er zeker over nadenken

Succes maat, blijf je volgen en vind het echt knap van je :)

He leuk man welkom en ja we blijven door cutten heb jij ook een.log?ben wel benieuwd hoe jij cut

Geen log, ik hou wel alles in een excel sheet bij. Mijn "strategie" is 1 week diep cutten en dan weer een week of een aantal dagen op onderhoud eten. Ik heb het idee dat ik zo er psychologisch makkelijker door kom en nog een klein beetje krachtgains maak ook.

Mijn doel is ook anders. Ik wil (bijna) volledig zichtbare abs, zodra die er zijn ga ik tot mei clean bulken en het VP constant proberen te houden en vanaf mei neem ik de tijd om echt droog te worden voor volgende zomer.

Jij hebt ook een aantal van die psychologisch strategische momenten zie ik... nice.

• #1.393
Geen log, ik hou wel alles in een excel sheet bij. Mijn "strategie" is 1 week diep cutten en dan weer een week of een aantal dagen op onderhoud eten. Ik heb het idee dat ik zo er psychologisch makkelijker door kom en nog een klein beetje krachtgains maak ook.

Mijn doel is ook anders. Ik wil (bijna) volledig zichtbare abs, zodra die er zijn ga ik tot mei clean bulken en het VP constant proberen te houden en vanaf mei neem ik de tijd om echt droog te worden voor volgende zomer.

Jij hebt ook een aantal van die psychologisch strategische momenten zie ik... nice.
Ma als je je abs wil zien moet je toch ook wel diep gaan/ onder de 10%

Hendrie, no offence maar als ik die foto's op de vorige pagina zo bekijk denk ik dat als jij echt voor die abs gaat dat er bijna geen spiermassa meer op zit! Je kunt IMO beter een hele nette clean bulk er in gooien! Wat serieuze massa aanzetten (en zo je rust-verbranding verhogen) en je zult zien dat je mogelijk droger wordt dan dat je nu wordt...

Uiteraard kun je ook nog even door gaan met wat je doet ;)

Goed weekend gehad verder?

• #1.395
Hendrie, no offence maar als ik die foto's op de vorige pagina zo bekijk denk ik dat als jij echt voor die abs gaat dat er bijna geen spiermassa meer op zit! Je kunt IMO beter een hele nette clean bulk er in gooien! Wat serieuze massa aanzetten (en zo je rust-verbranding verhogen) en je zult zien dat je mogelijk droger wordt dan dat je nu wordt...

Ja goed weekend gaat lekker hier jij ook? Hoezo zou ik dan droger, worden?

Snap wat je bedoelt marvin, ik wil me niet met iets bemoeien wat mij niks aangaat, maar voordat je BMR met 200kcal ofzo verhoogt hebt ben je echt wel een flinke tijd verder. Ik snap wel dat hendri geen zin heeft om al die tijd met een VP rond te lopen waar ie niet blij mee is. Maar ik denk ook wel dat bij 6% je onder de 70kg zal zitten en dat is weer wat veel van het goede.. in mijn ogen dan.

Laatst bewerkt:
Snap wat je bedoelt marvin, ik wil me niet met iets bemoeien wat mij niks aangaat, maar voordat je BMR met 200kcal ofzo verhoogt hebt ben je echt wel een flinke tijd verder. Ik snap wel dat hendri geen zin heeft om al die tijd met een VP rond te lopen waar ie niet blij mee is. Maar ik denk ook wel dat bij 6% je onder de 70kg zal zitten en dat is weer wat veel van het goede.. in mijn ogen dan.

Ik denk dat zijn bmr al rond 1800-1900 kcal is ;)

Mooie discussie.:thumbs: Ik heb zelf nooit gecut dus kan ik er weinig zinnigs over zeggen helaas, maar 1700 kcal is wel behoorlijk laag. Persoonlijk zou ik dan tussen de 2000-2500 kcal gaan zitten zodat je bf wel omlaag gaat, maar dat je dat duizelige, moeie gevoel niet meer hebt.:)

• #1.400
zou ik onder de 70kilo komen als ik op 6% zou willen komen te staan? op hoeveel kilo zou ik uitkomen als ik me abs wil gaan zien dan?

Terug
Naar boven