seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jip ding kan je instellen en dan gewoon een bankje ervoor zetten en die zet je of recht kan je schouder drukken of plat kan je benchpress doen of incline alle kanten kan je trainen soort van smithmachine soort vanHmm een pek dek ken ik wel, maar vraag me af hoe je er incline op kunt drukken.
Kun je dat ding verstellen?
ofniet dat is dus mijn doel om te hallen ma ben benieuwd of dat gaat lukken ga me best doen!Mooi streef fysiek gozer! Ik wil ook wel zo hard en droog staan!
misschien zaterdag wel effe 1tje schieten ma denk zelf dat er nog weinig verandert is merk alleen dat ik wat aders op me onderarmen krijg met trainen vooral
ma hoe komen zo ze hard he?Mooi streef fysiek gozer! Ik wil ook wel zo hard en droog staan!
maakt heerlijk zit zelfs te denken om me brood eruit te gooien en het te vervangen voor dit ben ik het zout en rommel uit dat brood kwijt ma goed weet niet of het veel zal uitmaken ma ik vindt wel lekker
geen idee sorry ma waarom neem jij niet gewoon die pannekoeken van xxl zijn nu in de aanbieding