AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
ben hele tijd eruit geweest ben net weer 2weken begonnen

• #1.404
hoeveel zou ik op staan dan op die foto?

Weet ik niet maat sorry, ben geen expert ;)

Moeilijk: je kunt het beste je vet meten/laten meten; dan heb je meer zekerheid. Schat dat je rond de 15-16% zit.???

• #1.409
ik heb er vandaag wat over nagedacht en gelezen oke ik ga iets verhogen ma dan wel bijna alleen eiwiten iets meer vetten en heel iets kh

ga na 2100kcal kijken wat dat me brengt

2eiwitshakes erbij 2ei eiwiten 1volle hand ongezoute pinda´s

Kijk dat gaat de goede kant op. Super dat je het hebt overwogen.

Neem anders in de ochtend alleen wat brinta;);)

• #1.411
zou ook kunnen inplaats van de kwark ofzo? ben dan meer voor havermout eigelijk havermout met whey ofzo?drink ik wel makkelijk weg dat inplaats van kwark met appel ofzo?hoeveel havermout dan?

Begin met 50 gram en 300 melk of water en je whey.
Een goed ontbijt is het halve werk.

• #1.413
50gram havermout en 2scoops whey met 500ml water in de blender inplaats van appel met kwark oke? en voor slapen vervang ik dan een halve bak kwark voor hele bak kwark is dat wat?

Jij je gaat goed. Kijk maar even voor een weekje. Ik zeg duizeligheid gaat weg;-)

Wees niet bang:-)

50gram havermout en 2scoops whey met 500ml water in de blender inplaats van appel met kwark oke? en voor slapen vervang ik dan een halve bak kwark voor hele bak kwark is dat wat?

Klinkt goed, super lean nog steeds maar zouden genoeg kcal moeten zijn om lekker de dag mee door te komen. Het is toch winter, no pressure, alle tijd om lekker rustig maar zeker vet% te laten zakken toch :)

Dat van de <70kg had ik ook even snel uit mn hoofd gedaan, maar 77,7kg @ 15% - 9% zit wel dicht bij de 70kg. Maar zo'n berekening zegt niet zoveel vind ik altijd. Als je vindt dat je er op een gegeven moment goed uitziet bij 74kg ofzo @ 10% dan kun je er altijd mee ophouden. Of als je vindt dat je te dun wordt maar VP nog niet goed is dan kun je ook weer even gaan cleanbulken. Het is toch winter. Maar wat dr ook gebeurt, het hebt het perfect onder controle als je zo strikt zo lang kan blijven eten als jij dus dan volgt het fysiek vanzelf wel ;) zo is het.

• #1.418
Klinkt goed, super lean nog steeds maar zouden genoeg kcal moeten zijn om lekker de dag mee door te komen. Het is toch winter, no pressure, alle tijd om lekker rustig maar zeker vet% te laten zakken toch :)

Dat van de <70kg had ik ook even snel uit mn hoofd gedaan, maar 77,7kg @ 15% - 9% zit wel dicht bij de 70kg. Maar zo'n berekening zegt niet zoveel vind ik altijd. Als je vindt dat je er op een gegeven moment goed uitziet bij 74kg ofzo @ 10% dan kun je er altijd mee ophouden. Of als je vindt dat je te dun wordt maar VP nog niet goed is dan kun je ook weer even gaan cleanbulken. Het is toch winter. Maar wat dr ook gebeurt, het hebt het perfect onder controle als je zo strikt zo lang kan blijven eten als jij dus dan volgt het fysiek vanzelf wel ;) zo is het.
tankls man!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 19:49 ----------

training van vandaag

leg extensions

10x20
10x30
8x35
6x40

sqaut

10x30
10x40
8x50 joehoe verhoogt:D

leg curl

10x40
8x45
6x45
5x45

calf raise

10x60
10x75
8x75

3x20xcrunces

nog wat buikwerk

toen 15minuten HITT op de loopband

voeding vandaag

50gram havermout
2scoops whey

2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer

2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer

halve bak kwark

trainen
na trainen meteen 2scoops whey

3aardappelen
100gram brocolie
150gram rundvlees

1hele grote hand ongezoute pinda's

hele bak kwark voor slapen gaan

geen idee hoeveel kcal dit nu is ma was vandaag niet duizelig heb eigelijk alleen me ontbeit verandert van een bak kwark en een appel na dit heb 1aardappel meer genomen savonds een hand pindas erbij en savonds inplaats van een halve bak kwark een hele voor slapen gaan

tankls man!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 19:49 ----------

training van vandaag

leg extensions

10x20
10x30
8x35
6x40

sqaut

10x30
10x40
8x50 joehoe verhoogt:D

leg curl

10x40
8x45
6x45
5x45

calf raise

10x60
10x75
8x75

3x20xcrunces

nog wat buikwerk

toen 15minuten HITT op de loopband

voeding vandaag

50gram havermout
2scoops whey

2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer

2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer

halve bak kwark

trainen
na trainen meteen 2scoops whey

3aardappelen
100gram brocolie
150gram rundvlees

1hele grote hand ongezoute pinda's

hele bak kwark voor slapen gaan

geen idee hoeveel kcal dit nu is ma was vandaag niet duizelig heb eigelijk alleen me ontbeit verandert van een bak kwark en een appel na dit heb 1aardappel meer genomen savonds een hand pindas erbij en savonds inplaats van een halve bak kwark een hele voor slapen gaan

Goed zo maat ;)
Ontbijt is het belangrijkste, zorg dat je daar genoeg kcal binnen krijgt.
Ongezouten pinda's zijn een prima bron van eiwitten en gezonde vetten.

Ga zo door :thumbs:

Super bezig:-)

Terug
Naar boven