AndroidHealthClinic

cut logje

Hoe staat het met je voeding nu trouwens?

Voel je je er wat beter op/door?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Mooi zo, keep it going :thumbs:

• #1.527
alleen zo k*t he ik kan me echt door de weeks super goed aan me schema houden eet of drink ik gewoon niks anders alleen me schema ma de vrijdagavond en de zaterdag avond is zo moeilijk voor me net ook alweer 2handjes M&M's genomen baal ik zo van he! of dan neem ik niet 2handjes ongezoute pinda's ma gewoon 6/7 ofzo en dat heb ik ook alleen de vrijdag en de zaterdagavond stom geziek baal ik van!

Niet teveel over nadenken, ga gewoon door.

• #1.531
vandaag dan wel lekker junkdagje effe lekker uitrusten en genieten heerlijk ook met dit weer ma ga nu wel proberen om volgende week zondag een gewonen hoge dag te doen zonder junk dus de zelfde dag als woensdag dus wel een verhoging in kh om de boel weer op gang te schopen ma geen junk denk toch dat ik daarom effe stil sta of zou het niet?

• #1.532
training

15x2-arm swing tot horizontaal
15xfrontsqautn links
15xfrontsqaut rechts
15xstifflegged deadlift
15xupricht row
15xbicepscurls
en dit 4x

training ging weer lekker erg zwaar en behoorlijk buitenadem begon met een DB van 16kilo ma na 2rondes moest ik somige oefeningen met minder doen na de training 10minuten uitgefiets omdat ik buitenadem was en duizelig en zo toch me shake niet kon opdrinken

wat is een trontsquat links en rechts???

Hooe ging je DL?

Ik snap alleen niet waarom je geen twee db pakt???

• #1.537
zou ook kunnen

Wel een beetje gay die broek zo laag...:p
Gewoon door trainen maatje dan kom je er wel

• #1.540
training was vandaag eigelijk alleen cardio dag ma omdat ik vindt dat me borst nog steeds wat meer vorm moet krijgen en hij weining aandacht krijgt in dit schema nu ma effe 2oefeningen borst erbij gedaan

incline DB fly's

5x10x14
5x8x18

incline pek dek drukken

10x60
8x60
7x60
6x60
6x60

toen uur cardio

Terug
Naar boven