MuscleMeat

cut logje

Je wordt echt sterk:-)

Nee jebasis wordt steeds sterker, een paar weken geleden zou je geen bp van 80 gelukt zijn toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
  • #1.806
Gewicht vanmorgen nuchter 80,9

goed besig hendrie vooral die bench ineens 12 reps! je gewicht gaat ook al omhoog door je bulk toch? Mooi om te zien dat Wendler iets voor jou is..Ben je eigenlijk helemaal kapot na zo'n training want het volume is niet heel groot?

Voel je je schouder met bankdrukken Hendrie? Voeding doet zn werk zie ik wel..mooi.

• #1.809
goed besig hendrie vooral die bench ineens 12 reps! je gewicht gaat ook al omhoog door je bulk toch? Mooi om te zien dat Wendler iets voor jou is..Ben je eigenlijk helemaal kapot na zo'n training want het volume is niet heel groot?
nee ben niet super kapot kwa engerie ma me spieren zijn wel gewoon na de kloten voelt alles trekken na die zware sets

Voel je je schouder met bankdrukken Hendrie? Voeding doet zn werk zie ik wel..mooi.
uh nee hoezo daan? jip voeding heeft ze werk gedaan deze week 9ons erbij op!

Das het mooie ook met dit, je hoeft niet elke keer maximaal te gaan.
En op de 1 of andere manier is het leuk om te doen.

• #1.811
  • #1.812
moest vandaag tot half 2 werken daarna meteen door na de gym

training

Sqaut

5x20
5x25
5x30
5x30
5x35
8x40

leg press

12x100
12x120
12x140
8x160

leg curl

10x35
10x40
8x40
7x40

leg extensions

4x10x25

3x15 crunces

DB Schrugs

4x10x26

BB schrugs

3x10x50

lekker getraint drive was goed voeding ook ma benen zijn echt niet sterk zeg ma gerust slap word dus het zwaarste onderdeel om die op te voeren ma goed week 1 zit er op is goed bevallen volgende week week2 nu al zin in ma eerst lekker weekend vieren!!!

Heel mooi gedaan, maak je niet druk om dat die zwak zijn.
Gewoon door blijven gaan, en ze zullen geheid sterker worden.

hoe staat hier hendrie nog getraind vandaag? hoe komt je squat zo laag eigenlijk heeft dat te maken met je trainingsmethode

• #1.816
hoe staat hier hendrie nog getraind vandaag? hoe komt je squat zo laag eigenlijk heeft dat te maken met je trainingsmethode

training

cycle 1 wave 2

staand MP

5x20
5x20
3x25
3x30
3x40
7x45 BURN!!!!

DB press

12x16
11x18
10x18
9x18

side raises

12x10
10x12
9x12
8x12

triceps press

12x60
10x70
9x75
6x85
10x75

triceps extensions

12x35
10x40
8x40
10x35
7x30

prima training gehad was lekker die MP dat ik hem haalde ging redelijke makkelijk.verder prima dag ook gehad kwa voeding dit weekend ook wel zondag is normaal altijd junkdag ma nu wel redelijk ingehouden nu met clean bulk probeer ik niet een hele dag te junken dit weekend was vrijdag paar handjes M&M's zaterdag niks geen junk zondag inplaats van 1bord bamie 2borden genomen en ook wat satesaus erbij en savonds 2broodjes hamburger en weer een aantal handjes M&M's dus viel hard mee dacht ik hoop dat ik dit kan volhouden zo

voeding vandaag

100gram havermout
2scoops whey
1eetlepel olijfolie
1banaan

3boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer
1ei eiwit
1heel ei

2boterhamen
75gram kipfilet
halve komkomer
50gram havermout
2ei eiwiten
1heel ei

halve bak kwark
50gram havermout
3ei eiwiten

2scoops total muscle solutionMeer info

training
Meer info

na training 2scoops total muscle solution

3aardappels
100gram groente
2varkenssnitsels

bak kwark
1eetlepel olijfolie

Sterke Press man, zit zeker nog meer in :thumbs:..je hebt je voeding ook voor elkaar nice ;)

..je hebt je voeding ook voor elkaar nice ;)

indd wilde ik net zeggen..hier moet je wel goed op gaan zonder noemenswaardig vet aan te zetten..krijg ook steeds meer zin om een cleanbulkje er tegenaan te gooien..

ook sterke side raises man kga altijd kapot bij die

• #1.819
Sterke Press man, zit zeker nog meer in :thumbs:..je hebt je voeding ook voor elkaar nice ;)
dankjewel zit zeker meer in! heb er zin in! voeding zit goed in mekaar ja klopt zeker weten ma komt door daan die heeft me helemaal geholpen iets op te stellen

indd wilde ik net zeggen..hier moet je wel goed op gaan zonder noemenswaardig vet aan te zetten..krijg ook steeds meer zin om een cleanbulkje er tegenaan te gooien..

ook sterke side raises man kga altijd kapot bij die
tanks man ja die branden lekker he:D en voeding jip gaat lekker hou het prima vol top! ma probs na daan voor de voeding

Mooi om te horen, dit gaat je zeker wat moois op leveren :)

Terug
Naar boven