hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
voel ze nu alZiet er goed uit man, mooie bench en dan lekker die dips er achter aan, die ga je wel voelen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voel ze nu alZiet er goed uit man, mooie bench en dan lekker die dips er achter aan, die ga je wel voelen![]()

tanks mm we zitten nog ma in week 1

klopt ma komt denk ik door dat ik me nu veel lekkerder voel door het meerdere voeding ma moet zegen heb nog steeds honger overdagNee jebasis wordt steeds sterker, een paar weken geleden zou je geen bp van 80 gelukt zijn toch?

nee ben niet super kapot kwa engerie ma me spieren zijn wel gewoon na de kloten voelt alles trekken na die zware setsgoed besig hendrie vooral die bench ineens 12 reps! je gewicht gaat ook al omhoog door je bulk toch? Mooi om te zien dat Wendler iets voor jou is..Ben je eigenlijk helemaal kapot na zo'n training want het volume is niet heel groot?
uh nee hoezo daan? jip voeding heeft ze werk gedaan deze week 9ons erbij op!Voel je je schouder met bankdrukken Hendrie? Voeding doet zn werk zie ik wel..mooi.
klopt het blijft wel leuk ja vanmiddag na me werk nog SQ en dan zit me eerste week er met dik succes op!Das het mooie ook met dit, je hoeft niet elke keer maximaal te gaan.
En op de 1 of andere manier is het leuk om te doen.
Heel mooi gedaan, maak je niet druk om dat die zwak zijn.
Gewoon door blijven gaan, en ze zullen geheid sterker worden.
hoe staat hier hendrie nog getraind vandaag? hoe komt je squat zo laag eigenlijk heeft dat te maken met je trainingsmethode
dankjewel zit zeker meer in! heb er zin in! voeding zit goed in mekaar ja klopt zeker weten ma komt door daan die heeft me helemaal geholpen iets op te stellenSterke Press man, zit zeker nog meer in..je hebt je voeding ook voor elkaar nice
![]()
tanks man ja die branden lekker heindd wilde ik net zeggen..hier moet je wel goed op gaan zonder noemenswaardig vet aan te zetten..krijg ook steeds meer zin om een cleanbulkje er tegenaan te gooien..
ook sterke side raises man kga altijd kapot bij die
en voeding jip gaat lekker hou het prima vol top! ma probs na daan voor de voeding