AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Ik ga nu dus gewoon zo.door als nu? Alleen volgende week.haal ik gewoon 5kilo.eraf van.elke setje op de mp zeg ik het zo goed?

Dit lijkt me beter

[Link niet meer beschikbaar]

• #1.764
dank u

Dank u
Nog een vraagje is het in elke cycle zo dat je laasts setje een.rep out is is dat elke week zo?gewoon door knalluh tot.net voor fallen

Yup op elke hoofdoefening mag je (hoeft niet) maxen, tot 1 rep voor falen.
Zo heb je elke keer een doel om bijvoorbeeld meer reps proberen te halen dan de vorige keer.

Stel je voelt je goed en lekker en wilt knallen op bijvoorbeeld de MP dan doe je dat.

Voel je je slecht/moe of weet ik wat dan doe je gewoon de minimale reps, misschien 1 of 2 meer en je bent klaar.

Dan heb je het belangrijkste gedaan waar het omdraaid en toch blijf je progressie boeken ;)

Dat maakt het best wel leuk vind ik zelf en het motiveerd je.
Ik denk dat je eenmaal een paar work outs hebt gedaan, dat jij dit ook zeer leuk zult vinden.

Succes :)

*Note,

Bij de calculator kun je bij de laatste set je reps invullen dan rekent hij je theoretische 1 rm uit, kun je af en toe peilen of je sterker wordt.

Laatst bewerkt:
  • #1.766
Yup op elke hoofdoefening mag je (hoeft niet) maxen, tot 1 rep voor falen.
Zo heb je elke keer een doel om bijvoorbeeld meer reps proberen te halen dan de vorige keer.

Stel je voelt je goed en lekker en wilt knallen op bijvoorbeeld de MP dan doe je dat.

Voel je je slecht/moe of weet ik wat dan doe je gewoon de minimale reps, misschien 1 of 2 meer en je bent klaar.

Dan heb je het belangrijkste gedaan waar het omdraaid en toch blijf je progressie boeken ;)

Dat maakt het best wel leuk vind ik zelf en het motiveerd je.
Ik denk dat je eenmaal een paar work outs hebt gedaan, dat jij dit ook zeer leuk zult vinden.

Succes :)

*Note,

Bij de calculator kun je bij de laatste set je reps invullen dan rekent hij je theoretische 1 rm uit, kun je af en toe peilen of je sterker wordt.
tanks bro aan motivatie scheelt het momenteel niet voel me super lekker nu en heb elke dag zin om te trainen nu met dit aantal kcal en kh heerlijk weer om niet duizelig en slap te voelen! vanavond helaas alleen cardio morgen DL dag! grrrrrrr zin in

Mooi om te horen :)

• #1.768
training van vandaag uurtje cardio gedaan hardgelopen met wat tussen sprintjes

hehe jip knalluh heb alleen altijd zo moeite om me rug hol te houden dus goed op techniek leten he heb jij goed filmpje van hoe je goodmorning goed doet?

Kijk even op you tube ofzo.
Maar het makkelijkste is om heel licht te beginnen. (lege stang)
Dan wat je ook doet blijf vooruit kijken, zoek een punt om naar te kijken ofzo.
Dan kont naar achter en voorover buigen, en blijf vooruit kijken.

• #1.772
Kijk even op you tube ofzo.
Maar het makkelijkste is om heel licht te beginnen. (lege stang)
Dan wat je ook doet blijf vooruit kijken, zoek een punt om naar te kijken ofzo.
Dan kont naar achter en voorover buigen, en blijf vooruit kijken.
check

• #1.776
training vandaag

DL 5/3/1

5x35
5x45
3x55
5x60
5x70
7x80

BOR

12x40
10x50
10x50
10x50

lat pulldown breed

10x55
10x55
8x55
10x50

knie raises

4x10

fijne training gewoon geen gezeur gewoon de zware basisoefeningen knalluh en meer niet was lekker
goodmorging wel geprobeerd maar 2setjes ofzo alleen met stang merkte dat ik het fout dee want me onderrug begon pijn te doen andere keer ma weer proberen of in de machine want die maakt dezelfde beweginsbaan

voeding zoals elke dag nu verloopt

1)100gram havermout 2scoops whey 1theelepel olijfolie 1banaan
2)3boterhamen 75gram kip komkomer 1ei eiwit 1heel ei
3)2boterhamen 75gram kip komkomer 2ei eiwiten 1heel ei 50gram havermout
4)50gram havermout 2ei eiwiten 1heel ei halve bak kwark
5)voor training 30gram whey
6)na training 30gram whey 35gram dextrose
7)best bord bami 150gram rundergehakt
8)bak kwark 1eetlepel olijfolie

Mooie voeding en mooie training:thumbs:

Sterk hoor je dl.:-)

Mooie training :)

Doe anders back raises ofzo, zijn bijna hetzelfde als goodmornings ;)
Dus tot nu toe bevalt het goed?

Terug
Naar boven