Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
tanks mate

mooi man ! geen last van gebrekkig herstel? Je zit toch nog vrij laag qua kcals ...

Nog niet gaat nog prima wel voel je dat je spieren moeten werken heel de dag

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 06:29 ----------

Ik zit te twijfelen of ik nu zondag een.dagje extra laag ga of gewoon nu nog me junkdag kan nemen wat vinden julie?

• #1.563
of ga gewoon voor het compromis ;)

de hele dag laag en één cheatmeal

Is,ook een optie kijken hoe sterk ik ben hoop op geen junk daar gaan we voor.ma dat zou betekenen dat ik ma 1hoge dag heb deze.week morgen wil ik weer is een gewonnen krachttraining doen en nog hardlopen is het verstandig morgen een hoge dag te pakken?om toch 2hoge dagen te hebben

kan heus geen kwaad hoor ;)

Is,ook een optie kijken hoe sterk ik ben hoop op geen junk daar gaan we voor.ma dat zou betekenen dat ik ma 1hoge dag heb deze.week morgen wil ik weer is een gewonnen krachttraining doen en nog hardlopen is het verstandig morgen een hoge dag te pakken?om toch 2hoge dagen te hebben

Probeer het gewoon, en kijk het eens aan voor een maand ofzo :)

• #1.566
  • #1.568
Dan moet je er wat voor over hebben en doorzetten ;)
klopt ga ook door zetten ma zal wel moeilijk voor me worden ma goed komt wel goed als ik in de verleiding kom kijk ik wel na me avetar van zyzz:D:D

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 19:03 ----------

15x breed optrekken
15x Deathlift 60kilo
15x push ups
15x sqauts
15x incline fly's 16kilo
15x knie heffen tussen 2 geleiders
15x one arm thruster met dumbbell
15x schuine buikspieren elke kant

training ging lekker heb hem niet 2x gedaan ma 3x had ik zin in:D

morgen nog een lage dag ma denk andere training word ook weer een extra training dus ga is effe wat anders tussen door pakken en ook wat cardio zondag word zero crab dag ga ik tenminste proberen kijken of dat wat is

• #1.569
vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en niet echt tevreden man nog steeds 78kilo niks vanaf gegaan in 2weken zou het komen door die vreet zondagen of wat? train mezelf het apelazerus en eet heel weining:(baalen ma goed motiavtie genoeg nog steeds om dus nog harder te gaan knallen vandaag 2x trainen straks na de gym om is effe heel wat anders te trainen en vanavond circitje weer met dumbbell
hier een foto van vanmorgen niet echt goed in foto's maken misschien straks nog 1 na het trainen dat dan misschien beter lukt

IMG_2620.jpg

IMG_2627.jpg

Gewicht maakt niks uit he maatje, je vet % wel ;)

• #1.573
Helaas ook niet zie jij verandering op de foto vergelijken met die van pas

Helaas ook niet zie jij verandering op de foto vergelijken met die van pas

Niet te ongeduldig zijn he, ikwoog toen 80 en bleef rond de 80 hangen, maar mijn vet% zakte met 0,2-0,3% per week tot 2 weken ongeveer.

Ik persoonlijk blijf erbij dat een fullbody schema jou goed zou doen, dat jaagt jou verbranding de hoogte in.

het gaat goed hier.
Henrie geduld, geduld, geduld. geef het een paar maanden de tijd en je gaat zien wat het verschil is:D:D.

• #1.576
Niet te ongeduldig zijn he, ikwoog toen 80 en bleef rond de 80 hangen, maar mijn vet% zakte met 0,2-0,3% per week tot 2 weken ongeveer.

Ik persoonlijk blijf erbij dat een fullbody schema jou goed zou doen, dat jaagt jou verbranding de hoogte in.
we doen dit schema nog 1week en dan gaan we wel weer is verder kijken hou het in me achterhooft
het gaat goed hier.
Henrie geduld, geduld, geduld. geef het een paar maanden de tijd en je gaat zien wat het verschil is:D:D.
dankjewel stuiter voor de support

Ging je nou vandaag 2x zo'n circuit doen trouwens?

• #1.578
lekkere training net effe heel wat anders gedaan super fijn

incline fly's

12x14
12x16
12x16
12x16
12x16
5x24
4x24
5x22
5x22
5x22 BURN!!! BOM VOL:D

lat pulldown breed tot op de borst

12x50
12x50
12x50
12x50
12x50
5x65
5x65
5x65
5x65
5x65 idem! (lekker):D

3setjes onderarmen

triceps extension

12x30
10x35
10x35
8x35

helemaal na de kloten zwaar ma voldaan de sportschool uit dit op zo weining voeding valt tegen ma wel lekker nu de rest van de dag lekker chille en vanavond nog 1x aan de bak!
hier 2pics van na de training sorry ben er niet goed in:D

IMG_2635.jpg

IMG_2641.jpg

Goed bezig, lekker fanatiek :thumbs:

Terug
Naar boven