Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat denk ik ook wel!Dat heeft je lichaam denk ik ook nodig. Je kan ook in de toekomst een refead dag inlassen.
Ik begin vis steeds lekkerder te vinden.ma wat is allemaal goed? Tipilia,panga,koolvis,kabeljauw wat nog meer?

jammer

beter beter ma nog niet echt zwaarder heMaakt niks uit man
Lekkere been training Hendrie, hoe ging het met de squat dit keer?
jammer
---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 21:29 ----------
beter beter ma nog niet echt zwaarder he
zat ik ook al aan te denken ja en misschien omdat met meer oefeningen te gaan doen om mijn explosiviteit te verbeteren en met krachtHanteer dan een simpel 5x5 principe, bijvoorbeeld:
1x5 op 55% van laatste set
1x5 op 65% van laatste set
1x5 op 75% van laatste set
1x5 op 85% van laatste set
1x5+ = laatste set.
zat ik ook al aan te denken ja en misschien omdat met meer oefeningen te gaan doen om mijn explosiviteit te verbeteren en met kracht
ma heb me ook bedacht dat ik natuurlijk met deze voeding niet echt sterker ga wordenVoor kracht is het ideaal maar als dat voor explosiviteit ook zo is weet ik het niet.
Hoeveel zit je nu per dag ongeveer?ma heb me ook bedacht dat ik natuurlijk met deze voeding niet echt sterker ga worden
nog niet uitgerekend
nou klopt twijfel of ik er goed aan doe om op sommige oefeningen 5x5 t gaan doen misschien moet dat nog even wachte tot me clean bulk begindt na me cut
---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 21:45 ----------
nog niet uitgerekend