hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga nu dus gewoon zo.door als nu? Alleen volgende week.haal ik gewoon 5kilo.eraf van.elke setje op de mp zeg ik het zo goed?
dank uyups
gewoon in je calculator bij je theoretische 1RM 5kg eraf halen en die gewichten gebruiken.
dank u
Dank u
Nog een vraagje is het in elke cycle zo dat je laasts setje een.rep out is is dat elke week zo?gewoon door knalluh tot.net voor fallen

tanks bro aan motivatie scheelt het momenteel niet voel me super lekker nu en heb elke dag zin om te trainen nu met dit aantal kcal en kh heerlijk weer om niet duizelig en slap te voelen! vanavond helaas alleen cardio morgen DL dag! grrrrrrr zin inYup op elke hoofdoefening mag je (hoeft niet) maxen, tot 1 rep voor falen.
Zo heb je elke keer een doel om bijvoorbeeld meer reps proberen te halen dan de vorige keer.
Stel je voelt je goed en lekker en wilt knallen op bijvoorbeeld de MP dan doe je dat.
Voel je je slecht/moe of weet ik wat dan doe je gewoon de minimale reps, misschien 1 of 2 meer en je bent klaar.
Dan heb je het belangrijkste gedaan waar het omdraaid en toch blijf je progressie boeken
Dat maakt het best wel leuk vind ik zelf en het motiveerd je.
Ik denk dat je eenmaal een paar work outs hebt gedaan, dat jij dit ook zeer leuk zult vinden.
Succes
*Note,
Bij de calculator kun je bij de laatste set je reps invullen dan rekent hij je theoretische 1 rm uit, kun je af en toe peilen of je sterker wordt.
training van vandaag uurtje cardio gedaan hardgelopen met wat tussen sprintjes
hehe jip knalluh heb alleen altijd zo moeite om me rug hol te houden dus goed op techniek leten he heb jij goed filmpje van hoe je goodmorning goed doet?
hehe jip knalluh heb alleen altijd zo moeite om me rug hol te houden dus goed op techniek leten he heb jij goed filmpje van hoe je goodmorning goed doet?
checkKijk even op you tube ofzo.
Maar het makkelijkste is om heel licht te beginnen. (lege stang)
Dan wat je ook doet blijf vooruit kijken, zoek een punt om naar te kijken ofzo.
Dan kont naar achter en voorover buigen, en blijf vooruit kijken.
oke dat is hem poef zal zwaar worden volgens mij.. pakt veel met je onderrug?
tanks broda
tanks meid