hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
training van vandaag ben vandaag begonnen met een nieuw soort training de training is eigelijk om met een kettlebel te doen ma goed die hebben ze niet bij ons in de gym dus alles met dumbbells gedaan training zorgt voor een groote afterburn en daarom ga ik hem volgen voor 2weekjes daarna gaan we over om weer is op kracht te gaan trainen om me lichaam blijvent te laten schrikken
training gaat om 6oefeningen die je achtermekaar door doet zonder rust dan doe je de hele routine nog 3x dus 4series in totaal van alle oefeningen doe je 15herhalingen haal je er bevoorbeeld ma 10 dan rust je heel even en ga je door tot je de 15 vol hebt als je 1serie hebt gedaan krijg je pas rust 3minuten daarna ga je na je volgende serie
training
6minuten cardio om warm te worden
15x2-arm swing tot horizontaal
15xsqaut
15xsqaut
15xstifflegged deadlift
15xupricht row
15xbicepscurls
deze routine dus 4x gedaan ik heb nog nooit zoiets gedaan ma het werkte volgens mij wel ik was helemaal kapot me benen waren na de kloten ik zat echt tegen kots neigingen aan wat ik nog nooit heb gehad ben ook na deze training effe 5minuten gaan uitfietsen omdat ik gewoon helemaal buiten adem was en bijna moest kotsen denk ik ga me shake niet weg krijgen na 5minuten met mooite 2scoops whey weg geslurkt toen kwam alles helemaal omhoog ma gelukkig wel weten binnen te houden ma goed training was dus lekker morgen alleen cardio doen en woensdag de andere variant die gaat over 8oefeningen en op tijd
voeding vandaag
50gram havermout
2scoops whey
1multivit
1groene thee cap
1cafaine cap
2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer
2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer
1cafaine cap
halve bak kwark
1cafaine cap
1groene thee cap
training 2scoops whey
100gram zuurkool
2aardappels
2 varkenssnitsels
1handje ongezoute pinda's
1bak kwark
training gaat om 6oefeningen die je achtermekaar door doet zonder rust dan doe je de hele routine nog 3x dus 4series in totaal van alle oefeningen doe je 15herhalingen haal je er bevoorbeeld ma 10 dan rust je heel even en ga je door tot je de 15 vol hebt als je 1serie hebt gedaan krijg je pas rust 3minuten daarna ga je na je volgende serie
training
6minuten cardio om warm te worden
15x2-arm swing tot horizontaal
15xsqaut
15xsqaut
15xstifflegged deadlift
15xupricht row
15xbicepscurls
deze routine dus 4x gedaan ik heb nog nooit zoiets gedaan ma het werkte volgens mij wel ik was helemaal kapot me benen waren na de kloten ik zat echt tegen kots neigingen aan wat ik nog nooit heb gehad ben ook na deze training effe 5minuten gaan uitfietsen omdat ik gewoon helemaal buiten adem was en bijna moest kotsen denk ik ga me shake niet weg krijgen na 5minuten met mooite 2scoops whey weg geslurkt toen kwam alles helemaal omhoog ma gelukkig wel weten binnen te houden ma goed training was dus lekker morgen alleen cardio doen en woensdag de andere variant die gaat over 8oefeningen en op tijd
voeding vandaag
50gram havermout
2scoops whey
1multivit
1groene thee cap
1cafaine cap
2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer
2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer